quote:
ja, geef maar eens antwoordquote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
is dit een vraag????
Neenee, iets over abbey roadquote:
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:40 schreef BasOne het volgende:
oh noes Starla weer...
Gaat even koffie zetten, naar de wc, slapie doen, de ramen zemen, stofzuigen, de was doen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Hij is wel 34 hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef starla het volgende:Rustig, rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*houd een wild om zich heenslaande Starla in en houdgreep*Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Da's waarquote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!
Je had het een keer verteld.Maar het was een grapje hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
Da's waar
Ik ook wel hoor, als moeders me niet voor is
(dat ik weer bij mijn ouders woon is een lang verhaal)
Geeeeeeeeeeeen ideequote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je had het een keer verteld.Maar het was een grapje hoor.
Oh dat wist ik weer niet.Maar je woonde toch ook in UK?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Voor diegene die een wenkbrouw ophalen
int kort, samengewoond, huis uitgeschopt, terug bij ouders
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef De_Hertog het volgende:
De gulden snede
Yup, Engelse vriendin, in Southamptonquote:Op zondag 12 juli 2009 16:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik weer niet.Maar je woonde toch ook in UK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |