Prachtige vloer zeg! Wat voor één is het?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:14 schreef Oblivion het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Even overzichtje:
Naar buiten toe.
[ afbeelding ]
Naar binnen toe.
[ afbeelding ]
En zo gaat de stucloper erop!![]()
later als alles af is, komen ze nog schuren en oliën. (wit)
Rietdekker is ook bijna klaar, morgen laatste dag....
Dan kunnen we zelf weer beginnen.
quote:
Vind het ook mooi hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef Oblivion het volgende:
Ze zijn klaar!
Dat kleur verschil zie je over een jaar niet meer.
(gelukkig...)
Voorheen, lelijke balken ertussen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Spar, constructie.... je maakt me erg nieuwsgierig!
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Rallydame het volgende:
Wat ziet het dak er weer mooi uit![]()
Toch maar even een vraagje van mij als nieuwsgierig aagje... Wat voor kozijn heb je gekozen voor je dakkapel?
Ben blij dat die camera het niet zo goed doet...quote:
Ik bedoelde het hout maar ook hoe je ramen eruit zien. Heb je "vakjes" in je ramen zoals mijn nieuwe achterdeur?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Welk soort hout?
Hardhout en wordt afgetimmerd met ceder.
Als je nog lichte bobbeltjes of randjes hebt in je stucwerk, bij de Gamma (of welke bouwmarkt bij jou in de buurt zit) heb je schuurgaas, dat schuurt heel lekker (je hebt grof en fijn gaas) en maakt het goed glad. Omdat het gaas is en geen papier loopt het niet vol tijdens het schuren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben blij dat die camera het niet zo goed doet...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je nog lichte bobbeltjes of randjes hebt in je stucwerk, bij de Gamma (of welke bouwmarkt bij jou in de buurt zit) heb je schuurgaas, dat schuurt heel lekker (je hebt grof en fijn gaas) en maakt het goed glad. Omdat het gaas is en geen papier loopt het niet vol tijdens het schuren.
Thank U.quote:
Nice girl!
Plastering award for you
Ik heb het op mijn echte nep Crocs gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef Oblivion het volgende:
Weer een gedeelte gestuced!![]()
Ben blij dat ik geen schoenen aan heb gedaan...dat ziet er echt niet uit, alles wit!
quote:
Jawel, nikes, maar die zijn een aantal weken al overleden...quote:
Maareh, heb je geen schoenen die je eik toch al weg moet tiefen?
Ik had zwarte pumaatjes (RIP)die ik echt niet weg kon gooien ook al staken m'n tenen door de zool, ben er toen maar mee gaan klussen, dan heb je geen keuze meer
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, ik heb het op een van die lekkere hete dagen gedaan, in mijn korte broekie, lekker kledderen
En dan van de trap afstappen en wegglibberen hehe![]()
Die nep Crocs zijn bij de Blokker nu in de aanbieding trouwens, voor 6 euro ofzo.
Ideaal, ze zijn toch lelijk, maar zitten wel lekker (tip: sloop het bandje aan de achterkant eraf, dan kun je sneller in- en uitstappen) en kunnen goed schoongemaakt worden.
Nou ja, er werd me net verteld dat nep crocks heerlijk zijn om te stucen en makkelijk schoon te maken zijn...quote:
Kan wel schuurgaas voor je kopen hier en het opsturen als je wil? Zitten hier bouwmarkten genoeg en ik kom er ook vaker dan me lief is
1994 heeft gebeld, ze willen hun gabber terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Hoi!![]()
[..]
Jawel, nikes, maar die zijn een aantal weken al overleden...![]()
En die waren al 15 jaar oud...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen gelijk halen!
Nu nog een blokker zoeken..![]()
[..]
Nou ja, er werd me net verteld dat nep crocks heerlijk zijn om te stucen en makkelijk schoon te maken zijn...![]()
Dus ik moet er dan toch uit!
Maar bedankt voor het aanbod!
Kst! Begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1994 heeft gebeld, ze willen hun gabber terug
oeh, een klassieke Anitaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst! Begin jij nu ook al?
Ik had eerder air max dan er gabbers waren!
Nee, muts!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh, een klassieke Anita
eenzulks:
[ afbeelding ]
Oei zo heb ik er zelfs nog bijgelopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh, een klassieke Anita
eenzulks:
[ afbeelding ]
Whehehe, gaat moeilijk he op schuine wanden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft je zoon al plannen over hoe hij die door jou met bloed, zweet en tranen gestucte muren vol kan hangen zodat al je harde werk straks onzichtbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |