quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Nanook24 het volgende:[..]
Ik kan je na afgelopen weekend in elk geval een paar antwoorden geven. Ik had de ouwel met botercrème op de taart bevestigd omdat ik bang was dat de marsepein anders zou 'smelten' achteraf was dit niet zo'n goed idee. De ouwel blijft dan nl. hard terwijl het randje waar ik slagroom op gespoten voor het sierrandje wel goed eetbaar was. (Misschien is het dus zelfs wel beter als je de ouweldisk een dag van tevoren op de taart bevestigd.)
Het plaatje was daar verder ook niet uitgelopen nadat de slagroom er een nacht in had kunnen trekken. Ik had alleen wel een kant en klare ouweldisk van DLT en weet niet hoe 'kleurvast' de ouwel van zo'n soort van printservice is.
Ik wil gewoon bestellen via iemand die op het forum van de leukste taarten zit, kwaliteit moet gewoon goed zijn. Krijg daar alleen niet echt reactie op m'n vraag...
Maar bedankt voor jou ervaring!
Heb 't even druk aankomende tijd

Aankomende week zit ik in Nijmegen met de zomerfeesten (om te feesten) maar moet de zaterdag daarna een taart af hebben voor de 13e verjaardag van het zusje van een collega (iets met paars, lila en een wit paard) en zondags een taart voor de 1e verjaardag van een collega (moet een Bumba taart zijn).
Het weekend daarna moet ik 2 taarten, ook voor collega's waarvan kinderen 1 worden (we hebben vorig jaar een babyboom gehad hier

). 1 met die foto erop en verder stijl van het geboortekaartje (roze, rood en Delfts blauw) en 1 met bloemen van het geboortekaartje.
Behoorlijk druk dus maar wel super leuk!!!
Wie had ook alweer die taart met Delfts blauw gemaakt? En in welk topic stond die, hoef ik niet te zoeken
Miauw
Op
dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.