congratz kerelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
Feliquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik zat te kijken naar een 16GB MicroSD-kaartje maar die zijn rond ¤ 75 - ¤ 80. en om nou alleen voor de vakantie zo'n ding te kopen, zodat ik echt alle muziek mee kan nemen, is ook iets teveel van het goede denk ik
mijn vriendin houdt ook van hardstyle (op z'n tijd), ze is al meegeweest naar Scantraxx, Qlimax, Hardbass, Emporium, Defqon.1 en ze gaat ook mee naar Decibelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?
zo ja,![]()
zo nee, waarom wil je dan toch zoveel muziek meenemen?
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aan
Hoeveel dagen moet je wachten op je rijbewijs dan?
quote:
Jaja Nissan Sunny ---> pimpmobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.![]()
Gefeliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.quote:
Past Seth daar in dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.
Was een Freelease voor zover ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Feli 16m
[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 15-07-2009 12:10:42 (warez-gevoelig) ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |