congratz kerelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
Feliquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik zat te kijken naar een 16GB MicroSD-kaartje maar die zijn rond ¤ 75 - ¤ 80. en om nou alleen voor de vakantie zo'n ding te kopen, zodat ik echt alle muziek mee kan nemen, is ook iets teveel van het goede denk ik
mijn vriendin houdt ook van hardstyle (op z'n tijd), ze is al meegeweest naar Scantraxx, Qlimax, Hardbass, Emporium, Defqon.1 en ze gaat ook mee naar Decibelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?
zo ja,![]()
zo nee, waarom wil je dan toch zoveel muziek meenemen?
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aan
Hoeveel dagen moet je wachten op je rijbewijs dan?
quote:
Jaja Nissan Sunny ---> pimpmobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.![]()
Gefeliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.quote:
Past Seth daar in dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.
Was een Freelease voor zover ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Feli 16m
[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 15-07-2009 12:10:42 (warez-gevoelig) ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Peter Pan Speedrockquote:
Ik houd echt van heel erg veel verschillende soorten muziek..vooral hardstyle en pop/rock/folk/punk/hardrock/metalquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Koepert het volgende:
Altijd goed om open-minded te zijn![]()
Die van mij gaat zelfs verder![]()
Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Opera
Folk/Punk/Rock
Metal
Latin
House
Reggaeton
Hiphop/Rap
Nederlandstalig
Piraten
Boerenrock (mooi wark, Normaal, Rowwen Heze)
En voor alles geldt, k luister t , k heb er cd's van (gedownload en/of origineel) ga er soms naar toe, maar vind niet perse alles ervan leuk.....
quote:
Waar zouden we toch zijn zonder muziek.quote:Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Industrial
Trance
Hardtrance
Techno
Progressive
Hiphop/Rap
Reggaeton
Nederlandstalig
Haha echt heerlijk vroeger regelmatig concerten van bezocht..evenals van jovink, bzb, dropkick murphys, flogging mollyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef de_huig het volgende:
edit: rowwen heze gaat natuurlijk wel los als een dolle![]()
![]()
![]()
Ja in t theater of in n tent in een wei in americaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
Rowwen Heze![]()
![]()
![]()
De band waar Limburg trots op op! Ik raad het aan om hun eens in het theater te bezoeken. Kippenvel!
Uiteraard! We drinken en gooien ons er ene op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja in t theater of in n tent in een wei in america![]()
de fok meet staat he leon
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef Da_Ripper het volgende:
TT aangepast, OP komt later
[..]
Verder staat nog open:
Wie weet welke HS-track deze melodie gebruikt?
Een dik jaar geleden hier al getipt door Boy. Heb verder ook nooit meer iets van die DJ gehoord ...
De held, in de matrixx ook gewoon heerlijk op in de muziek.quote:
Presentquote:
Laat ons ff lekker dromen ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Sethje het volgende:
Laten we aub niet gaan praten over iets waar ab-so-luut geen sprake van is.
Eenschquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
wow die verdienen het zeker, zeker weten dat ik daar bij ben
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Nog één? Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aankomende weken nog een HS. Helaas is al het geld in het huisje gegaan en aan een nieuwe tv
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijkenquote:
idd: https://www.astralmusic.c(...)333;m0=Homepage;pn=2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Brennan Heart album samples @ Astral, zit lekkere shit tussen
quote:
quote:
ow spellingsfout....ha-ha.... het was al laatquote:
hier kun je denk ik antwoord op bijna al je vragen vinden: http://www.12vhifi.nl/faq.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef 16meter het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken naar wat speakers voor in de auto, maar heb weinig kaas gegeten van car audio..
Kun je een beetje degelijk geluid krijgen zonder subwoofer? Zat te denken aan een composetje voor en ovale speakers in de hoedenplank (evt. versterker als dat echt nodig is). Goed geluid vind ik belangrijker dan hard geluid, maar een klein beetje knallen is wel een vereiste. Actieve sub kan altijd later nog.
leuke woonkamer Boyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspattenquote:
Thnx!quote:
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
[..]
Thnx!En hij is nog niet eens af
Dat is toch die nieuwe Samsung LED?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
zoals hij al zei, een "Samsung 32" full HD"quote:
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen (omdat daar de kist ligt)quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:57 schreef Koepert het volgende:
Pff sparen voor mn eerste brik gaat nog niet zo hard als ik wil... maar er komt dan iig goed geluid in... dus dat word een nog grotere aanslag op de financien.. En dat wil ik eerst allemaal ook voor elkaar hebben.. Wel al mn zinnen gezet op n auto (model) Peugeot 306 sedan van na '97... K pas er goed in, er passen voldoende 4 man in, en kratten bier in de kofferbak
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen
ook belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
Nee de HDX staat netjes in het midden in het bovenste schapje. Links is de DVD speler, die super geluid levert, maar dusdanig groot is dat hij helaas niet past in 1 van de andere schapjes in het midden. Dus er moet een nieuwe komen. (deze is alweer 9/10 jaar oud). Bovenop een digitaal fotolijstje waar nog even wat leuke partypics opgezet moet worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ik
bedoelde gewoon strakke meubels en een lekkere grote tv
306 met en zonder kont scheelt maar 30 kilo en valt daardoor in dezelfde categorie qua wegenbelasting. Acceleratie valt wel mee, en minder stoer; och boeit me geen reet eigenlijk... K vind met kont handiger, k wil er goed geluid in hebben en model van na 97 staat me iets meer aan (mooier interieur) verder hoef ik er toch niet echt naar te kijken, als ie maar een beetje netjes in zn verf zit..quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.quote:
en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.
neej hoor, was nummer 53quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver, das echt een tijd terug ja...dat je dat nog weet gek.....weet ff niet welke cd dat was, maar het was wel nummer 23
Geen downloads aanbieden por favor, je krijgt later nog wel een pm'tjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:46 schreef LtNoX het volgende:
Was een Freelease voor zover ik weet
Ging meer om de lengte.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijn
Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.
Ik ga hem morgenmiddag aanvragen op het gemeentehuis en moet dan 5 werkdagen wachten. Spoed heeft niet zoveel nut, aangezien ik nu toch geen auto heb of kan lenen. Volgende week wel. Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.En misschien kijken of ik die voor een zacht prijsje kan overnemen als 1e autootje. Weinig km's, relatief zuinig en betrouwbare techniek.
gappen op feesten natuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
Ik ga zo naar het gemeentehuis aanvragen en dan maar steeds bellen idd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er al
Voor die ene dag ging ik ook geen 30 euro betalen.
Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..quote:
Bij Q-base twee jaar terug heb ik er aan het eind van het feest 1 gekocht bij de Q-merchandise stand. Misschien dit jaar weer...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..
Is er geen site waar je mooie posters kan bestellen voor niet zo denderend veel geld?
En op feesten ga ik natuurlijk niet de hele dag met zon poster rond lopen, aan het einde op een grote indoor is meestal alles al gejat!
Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
De posters die ik had waren van XQ-Zany Belgie (die werden gratis uitgedeeld achterin de zaal), Sensation Black (uitgedeeld bij DefQon), en wat DefQon en HardBass posters die gratis in een magazine zaten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.
Ooit bij Audio Attack een poster van XQ Zany van een hek gehaald en in een auto gepropt later kreeg ik van Zany en Dozer een gloednieuwe (incl. line up) van hun persoonlijk!!!! overhandigd
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
32"quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
Super vet zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Ik heb ze allemaal opgerolt liggen. Heb er een stuk of 10. Ook 1 van mijn eerste feestje, QLimax 2003quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Damnquote:
Zal haast wel gezien de titel.. en Brennan Heart heeft natuurlijk wat extra aandacht nodig ivm z'n album.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Brennan Heart - Brennan Heart - The City Of Intensity (M!D!FY/MY014)
Release date: 28th of September 2009
A1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
B1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
Een mogelijkdecibel anthemik ben benieuwd maar heb wel getemperde verwachtingen
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, licht dilemma: ik heb iets onder de 30GB aan muziek, op mijn telefoon past maar 8GB alleen die neem ik liever niet mee naar het strand etc.
dus nu is de vraag: waar kan ik een (goedkope) mp3-spelert kopen waar ik toch flink wat op kwijt kan?
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.
maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
enig minpuntje is dat er geen resume op zit, dus livesets luisteren is leuk, maar als ie uit is moet je "opnieuw beginnen"
uh toen nog bij Mycom....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBbijvoorbeeld een "Kingston SDHC 16 GB Class 4" voor 5 tientjes
en 8 GB heb je voor 3 tientjes of minder
[..]
Ja kan wel doorspoelen jaquote:maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op de website zie ik:
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU232.htm (wel uitbreidbaar met SD etc.)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU824_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU380_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
wel doorspoelen, prima! maar inderaad nergens meer te krijgen in NL, heb al flink lopen zoekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
uh toen nog bij Mycom....
[..]
Ja kan wel doorspoelen ja
[..]
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"
maar volgens mij zijn ze niet echt te krijgen meer in NL
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk meequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk mee
best vet gedaan zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat hier een mix op gemaakt moet worden. vanaf 45 secquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |