Het "Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"van toepassing is op Thomas van der Dunck, is mij ook wel duidelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja dank je.![]()
Kom jongens, help mee dit lijstje aan te vullen!
Deze woorden heb ik opgeslagen en die vind ik hier wel van toepassing. De enige reden waarom die Thomas zo tegen Wilders is, is volgens mij omdat ze het gevoel hebben dat Wilders pro Israël is en tegen de Islam (of eigenlijk bang is voor de islam) Zou Wilders andersom gedacht hebben (dus met hun tegen de joden zijn...of tegen het bestaanrecht van Israël)? Zouden dit soort dramaqueens Wilders vereren.quote:Het Palestijns-Israëlische conflict is vooral een conflict van slachtoffers. Bovendien geldt nergens zozeer het spreekwoord “Waar twee kijven…” als in Israël en Palestina. Het lijden van de één doet niets af aan het verdriet van de ander, en door de schuld van de ene partij is de andere partij niet minder verantwoordelijk. De alsmaar voortdurende bezetting van de Westoever bemoeilijkt het vinden van een vreedzame overeenkomst tussen de Palestijnen en Israël steeds meer.
Hetzelfde geldt echter voor het door Iran en Syrië gestimuleerde fanatisme en het doelbewuste Verelendungsbeleid van Hamas, Islamitische Jihad en andere Palestijnse organisaties. Als er naast slachtofferschap iets is wat de twee belangrijkste partijen in dit conflict kenmerkt, dan is het een gebrek aan werkelijke, verantwoordelijke leiders die de belangen van hun volk belangrijker achten dan die van hunzelf of van hun financiële en spirituele sponsors.
Zij die het vanaf de zijlijnen zo goed met ons voor (menen te) hebben, zouden niet moeten kiezen voor Israël óf de Palestijnen maar voor Israël én de Palestijnen
Wilders: criminele moslims moeten wegquote:Op zondag 12 juli 2009 14:02 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat mag ie dan ook wel eens een keertje voor de microfoon zeggen.
quote:Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."
Nee, gasten zoals jij moeten het willen lezen/horen. Maar dat gaat never nooit niet gebeuren. Liever met doombeelden als 'kampementen' komen, daar scoor je veel beter meequote:Op zondag 12 juli 2009 14:02 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat mag ie dan ook wel eens een keertje voor de microfoon zeggen.
Dat is dus echt niet waar hè.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk begaan ook autochtonen (zware) criminele activiteiten, maar allochtonen zijn in de misdaadstatistieken zwaar oververtegenwoordigd. Neem het verschijnsel loverboys, de loverboys zijn bijna allemaal allochtoon, terwijl de slachtoffers meestal autochtoon zijn.
Maar als je wil blijven moet je wel accepteren dat je een tweederangsburger bent door een assimilatiecontract te tekenen waarin staat wat je moet doen en laten in gedrag en gedachten.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef Manke het volgende:
[..]
Wilders: criminele moslims moeten weg
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:47 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe meer de elite de Wilders stemmers wegzet als een stel idioten, hoe meer de mensen geneigd zijn om op hem te stemmen of denkt de elite nu dat men weer trouw terug komt hollen naar partijen als de PVDA? Bovendien zitten we nu al een paar jaar opgescheept met een kabinet dat nauwelijks iets presteert en zelfs volgens de eigen vice-premier nauwelijks iets presteert.
En hier is natuurlijk niks mis meequote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar als je wil blijven moet je wel accepteren dat je een tweederangsburger bent door een assimilatiecontract te tekenen waarin staat wat je moet doen en laten in gedrag..
Mag ik hieruit afleiden dat je hier achter staat?quote:
Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit afleiden dat je hier achter staat?
Daar is alles mis mee. Moet jij soms ergens een contract tekenen dat jij je aan de wetten zult houden en anders naar de Zuidpool verscheept wordt?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
En hier is natuurlijk niks mis mee
Niet in jouw optiek natuurlijk, jij weet al niet beter dan dat koloniseren de norm is.
Schrijf dit nu niet, de realiteit is voor sommigen veel te confronterend . Dat moet dan weer goedgepraat en gebagatelliseerd worden, dat weet je toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:52 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Even wat er de laatste paar jaar in mijn omgeving is gebeurd:
-
Dat loverboys alleen maar allochtonen zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
AFAIK lijkt dat wel te kloppen.
Welk gedeelte ben je het niet mee eens?
zou jij je als tweederangsburger voelen als je een contract moest ondertekenen voor niet-crimineel gedrag, als je naar Australie, VS of Israël zou verhuizen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar als je wil blijven moet je wel accepteren dat je een tweederangsburger bent door een assimilatiecontract te tekenen waarin staat wat je moet doen en laten in gedrag en gedachten.
Ben ik import?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee. Moet jij soms ergens een contract tekenen dat jij je aan de wetten zult houden en anders naar de Zuidpool verscheept wordt?
Je las het gedeelte 'bijna alleen maar' niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat loverboys alleen maar allochtonen zijn.
Waar héb je het over? Als je kritiek hebt op ideeën van Wilders ben je automatisch vóór criminaliteit? Is dat het?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schrijf dit nu niet, de realiteit is voor sommigen veel te confronterend . Dat moet dan weer goedgepraat en gebagatelliseerd worden, dat weet je toch?
Dat maakt niet uit.quote:
quote:Maar wederom; dat voor jou de norm is dat je dit land binnenkomt, vooral gewezen wordt op je rechten (Uitkering daar!) en voor de rest met geen woord gewezen wordt op je plichten, vind jij wel fijn zo
Maar in de echte buitenwerled is het helemaal niet vreemd dat een land eisen stelt aan import.
Al te goed is buurmansgek kon niet blijven duren hey?
Dikke kans van wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat loverboys alleen maar allochtonen zijn.
Eh, ja, we hadden het over een soort inburgerings contract voor nieuwe gelukszoekers. Dat is "import".quote:
Zou jij je een tweederangsburger voelen als jij een contract moet tekenen waarin staat dat je niet over bepaalde dingen mag denken?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef Manke het volgende:
[..]
zou jij je als tweederangsburger voelen als je een contract moest ondertekenen voor niet-crimineel gedrag, als je naar Australie, VS of Israël zou verhuizen?
Discriminatie roepen werkt niet als blankert
Nee, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, ja, we hadden het over een soort inburgerings contract voor nieuwe gelukszoekers. Dat is "import".
Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Als je kritiek hebt op ideeën van Wilders ben je automatisch vóór criminaliteit? Is dat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |