Lees de TT even.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Amsterdammers maken het ons wel heel makkelijk voor de komende Feyenoord - Ajax.
Vandaag brief gekregen dat ik in vak JJ geplaatst ben (was te laat voor gele zijdequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha! Net mijn SCC binnen, dat boekje wat erbij zit!
"Kwetsen is zinloos, steunen is goud"... pleeeeease!
Ow en als je tegenwoordig je SCC vergeet kost het 5 euro om een dagkaart te krijgen!
Foto op de SCC ziet er leuk uit met 5-daagse baardgroei, is wel een minuskuul fotootje.
quote:Feyenoord verbaasd over topconditie Cissé
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat conditietrainer Van de Goolberg weten verbaasd te zijn over de topconditie waarmee Sekou Cissé bij Feyenoord arriveerde. 'ik heb veel meegemaakt, maar dit nog nooit. [...] Hij doet me denken aan een topatleet op de lange afstand. Dit zit gewoon in zijn genen, maar zeker voor een voetballer is het exceptioneel.'
Die vraag stelde ik van de week toevallig ook alquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:57 schreef Cara het volgende:
Over jong elan gesproken trouwens.
Weet iemand hoe het nou staat met de vaardigheden van Manteiga?
Zal het eens aan hem vragen als hij weer eens online is op Msn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik van de week toevallig ook al![]()
Vraag ut aan Steef.
Ja, maar ik weet niet of hij nou naar Excelsior gaat of niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal het eens aan hem vragen als hij weer eens online is op Msn.
Hij speelt nog wel bij Feijenoord toch?
De competitie begint pas over 2 weken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, Mulder geblesseerd en Lodewijks blijkbaar op de training gekeept?.
quote:'Bij Been is iedereen gelijk'
Door SJOERD MOSSOU
OBIDAS - Het zweet gutst nog van het voorhoofd van Roy Makaay, in de statige lobby van hotel Praia del Rey. Feyenoord heeft zojuist twee intensieve trainingen afgewerkt op een prachtig trainingsveld aan de Portugese kust, niet ver van Lissabon.
,,We trainen echt veel harder dan vorig seizoen onder Gertjan Verbeek,’’ constateert Makaay. ,,Ik zou het nog net niet Duits willen noemen, maar we lopen veel, afgewisseld met voetbal. Zo hoort dat ook in een voorbereiding. Bijna iedereen is topfit, niemand klaagt en de sfeer is heel goed. Je hoeft geen insider te zijn om te zien dat er nu al heel veel veranderd is ten opzichte van vorig seizoen. Dat straalt er vanaf.’’
Trainer Mario Been was in het weekeinde kritisch over jou. Heb je het gevoel dat je je extra moet bewijzen?
Makaay: ,,Niet meer dan iemand anders. In de voorbereiding moet iedere speler zijn plek verdienen. Maar het is duidelijk dat de trainer een iets andere manier van spelen van me verlangt. Hij wil dat ik zoveel mogelijk voorin blijf en me niet te veel laat terugzakken naar het middenveld. Daar moet ik een aanspeelpunt zijn, meer dan voorheen.’’
Been wilde je overduidelijk prikkelen. Is dat gelukt?
,,Kritiek hoort erbij, ik heb daar geen moeite mee. Maandag hebben we het er nog eens rustig over gehad, prima. In de rust van de wedstrijd tegen VVV had hij al duidelijk aangegeven dat hij heel ontevreden was. Terecht, het was ook niet best.’’
Heel bewust leverde hij die kritiek ook in het openbaar.
,,Ik weet inmiddels echt wel hoe het werkt, daar loop ik lang genoeg voor mee. En het is alleen maar goed dat de trainer kritisch is op iedereen. Ik heb ook coaches meegemaakt die alleen jongens durfden aan te pakken die net kwamen kijken. Bij Been is iedereen gelijk.’’
Maar bén jij nog wel te veranderen?
,,Het is niet zo dat de trainer een heel andere speler van me wil maken. Iedereen weet waar mijn kwaliteiten liggen, daarom wil hij juist dat ik zo dicht mogelijk bij het doel van de tegenstander speel. En een aanspeelpunt kán ik ook echt wel zijn, in het eerste jaar onder Bert van Marwijk was ik dat ook al geregeld. Het is een kwestie van de knop omzetten. Geen probleem.’’
Bij Feyenoord heeft iedereen het over ‘revanche’. Jij ook?
,,Iedereen wil er een veel beter jaar van maken dan het vorige, ik ook. En als je ziet hoeveel kwaliteit er in deze ploeg zit, moet dat ook gewoon lukken. Zaterdag tegen Sporting Lissabon wacht een mooie test, dan kan je goed zien waar we staan. Tot nu toe heb ik er een heel goed gevoel over. Als we het seizoen goed beginnen, kan het een heel mooi jaar worden.’’
quote:Ultimatum voor Hofs
ROTTERDAM - Feyenoord en Vitesse zijn akkoord over de transfersom voor Nicky Hofs. Vandaag praat de middenvelder met Vitesse over het contractaanbod voor twee jaar.
,,De bal ligt bij Nicky,’’ zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,Onderhandelingsruimte in ons aanbod zit er niet meer. Hij moet vandaag ‘ja’ zeggen, anders is er geen deal.’’
Hofs zei eerder naar een buitenlandse club te willen.
De Guzman verpatsen, Didulica halen.quote:Feyenoord sprak met Didulica
De komst van een nieuwe doelman is weliswaar, voorlopig, niet meer aan de orde, maar in de eerdere zoektocht sprak Feyenoord ook met Joey Didulica. De doelman van AZ, stand-in van Sergio Romero, stak onlangs zijn voorkeur voor de club uit Rotterdam-Zuid niet onder stoelen of banken. "Met hem weet je zeker dat je een goeie keeper haalt", oordeelt Been donderdag in het Algemeen Dagblad.
"We hebben met hem gesproken, maar voorlopig is er nog geen geld." Om financiële redenen kon de Rotterdamse club de interesse in Kamil Contofalsky (Zenit Sint-Petersburg) en Martin Lesjal (1. FC Brno) niet concretiseren. Contofalsky was een week op proef maar kreeg te horen dat zijn komst niet haalbaar was. Om dezelfde redenen werd de oefenstage van Lesjal bij de Kuipbewoners afgeblazen.
"Feyenoord is een grote club, waar ik goed zou passen", zei Didulica onlangs tegen Sportweek. "I’m working class. "De familie Didulica kwam met niets naar Australië, maar heeft wel een bestaan opgebouwd. Ik geef hart en ziel. Altijd. Bovendien kan ik wat toevoegen. Feyenoord heeft veel jonge spelers, met mijn ervaring kan ik hen helpen. En bovendien heb ik overal de landstitel gewonnen."
Didulica liep in oktober 2007 een zware hersenschudding op en stond om die reden lange tijd op non-actief. Afgelopen seizoen maakte hij zijn rentree omdat Romero een handblessure opliep. Ook Ronald Koeman geeft de voorkeur aan de Argentijn. In Rotterdam lijkt Been het te zullen doen met de ervaren Rob van Dijk, Darley en Erwin Mulder. De laatste kreeg onlangs te horen dat hij toch niet verhuurd zou worden.
Weet niet of het hier al heeft gestaan, maar geen opleidingsgeld dus...quote:Bastos is nu 18 miljoen waard
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Dat de Braziliaan Michel Fernandes Bastos voor liefst achttien miljoen euro van Lille naar Olympique Lyon verhuist, zal in Rotterdam menig wenkbrauw doen fronsen.
De meest begeerde middenvelder uit de Franse competitie werd in 2002 door Feyenoord ontdekt, maar na een jaar Excelsior alweer teruggestuurd naar zijn vaderland.
Alsof die historische inschattingsfout niet erg genoeg is, lopen de Rotterdammers ook nog eens 90.000 euro mis. Omdat Bastos in Frankrijk een binnenlandse transfer maakt hoeft Lille namelijk geen opleidingsvergoeding te betalen. Was de linkspoot naar een ander land vertrokken, dan had vijf procent van de transfersom verdeeld moeten worden onder de clubs waar hij zijn jeugdopleiding kreeg. Feyenoord had voor het ene seizoen dat Bastos onder contract stond tien procent van die solidariteitsbijdrage gekregen.
Bastos kwam op 18-jarige leeftijd naar Rotterdam. Feyenoord hoopte met hem de linksback voor de toekomst in huis te hebben gehaald. Hij mocht een jaar rijpen op Woudestein, waar hij veel indruk maakte met zijn geweldige traptechniek. Als verdediger kon hij echter onvoldoende overtuigen. ,,Het was een prima ventje,’’ zegt Excelsior-directeur Simon Kelder. ,,Hij ging huilend bij ons weg.’’
Met zijn toptransfer naar Lyon lacht Bastos nu het laatst. Wie zijn naam op youtube intikt en zoekt naar compilaties van zijn goals, kan begrijpen waarom de Franse topclub zoveel geld voor hem neerlegt.
Bastos bleek uiteindelijk een veel betere middenvelder dan verdediger. ,,Je moet ook geen backs uit Brazilië halen,’’ zegt voormalig Excelsior-trainer Henk van Stee. ,,Als je daar linksback speelt, speel je eigenlijk linksbuiten.’’
Feyenoord bleek echter hardleers. Het sleet Bastos aan Atletico Paranaense en haalde bij diezelfde club voor vijf miljoen euro een nieuwe Braziliaanse linksback op. Jean Carlos Dondé mislukte volledig in de Kuip en speelt na een aantal omzwervingen tegenwoordig bij het bescheiden Griekse Asteras Tripolis.
Bastos kreeg na Atletico Paranaense, Gremio en Figueirense een nieuwe kans in het buitenland bij Lille. Daar groeide hij de afgelopen drie seizoenen uit tot een sensatie.
Die gaat nog wel voor 94 miljoen naar Real Madrid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Keltie het volgende:
AD.nl
[..]
Weet niet of het hier al heeft gestaan, maar geen opleidingsgeld dus...
Die mogen mij ook voor een appel en een ei overnemenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:31 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die gaat nog wel voor 94 miljoen naar Real Madrid.
Elke cent is welkom nu, zeker aangezien ik graag Didulica zie komenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die mogen mij ook voor een appel en een ei overnemen
Ik zit niet bij Feijenoordquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:50 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Elke cent is welkom nu, zeker aangezien ik graag Didulica zie komen
Ohquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Feijenoord, maar allicht dat m'n amateurcluppie ook blij is met een appel en een ei
quote:Ultimatum voor Hofs
donderdag 16-07-2009
Feyenoord en Vitesse zijn akkoord over de transfersom voor Nicky Hofs. Vandaag praat de middenvelder met Vitesse over het contractaanbod voor twee jaar.
,,De bal ligt bij Nicky,’’ zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,Onderhandelingsruimte in ons aanbod zit er niet meer. Hij moet vandaag ‘ja’ zeggen, anders is er geen deal.’’
Hofs zei eerder naar een buitenlandse club te willen.
Omdat er geen plaats meer is voor Hofs bij Feyenoord is de middenvelder verbannen naar het 2e elftal.
Blijft gewoon bij de beloften spelend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of hij nou naar Excelsior gaat of niet.
Is nog geen enkele keer genoemd bij Excelsior, dus denk het niet. Zal wel in Jong Feyenoord blijven met vriend Pedro.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of hij nou naar Excelsior gaat of niet.
quote:'Gestopte' Lensky meldt zich bij FC Utrecht
Geschreven op donderdag, 16 juli om 15:42
Jacob Lensky liet vorig jaar zijn contract bij Feyenoord ontbinden omdat hij wilde stoppen met voetballen, maar de Canadees pikt de draad weer op bij FC Utrecht. AD/Sportwereld weet dat Lensky de komende tijd meetraint bij de Domstedelingen. De twintigjarige Canadees keerde vorig jaar na het beëindigen van zijn dienstverband in Nederland terug naar zijn vaderland, waar hij enkele maanden niks met voetbal te maken wenste te hebben. De rust deed hem goed, waarna hij besloot zich weer beschikbaar te stellen voor geïnteresseerde clubs.
FC Utrecht en de speler hebben afgesproken dat Lensky, die ook een Tjechisch paspoort heeft, de komende tijd zijn conditie op peil kan brengen bij Jong FC Utrecht en de A-selectie. Daarna wordt bekeken wat de volgende stap is. Feyenoord heeft nog vijftig procent van de transferrechten van Lensky in handen.
40 minuten, dan scheurt/breekt ie weer iets of denkt ie dat ie iets voelt opkomen en wordt ie gewisseld uit voorzorg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou echt klote zijn als die jongen toch weer opleeft
Misschien koopt Real Madrid hem wel voor 94 miljoen over een jaar of 2quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
40 minuten, dan scheurt/breekt ie weer iets of denkt ie dat ie iets voelt opkomen en wordt ie gewisseld uit voorzorg.
Blijf het toch zonde vinden van Hofs. Ondanks dat Feyenoord veel middenvelders heeft had ik hem er graag bij gezien. Altijd gedreven, scoort makkelijk, en kon aardig combineren met Makaay vorige seizoenen. Het schijnt dat Mario niet zo goed met hem over weg kan, spijtig omdat die juist vaak overweg kan met de 'moeilijkere' jongens.quote:
Komt me bekend voor van een paar seizoen geleden, tot de 3e keeper aan toe geblesseerd dalijkquote:Jeugdkeeper Lamprou reist Feyenoord-selectie achterna
De zeventienjarige Kostas Lamprou vliegt de Feyenoord-selectie achterna naar Portugal. Een blessure van Erwin Mulder noopt de Rotterdammers tot deze noodgreep.
Mulder was als noodverband al opgeroepen voor de trip waarop Feyenoord zaterdag een vriendelijke wedstrijd speelt tegen Sporting Lissabon. Maar een bovenbeenblessure speelt hem parten. De jeugdinternational, die oorspronkelijk aan Excelsior zou worden uitgeleend, liep de kwetsuur op tijdens de training van woensdag.
Onderzoek in een Portugees ziekenhuis kon geen uitsluitsel geven over de ernst van de spierblessure. Mulder mist sowieso de vriendschappelijke ontmoeting met Sporting Lissabon. Na terugkeer in Nederland wacht hem een nieuw onderzoek om de schade te kunnen inschatten.
Trainer Mario Been heeft door het wegvallen van Mulder slechts één keeper tot zijn beschikking, aangezien de geblesseerde Rob van Dijk in Rotterdam was achtergebleven. Om een stand-in voor de enige overgebleven fitte doelman Darley achter de hand te hebben, koos de Rotterdamse club ervoor de jeugdkeeper Kostas Lamprou over te laten vliegen.
Beter houdt die Hofland eens op met die mooie verhaaltjes van hem. Hij roept al 2 jaar dat het nu anders en beter zal gaan... Laat dat eens zien op het veld dan.quote:' Ik heb Feyenoord onlangs laten weten graag te willen blijven. In de media verschenen verhalen dat alle spelers weg mogen. Ik ben nog niet klaar bij deze club.
Op dit moment zie je dat we een team zijn,al zal het wel dringen worden straks als de competitie begint. De concurrentie is toegenomen. Dat is wel een issue in de groep: wie gaan er straks spelen? Ik vind het een positieve ontwikkeling. Iedereen scherp,niemand is zeker van zijn plaats.' Kevin Hofland in Voetbal International.
Het is een complot vanuit het maasgebouw om zodoende de geliefde investeerders nogmaals zover te krijgen om een aankoop te realiseren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:31 schreef Ritmo het volgende:
Nu moeten ze wel een keeper halen. Tenzij Mulder en v. Dijk weer snel aansluiten...
Ze verkopen Lee en Hofs toch? Dit wordt wel een beetje een noodsituatie...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is een complot vanuit het maasgebouw om zodoende de geliefde investeerders nogmaals zover te krijgen om een aankoop te realiseren.
Allemaal in scene gezet!
quote:Nicky Hofs is dicht bij een overgang naar Vitesse. De middenvelder houdt op dit moment zijn conditie op pijl bij Jong Feyenoord. De Arnhemmer was toeschouwer bij de wedstrijd AGOVV - Vitesse in Loenen. 'We zijn zo goed als rond,' aldus Hofs.
'De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken,' verklaart algemeen-directeur Paul van der Kraan. 'Het is een kwestie van dagen. Het zat muurvast, alle partijen wilden teveel. Maar de situatie is nu veranderd.'
Zeg dat wel. Hofland moet nu ophouden met lullen maar gaan poetsen, heel hard poetsen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:31 schreef Ritmo het volgende:
Nu moeten ze wel een keeper halen. Tenzij Mulder en v. Dijk weer snel aansluiten... Handel die verkoop van Hofs af en haal desnoods Didulica.
[..]
Beter houdt die Hofland eens op met die mooie verhaaltjes van hem. Hij roept al 2 jaar dat het nu anders en beter zal gaan... Laat dat eens zien op het veld dan.
quote:De Guzman: Er zat agressie in mijn lijf
Door SJOERD MOSSOU
OBIDAS - Jonathan de Guzman laat steevast een bedachtzame stilte vallen als hij praat over zijn toekomst bij Feyenoord.
,,Er kan in zes weken nog van alles gebeuren,'' zegt hij over de huidige transferperiode. ,,Áls er een mooie club komt, zal ik daar over nadenken. Maar volgens mij speelt er nu niks concreets.''
Even later benadrukt de middenvelder dat hij 'heel graag' nog een seizoen bij Feyenoord speelt, de club waar hij opgroeide. En dat hij eerst maar weer eens helemaal fit moet worden, na een jaar vol blessureleed. ,,Ik ben ver in mijn revalidatie, maar een nieuwe club is sowieso alleen een optie als ik weer helemaal topfit ben,'' zegt De Guzman, die zaterdag tegen Sporting Lissabon zijn rentree hoopt te maken als invaller. ,,Eerst wil ik weer mijn wedstrijden spelen voor Feyenoord, daarna zien we het wel.''
De vertwijfeling is te begrijpen, na een ronduit verwarrend seizoen. Een klein jaar geleden liet De Guzman zich nadrukkelijk zien op het podium van de Olympische Spelen. Een transfer naar Manchester City leek binnen handbereik, maar de deal ketste op het laatste moment af. Niet veel later volgde blessure op blessure, met een verloren jaar tot gevolg.
,,Vorige zomer ging ik er vanuit dat ik uit Rotterdam zou vertrekken,'' zegt hij nu. ,,Dat het uiteindelijk niet doorging, lag op dat moment vooral aan Feyenoord. Zelf had ik al ja gezegd en ik vond het ook wel een mooi bedrag (naar verluidt tien miljoen euro, red.). Maar de clubs kwamen er niet uit en even later haalde City een andere speler, Shaun Wright-Phillips.''
Het liet hem niet onberoerd. ,,De rode kaart die ik in de eerste wedstrijd tegen Heracles kreeg, kwam voort uit een soort onrust. Er zat teveel agressie in mijn lijf. Niet dat ik met tegenzin voor Feyenoord speelde, zeker niet. Maar er was gewoon heel veel gebeurd in een korte tijd. Ik was mezelf niet.''
Zijn revalidatie bood hem rust na een handvol roerige seizoenen. Kort na een lies- en een bovenbeenblessure ging het mis in zijn knie. Na een meniscusoperatie herstelde De Guzman drie maanden in Toronto, dicht bij zijn familie. ,,Het was prettig om even weg te zijn,'' zegt hij nu. ,,In Rotterdam word je toch door iedereen aangesproken, in Canada is het allemaal veel rustiger. Ik kon weer anoniem over straat en mijn ouders waren altijd in de buurt. Dat was goed voor me. Ik kon me concentreren op mijn terugkeer.''
Op het trainingskamp van Feyenoord in Portugal maakt De Guzman een scherpe en fitte indruk. ,,Wat een geweldige voetballer,'' zucht coach Mario Been na de ochtendtraining, waarin De Guzman de onderlinge partij besliste met een schitterende steekbal op Biseswar.
,,Ik heb nu alleen nog veel spierpijn na de trainingen,'' aldus De Guzman. ,,Dat schijnt normaal te zijn, het belangrijkste is dat ik geen last meer heb van die linkerknie.''
Terugkijkend op zijn jaren bij Feyenoord concludeert De Guzman dat hij als voetballer te weinig progressie heeft geboekt. ,,Zo kritisch moet je zijn op jezelf. Het eerste jaar was heel goed, daarna was het nooit over een langere periode top. Niet met mij en ook niet met het team. Daar zijn allerlei oorzaken voor aan te wijzen, er is gewoon heel veel gebeurd. Ik heb er veel van geleerd, ben er volwassen door geworden. Ik laat me niet zo snel meer uit balans brengen door kritiek of randzaken.''
Aangezien zijn contract afloopt, wordt komend seizoen zijn laatste kans op een fraai jaar met Feyenoord. ,,Dat wordt ook wel tijd,'' vindt De Guzman. ,,Een echt succesvol seizoen bij deze club, dat zou me heel veel voldoening geven. Maar ik heb de laatste jaren ook geleerd dat je niet te ver vooruit moet kijken. Eerst maar weer eens lekker voetballen. Dat is veel te lang geleden.''
quote:Didulica rekent op medewerking van 'meneer Scheringa'
Joey Didulica rekent erop dat AZ medewerking zal verlenen wanneer een club hem wil overnemen. "Meneer Scheringa (voorzitter Dirk Scheringa, red.) heeft mij een belofte gedaan, AZ zou deze zomer meewerken aan een transfer", zegt de Australische doelman in De Telegraaf. Onder meer Feyenoord heeft belangstelling.
"Ik weet dat Feyenoord me wil hebben en ik wil heel graag naar Rotterdam. De afspraak tussen mij en AZ staat niet op papier, het is een gentlemen's agreement. Afgelopen winter waren er mogelijkheden voor me, maar toen wilde de club me niet laten gaan. Ik had daar begrip voor. Nu moeten ze begrip voor mij hebben."
Didulica staat nog tot medio 2010 onder contract bij AZ, maar kan in Alkmaar niet rekenen op een basisplaats. Didulica liep in oktober 2007 een zware hersenschudding op en stond om die reden lange tijd op non-actief. Afgelopen seizoen maakte hij zijn rentree omdat Romero door een blessure aan zijn hand uit de roulatie was.
Feyenoord heeft de zoektocht naar een nieuwe doelman voorlopig gestaakt. Om financiële redenen heeft de Rotterdamse club de interesse in Kamil Contofalsky (Zenit Sint-Petersburg) en Martin Lesjal (1. FC Brno) niet kunnen concretiseren. Mario Been gaat het nieuwe seizoen in met Rob van Dijk, Erwin Mulder en Darley.
en zo niet dan mag die fijn met tramlijn 21 naar zijn werk. oftewel naar Excelsiorquote:
Mwah, zou niet verkeerd zijn toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou echt klote zijn als die jongen toch weer opleeft
quote:Feyenoord heeft nog vijftig procent van de transferrechten van Lensky in handen.
Van Dijk viel de blessure toch mee, alleen een verstuiking of zoiets?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en zo niet dan mag die fijn met tramlijn 21 naar zijn werk. oftewel naar Excelsior
Wat betreft een keeper ligt het puur aan de blessures van Mulder en Van Dijk. Als ze beide snel fit zijn geen keeper en anders een goedkope tussenpaus tenzij Lodewijks wil keepen. Want dan moet je dat altijd doen!
Nee, dat was de Paus ( Paus uitgegleden en in ziekenhuis ) ... Schelen niet veel in leeftijd maartoch...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Van Dijk viel de blessure toch mee, alleen een verstuiking of zoiets?
Beetje vreemd, wij zijn sowieso de verliezers in deze zaak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah, maar toch! Anders hadden we 100% van de transferrechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |