You gotta be kidding me..quote:
Je bent populairquote:Op zondag 12 juli 2009 01:59 schreef Tanjaa het volgende:
Alweer een tt over mij..
Eehm, Amerikaans sowieso, anders zaten ze niet in dat stadion. Van die halve emo-rock zeker...quote:Op zondag 12 juli 2009 02:01 schreef Tanjaa het volgende:
Welke band zien we hier?
[ afbeelding ]
Met als zanger Tyson ritter
Nou, je ziet idd aan de naam wel dat ze amerikaans zijn ja.. en het is poprockquote:Op zondag 12 juli 2009 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eehm, Amerikaans sowieso, anders zaten ze niet in dat stadion. Van die halve emo-rock zeker...
quote:
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Aangezien dit niet mijn muziek is...
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:07 schreef BasOne het volgende:
gah je mist 1 vraag en ze kussen een ander.. sheesh.. vrouwen
Jonas brothers zijn wel erg gay ja. Tokyo Hotel is beter, die zijn tenminste cult.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijk
Nee nee, je overlaat mailbomber met kussen, je moet goed je best doen om het goed te maken, een sixpack grolsch en een lingerie setje is een goed beginquote:
Tokio hotel is ookquote:Op zondag 12 juli 2009 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jonas brothers zijn wel erg gay ja. Tokyo Hotel is beter, die zijn tenminste cult.
Oh wist ik niet, wou net naar bed gaanquote:Op zondag 12 juli 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
Trouwens mailb0mber32, jij moet nu een vraag stellen
Lees de OP voordat je meespeeltquote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, wou net naar bed gaan
Maakt het uit waarover?
Je hebt zeker vriendinnetjes die Tokio Hotel-adept zijn he? Die fans zijn het ergste. Dat weet ik door het internet. Gelukkig ken ik zelf in real live niemand die fan is.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tokio hotel is ooknouja, dat ligt niet helemaal aan hun muziek ^^ daar heb ik persoonlijke redenen voor
Maakt niet uit waarover.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het uit waarover?
Nou, mijn beste vriendin is fan. Ze heeft haar hele kamer, maar dan ook haal hele kamer volhangen met posters. Als ik daar blijf slapen dan word ik wakker met Bill boven me..quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt zeker vriendinnetjes die Tokio Hotel-adept zijn he? Die fans zijn het ergste. Dat weet ik door het internet. Gelukkig ken ik zelf in real live niemand die fan is.
Nee, maar niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk. Doe maar over muziek, films of voetbal wat mij betreft.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het uit waarover?
If you're going to San Fransisco.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Welk lied kennen we van Scott McKenzie, waar een plaatsnaam in de titel voorkomt?
Ik weet van jonas brothers ook alleen dat ze bestaan.Tja en als je vier jongen hebt van bijna de zelfde leeftijd.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijk
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, mijn beste vriendin is fan. Ze heeft haar hele kamer, maar dan ook haal hele kamer volhangen met posters. Als ik daar blijf slapen dan word ik wakker met Bill boven me..Trauma's
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee nee, je overlaat mailbomber met kussen, je moet goed je best doen om het goed te maken, een sixpack grolsch en een lingerie setje is een goed begin
Jah, vastquote:Op zondag 12 juli 2009 02:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stiekem vind je hem wel hot![]()
![]()
Maakt ook niet uit hoor ^^quote:Op zondag 12 juli 2009 02:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik weet van jonas brothers ook alleen dat ze bestaan.Tja en als je vier jongen hebt van bijna de zelfde leeftijd.
Tokio?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Welk lied kennen we van Scott McKenzie, waar een plaatsnaam in de titel voorkomt?
(Sorry, heb ik in mn hoofd zitten nu)
Dat wordt het nieuwe AKQ-lied, gezien het bioritme van sommigen.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Neleos het volgende:
Gives you hell is nog wel een aardig nummer. Leuke clip in ieder geval.
Meisjes zijn raar. Hoe kun je nou warm worden van zo'n overduidelijke travestiet?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, mijn beste vriendin is fan. Ze heeft haar hele kamer, maar dan ook haal hele kamer volhangen met posters. Als ik daar blijf slapen dan word ik wakker met Bill boven me..Trauma's
Ze weet dat hij een manwijf is, ze is gewoon.. dol op hem .. geen idee waaromquote:Op zondag 12 juli 2009 02:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Meisjes zijn raar. kom je daar nu pas achter?Hoe kun je nou warm worden van zo'n overduidelijke travestiet?
Terpentin07 + 1quote:Op zondag 12 juli 2009 02:20 schreef Terpentin07 het volgende:
Evanesence?
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:34 schreef Terpentin07 het volgende:
In het logo staat alleen Cat
Top.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:42 schreef Neleos het volgende:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Kill Bill 1
Kill Bill 2
Hostel, Natural Born Killers, True Romance
Daar zat ik ook een beetje mee. Daarom noemde ik maar een hele bult films waar hij sowieso wat mee te makene had.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
Dus het script schrijven of producer zijn was genoeg voor de vraag?
Yep.Ik vroeg niet welke films hij regisseerde.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
Dus het script schrijven of producer zijn was genoeg voor de vraag?
Bij dit soort vragen gaat het meestal alleen om regisseur, vandaarquote:Op zondag 12 juli 2009 02:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar zat ik ook een beetje mee. Daarom noemde ik maar een hele bult films waar hij sowieso wat mee te makene had.
Terpentin07 + 1quote:Op zondag 12 juli 2009 02:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Salma Hayek
Sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij dit soort vragen gaat het meestal alleen om regisseur, vandaar
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
Ik heb die foto zo vaak gezien, maar wat het is mag joost weten
Eeh. In 1986 was er een Engels meidengroepje dat een hit had met een nummer. Dat nummer was in de jaren '60 ook al eens een hit. En de uitvoerende artiest toen was een Nederlandse band.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik snap je vraag niet.
Die ook nog engelstalig was.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:13 schreef BasOne het volgende:
weet ook niet welke engelese groep een hint had met een nederlands nummer
Ahh zo had je de vraag moeten stellen.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh. In 1986 was er een Engels meidengroepje dat een hit had met een nummer. Dat nummer was in de jaren '60 ook al eens een hit. En de uitvoerende artiest toen was een Nederlandse band.
Eg wel!quote:Op zondag 12 juli 2009 03:15 schreef BasOne het volgende:
Venus, shocking blue en.... bananarama?
Wat benne dan? Nachtwaker of hang je ergens aan de andere kant van de bol rond?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:17 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat zou mijn baas niet leuk vinden.
Verpleegkundige.Dus zo maar weer kijken of er nog geademd wordt.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat benne dan? Nachtwaker of hang je ergens aan de andere kant van de bol rond?
Waar? als ik zo vrij mag zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 03:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Verpleegkundige.Dus zo maar weer kijken of er nog geademd wordt.
SINNIquote:Op zondag 12 juli 2009 03:21 schreef Siniti het volgende:
pink floyd the wall
Heuj daar woon ikquote:Op zondag 12 juli 2009 03:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Amsterdam West.Komt vaak genoeg in't nieuws.
Ja? Is dat een taak. ff checken of er niet iemand stiekem gestorven is?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Verpleegkundige.Dus zo maar weer kijken of er nog geademd wordt.
Meer vertel ik niet.Want starla werkt ook in Amsterdam dacht ik? Geen zin dat ik hier iemand van Fok tegenkom.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heuj daar woon ik
Slotervaart ziekenhuis zeker?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja? Is dat een taak. ff checken of er niet iemand stiekem gestorven is?
En ik wilde je nog wel gaan opzoekenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Meer vertel ik niet.Want starla werkt ook in Amsterdam dacht ik? Geen zin dat ik hier iemand van Fok tegenkom.
Ja ik bedoel hier liggen een paar duizend jaar geschiedenis.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh, je zei ff checken of er niemand is gestopt met ademem toch? Dat bedoel ik ermee...
Geen sport.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog voorkeuren voor een vraag?
Muziek, of sport.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog voorkeuren voor een vraag?
Ik heb wel nog wat verstandskiezen die getrokken moeten wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Alleen als je nog een shoarma langsbrengt of een tibia fractuur hebt.
Ik snap het niet helemaal. Iedereen moet gereanimeerd worden op 1 na? Maar wel kut dat je met een kut-collega zit opgescheept. Ik zit ook 3 van de 5 dagen met een kut-collega opgescheept op mijn werk. Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:33 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel hier liggen een paar duizend jaar geschiedenis.En behalve eentje moet iedereen gereanimeerd worden.En het ergste is nog dat ik hier met een vreselijke collega opgeschept zit.
Ja? Ik dacht dat het Amerikanen waren. Maar het zijn toch geen emo's he? Het is toch wel harde gitaar-muziek?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nope, maar je zit wel een beetje in de goede hoek.Alleen die band die ik zoek komt uit Wales.
Ja dat is het reanimatiebeleid.Sommige mensen worden door ziekte of leeftijd niet meer gereanimeerd.Maar het kan ook je eigen wens zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Iedereen moet gereanimeerd worden op 1 na? Maar wel kut dat je met een kut-collega zit opgescheept. Ik zit ook 3 van de 5 dagen met een kut-collega opgescheept op mijn werk. Daar wordt je niet vrolijk van.
Yep trashmetal.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat het Amerikanen waren. Maar het zijn toch geen emo's he? Het is toch wel harde gitaar-muziek?
Ik werk bij een bank. Maar ik heb een hekel aan 1 collega van mij. Zij irriteert mij heel hard. Ze weet wat meer dan ik doordat ze d'r langer werkt, maar ze gedraagt zich heel naar. Erg onbehulpzaam, en snel chagerijnig. En ze is ook nog eens dik en lelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja dat is het reanimatiebeleid.Sommige mensen worden door ziekte of leeftijd niet meer gereanimeerd.Maar het kan ook je eigen wens zijn.
Gelukkig is de afdeling ook groot genoeg om elkaar te ontlopen.Er worden dan meestal ook maar twee woorden gewisseld "Hallo en Dag"Maar jij hebt het zo te zien nog erger getroffen.Wat doe jij voor werk als ik vragen mag?
Wie weet, wie weet. Gewoon proberen!quote:Op zondag 12 juli 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
Ken et niet
Ik wil eigenlijkl een band gaan vragen die ik nu veel luister maar die kent wss toch niemand
Tja goeie collega's zijn veel waard.Gelukkig is het er maar eentje.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank. Maar ik heb een hekel aan 1 collega van mij. Zij irriteert mij heel hard. Ze weet wat meer dan ik doordat ze d'r langer werkt, maar ze gedraagt zich heel naar. Erg onbehulpzaam, en snel chagerijnig. En ze is ook nog eens dik en lelijk.
Precies. Voor de rest zijn de meeste wel oke.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:04 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tja goeie collega's zijn veel waard.Gelukkig is het er maar eentje.
Kom op Nelsonquote:Op zondag 12 juli 2009 10:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Whahaha...
type O-negativequote:Op zondag 12 juli 2009 04:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Die ken ik niet.Maar thuis even beluisteren.
Nog een muziekvraag.
Wie?
[ afbeelding ]
Die heeft te lang stil gelegen, andere vraag is nu actief liebchenquote:
Heyjaquote:Op zondag 12 juli 2009 11:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Biiiiiiiiig City - Tol Hansse
Sinds wanneer worden daar geen puntjes meer voor toegekend? AKQ is de laatste wel erg veranderd, en niet alleen op een positieve manier.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Die heeft te lang stil gelegen, andere vraag is nu actief liebchen
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 11:15 schreef starla het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden daar geen puntjes meer voor toegekend? AKQ is de laatste wel erg veranderd, en niet alleen op een positieve manier.
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:18 schreef BasOne het volgende:
Na 20 minuten mag er een nieuwe vraag gesteld worden, de oude vraag blijft open staan
En die had je goed
Dat zou wel eens kunnen ja!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:21 schreef barney74 het volgende:
Madonna - Music?
Is 'm!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:21 schreef barney74 het volgende:
Madonna - Music?
yup, bij McDonald had ik Steeley Dan ook nog goed gerekend, en bij Michael Jackson natuurlijk The Jacksons + 1quote:
Klopt, en natuurlijk bedoel ik de namen. NelsonWandelaar +1quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Landis is geen man, hij is een liegende wereldvreemde bitch.
Nee, water heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef BasOne het volgende:
Tranentrekker?
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, water heeft er eigenlijk niet veel mee te maken.
Iets met de programmering inderdaad. 'Shed' (als in, verdeling of scheidslijn) heeft er wèl mee te maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ow iets met de programering.... weet niet meer wat
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef BasOne het volgende:
hmpf
en dat ze alleen een tanga en een doorschijnende BH aan heeft leid ook af.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef BasOne het volgende:
hmpf
Blah.. ik ben een kater aan het wegdrinken en Starla begint ook zwaar te worden op m'n schoot en dat ze alleen een tanga en een doorschijnende BH aan heeft leid ook af.
Inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 12:43 schreef BasOne het volgende:
18+ content na de watershed?
Aber natuurlich liebchenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:49 schreef starla het volgende:
armand
+ 1 Dat je testosteron niet noemde Basquote:Op zondag 12 juli 2009 12:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
adrenaline
testosteron
oestrogeen
insuline
cortisol
endorfine
Nah zegquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef starla het volgende:
Ik ga even met m'n studie aan de slag.
Ben later vandaag weer online om het lijdend voorwerp te zijn in Bas' seksistische opmerkingen.![]()
Klopt!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
Harvard, Yale, Brown
Uiteraardquote:Op zondag 12 juli 2009 13:08 schreef BasOne het volgende:
Mayflower
Coooorectemundoooquote:Op zondag 12 juli 2009 13:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Santa Maria, Niña en Pinta
Stand deel 1655quote:
Reken ik goedquote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef lubje25 het volgende:
dactari?
Nee ,meer allerdaagse naamquote:Op zondag 12 juli 2009 14:14 schreef Mailb0mber32 het volgende:
simba?
Daktariquote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef lubje25 het volgende:
dactari?
Stand deel 1655quote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Merckx
Ik ben zat, als je gebukt staat zie ik geen verschilquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef lubje25 het volgende:
Wie?
(pssst... @BasOne, ik ben een kerel, geen ze)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |