quote:
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Aangezien dit niet mijn muziek is...
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:07 schreef BasOne het volgende:
gah je mist 1 vraag en ze kussen een ander.. sheesh.. vrouwen
Jonas brothers zijn wel erg gay ja. Tokyo Hotel is beter, die zijn tenminste cult.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijk
Nee nee, je overlaat mailbomber met kussen, je moet goed je best doen om het goed te maken, een sixpack grolsch en een lingerie setje is een goed beginquote:
Tokio hotel is ookquote:Op zondag 12 juli 2009 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jonas brothers zijn wel erg gay ja. Tokyo Hotel is beter, die zijn tenminste cult.
Oh wist ik niet, wou net naar bed gaanquote:Op zondag 12 juli 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
Trouwens mailb0mber32, jij moet nu een vraag stellen
Lees de OP voordat je meespeeltquote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, wou net naar bed gaan
Maakt het uit waarover?
Je hebt zeker vriendinnetjes die Tokio Hotel-adept zijn he? Die fans zijn het ergste. Dat weet ik door het internet. Gelukkig ken ik zelf in real live niemand die fan is.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tokio hotel is ooknouja, dat ligt niet helemaal aan hun muziek ^^ daar heb ik persoonlijke redenen voor
Maakt niet uit waarover.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het uit waarover?
Nou, mijn beste vriendin is fan. Ze heeft haar hele kamer, maar dan ook haal hele kamer volhangen met posters. Als ik daar blijf slapen dan word ik wakker met Bill boven me..quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt zeker vriendinnetjes die Tokio Hotel-adept zijn he? Die fans zijn het ergste. Dat weet ik door het internet. Gelukkig ken ik zelf in real live niemand die fan is.
Nee, maar niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk. Doe maar over muziek, films of voetbal wat mij betreft.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het uit waarover?
If you're going to San Fransisco.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Welk lied kennen we van Scott McKenzie, waar een plaatsnaam in de titel voorkomt?
Ik weet van jonas brothers ook alleen dat ze bestaan.Tja en als je vier jongen hebt van bijna de zelfde leeftijd.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan nog, the jonas brothers!?!? Kom op zeg, dit zijn toch zeker geen achterlijke altijd stoned kjikende mongolen! Deze zijn helemaal niet achterlijk
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, mijn beste vriendin is fan. Ze heeft haar hele kamer, maar dan ook haal hele kamer volhangen met posters. Als ik daar blijf slapen dan word ik wakker met Bill boven me..Trauma's
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee nee, je overlaat mailbomber met kussen, je moet goed je best doen om het goed te maken, een sixpack grolsch en een lingerie setje is een goed begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |