Ik snap het niet helemaal. Iedereen moet gereanimeerd worden op 1 na? Maar wel kut dat je met een kut-collega zit opgescheept. Ik zit ook 3 van de 5 dagen met een kut-collega opgescheept op mijn werk. Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:33 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel hier liggen een paar duizend jaar geschiedenis.En behalve eentje moet iedereen gereanimeerd worden.En het ergste is nog dat ik hier met een vreselijke collega opgeschept zit.
Ja? Ik dacht dat het Amerikanen waren. Maar het zijn toch geen emo's he? Het is toch wel harde gitaar-muziek?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nope, maar je zit wel een beetje in de goede hoek.Alleen die band die ik zoek komt uit Wales.
Ja dat is het reanimatiebeleid.Sommige mensen worden door ziekte of leeftijd niet meer gereanimeerd.Maar het kan ook je eigen wens zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Iedereen moet gereanimeerd worden op 1 na? Maar wel kut dat je met een kut-collega zit opgescheept. Ik zit ook 3 van de 5 dagen met een kut-collega opgescheept op mijn werk. Daar wordt je niet vrolijk van.
Yep trashmetal.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat het Amerikanen waren. Maar het zijn toch geen emo's he? Het is toch wel harde gitaar-muziek?
Ik werk bij een bank. Maar ik heb een hekel aan 1 collega van mij. Zij irriteert mij heel hard. Ze weet wat meer dan ik doordat ze d'r langer werkt, maar ze gedraagt zich heel naar. Erg onbehulpzaam, en snel chagerijnig. En ze is ook nog eens dik en lelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja dat is het reanimatiebeleid.Sommige mensen worden door ziekte of leeftijd niet meer gereanimeerd.Maar het kan ook je eigen wens zijn.
Gelukkig is de afdeling ook groot genoeg om elkaar te ontlopen.Er worden dan meestal ook maar twee woorden gewisseld "Hallo en Dag"Maar jij hebt het zo te zien nog erger getroffen.Wat doe jij voor werk als ik vragen mag?
Wie weet, wie weet. Gewoon proberen!quote:Op zondag 12 juli 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
Ken et niet
Ik wil eigenlijkl een band gaan vragen die ik nu veel luister maar die kent wss toch niemand
Tja goeie collega's zijn veel waard.Gelukkig is het er maar eentje.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank. Maar ik heb een hekel aan 1 collega van mij. Zij irriteert mij heel hard. Ze weet wat meer dan ik doordat ze d'r langer werkt, maar ze gedraagt zich heel naar. Erg onbehulpzaam, en snel chagerijnig. En ze is ook nog eens dik en lelijk.
Precies. Voor de rest zijn de meeste wel oke.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:04 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tja goeie collega's zijn veel waard.Gelukkig is het er maar eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |