ik doe mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 12 juli 2009 03:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En leuke foto Cali. Ik ga er maar van uit dat jij dat bent.
En nu echt slapen, morgen Paradiso.
quote:Hello there,
REFERENCE TO YOUR MONIES RECOVERED
My name is Kevin Miller, a member of the Debt Recovery Team of the London Club.
The team has been able to recover of $46.5B in financial fraud schemes till date. We also have names of people who we have linked to have either lost monies in one financial fraud scheme or the other over the past three years.
We are therefore contacting you because we have your detail on our file. Either you or one of your relations lost some monies amounting to $1.632m which we have recovered.
We therefore require that you confirm your details to us so that we can start up the process of remitting you your monies.
Details required include:
Full Names
Details of how you lost the monies
Details of means of repayment preferred by you
Your response should be sent to contactkevmiller@gmail.com
Regards,
Kevin Miller
Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.
Infórmate pinchando aquí.
gefeliciteerdquote:Op zondag 12 juli 2009 00:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja hoor.... Ik sta op plaats 500 in de Top 500 van Fok!
Ik weet niet of ik hier opof
of
moet reageren..
Wel delen met ons hequote:Op zondag 12 juli 2009 09:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Yes Yes Yes! Ik word filthy fucking rich!
[..]
echt welquote:
ik heb al ontbeten en gedoucht. En kan alweer bijna beginnen aan de lunchquote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
echt welikk ga al bijna richting de keuken
Tuurlijk, dit is de tweede keer al.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
[..]
Wel delen met ons he
Tot straks, namens Bootje84, L.no en de kibbelingquote:
Daag, namens Daph_ en haar twee stukken appelkruimeltaart en tompoucequote:Op zondag 12 juli 2009 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tot straks, namens Bootje84, L.no en de kibbeling
Gozer verdient het gewoon om een keer te winnen.. en dit hoeft natuurlijk niet te laatste te zijn. Die drive through was trouwens onterecht.. Heb Schumi vaak genoeg dit soort acties zien doen.quote:
Gaat een grote wordenquote:Vettel
Sutil wat doe je... en weer met Raikonnen... (Monaco 08)quote:Raikonnen en Sutil![]()
Het tweede gedeelte van het seizoen wordt voor Red Bull Racingquote:BarrichelloButton
![]()
Gaat wel goed bij hem, maar niet bij Kimi..quote:Massa![]()
Reed een puike racequote:Rosberg![]()
drive through sloeg inderdaad nergens opquote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gozer verdient het gewoon om een keer te winnen.. en dit hoeft natuurlijk niet te laatste te zijn. Die drive through was trouwens onterecht.. Heb Schumi vaak genoeg dit soort acties zien doen.
dat denk ik ook wel. Voordeel natuurlijk dat hij nu ook een goede auto heeft.quote:Gaat een grote worden
Hier vond ik niet dat Raikkonnen iets fout deed eigenlijk. Eigenlijk kon niet anders, want dan zou ie lek rijden. En Sutil had nog een hele binnenbocht aan asfalt de ruimte.quote:Sutil wat doe je... en weer met Raikonnen... (Monaco 08)
Daar lijkt het wel opquote:Het tweede gedeelte van het seizoen wordt voor Red Bull Racing
Bourdais had een technisch probleem, dus ja....quote:McLaren.. of te wel.. we gooien het ding wel vol en zien wel waar het schip strand... en ik mis Bourdais in het rijtje![]()
Morgen is er weer een dagquote:Op zondag 12 juli 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zo moeIk wil tv kijken en slapen, maar er moet nog vanalles gebeuren
Raikonnen deed ook niks fout, hij zei op de BBC... Race incident, beetje eigen schuld dikke bult van Sutil. Anders had ie gewoon P5 kunnen eindigen.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
drive through sloeg inderdaad nergens op
[..]
dat denk ik ook wel. Voordeel natuurlijk dat hij nu ook een goede auto heeft.
[..]
Hier vond ik niet dat Raikkonnen iets fout deed eigenlijk. Eigenlijk kon niet anders, want dan zou ie lek rijden. En Sutil had nog een hele binnenbocht aan asfalt de ruimte.
[..]
Daar lijkt het wel op
[..]
Bourdais had een technisch probleem, dus ja....Buemi doet het ook niet echt geweldig eigenlijk. Ben wel benieuwd naar wat Vettel in de Torro Rosso kan.
inderdaad. Gelukkig hebben de stewards dat ook ingezien. Sutil heeft zelf ook verklaard dat het een race incident was.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Raikonnen deed ook niks fout, hij zei op de BBC... Race incident, beetje eigen schuld dikke bult van Sutil. Anders had ie gewoon P5 kunnen eindigen.
voordeel van Brawn GP was natuurlijk dat Honda die auto al helemaal gedurende het vorige seizoen gemaakt had. En nu beginnen vooral RBR met het grote geld dat zij hebben ten opzichte van BGP het gat te dichten en zijn er nu al voorbij, maar het is natuurlijk nog even afwachten hoe de RB's het doen t.o.v. de Brawns bij hogere temperaturen.quote:Ik had nooit verwacht dat RBR en Brawn GP zo dit seizoen zou overheersen, maar bij Brawn GP begint het "beginnersgeluk" een beetje uit te werken. Al staat Button nog steeds met 21 punten voor.
Hamilton was de enige op een rondequote:
Ik had gehoopt op een stuntje van Hamilton, maar bij zijn lekke band werd er meteen de auto vol gegooid en het was![]()
Hamilton. Hetzelfde geldt voor Kovalainen. Dit heeft echt veel in zijn mars, maar als hij net zo vol wordt gegooid als Hamilton... dan hoef je geen resultaten te verwachten.
Na morgen is er weer een morgen.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas ben ik morgen pas rond een uur of 10 thuis, dus morgen kan ik niks doen![]()
*zucht*
Een heel programma..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Ja was leuk! Mijn begeleidster had een beetje een vreemd praatje (dat vonden m'n klasgenoten ook), maargoed ik heb m'n papiertje
Hoe was die van jou?
Dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, maar dan voor Bootje
Omdat ik ook de laatste post had misschienquote:Op zondag 12 juli 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Waarom staat Isdatzo als laatste poster terwijl mijn post de laatste is?![]()
Anyway, ben weg
Die post stond er dus nog niet toen ik dat zeiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik ook de laatste post had misschien![]()
.
Dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
. Die blijft briljant.
'Oh noes, someone decided to take a shit in the bathtub. Not again'.![]()
'Someone decided to have sex in the vase, no problem, clean that shit up'.![]()
'Someone put their dick on this thing, don't worry you can whipe that shit right off'..
'Oh no, someone ate spaghetti in the shower again'.![]()
.
succes en veel plezier bij je nieuwe werkgever.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje roept! Morgen 1e werkdag bij mijn nieuwe baan
Razend benieuwdquote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan naar bed.
Zal dinsdag wel even een foto plaatsen van m'n diplomauitreiking, als jullie dat leuk vinden (Nico was benieuwd naar m'n jurk geloof ik?)
Fijne avond
Ik hielp tochquote:Op maandag 13 juli 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
dean![]()
En alleen kan ik het gewoon niet isdatzo
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:13 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen jij kon het tempo gewoon niet bijhouden.
echt jaquote:Op maandag 13 juli 2009 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, jij ook.
Maandagochtenden, 't zou verboden moeten worden.
't Is gewoon niet leuk meerquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan wel vragen om een troost.gif, krijgen doe je 'm niet. Post nou maar.
quote:
?? wat?quote:
mijn wat was ook een postquote:
ik probeer wel wat te doen, maar ik wordt echt binnen 3 seconden weer afgeleid of heb gewoon geen zin meer. Of het lukt gewoon niet omdat ik niet kan nadenken en daarom krijg ik ook niets goed gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is gewoon niet leuk meer. Alsof ik uberhaupt iets uitvoer op zo'n ochtend, laat me dan gewoon slapen. Is voor iedereen beter
.
Ik probeer 't niet eens meerquote:Op maandag 13 juli 2009 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik probeer wel wat te doen, maar ik wordt echt binnen 3 seconden weer afgeleid of heb gewoon geen zin meer. Of het lukt gewoon niet omdat ik niet kan nadenken en daarom krijg ik ook niets goed gedaan.
Of ik krijg het wel gedaan, maar met een omweg van hier tot Tokyo
quote:
Mja, ik eigenlijk ook.. straks gesprek met m'n begeleider hier en morgen komt die lamlul van een patrick hier kijken.quote:
Weet je nog, die paar bomen aan het einde van die lange bocht?quote:
Fail!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik failde![]()
. Daar stond eerst 'Fipo's
', en toen had die lelijke nico hem al
.
Ja, die waar ik m'n motor door de greppel in gereden hebquote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet je nog, die paar bomen aan het einde van die lange bocht?
oh patrick! vandaar..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, ik eigenlijk ook.. straks gesprek met m'n begeleider hier en morgen komt die lamlul van een patrick hier kijken.
ik kon niet meer slapen..... en moet nog langs school, was opvouwen en dan vanmiddag even langs mamsquote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tssssk.. je had dus nog gewoon in bed kunnen liggen. Wtf doe je dan zo vroeg op.
lelijk?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik failde![]()
. Daar stond eerst 'Fipo's
', en toen had die lelijke nico hem al
.
gewoon niet failenquote:
Die. Woensdag kan je hem ophalen bij het bergingsbedrijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die waar ik m'n motor door de greppel in gereden heb?
Niet meer kunnen slapen op maandagochtend, dát is pas een failquote:Op maandag 13 juli 2009 10:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kon niet meer slapen..... en moet nog langs school, was opvouwen en dan vanmiddag even langs mams
Alweer? Vorig jaar augustus ook alquote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die. Woensdag kan je hem ophalen bij het bergingsbedrijf.
Ikquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet meer kunnen slapen op maandagochtend, dát is pas een fail.
Nepstudent!!!
Wees blij dat ik er met drie gebroken ribben, versplinterde knie en schouder uit de kom zo goed af gekomen benquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er met drie gebroken ribben, versplinterde knie en schouder uit de kom zo goed af gekomen ben
quote:
Negers, wie wat waar?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog meer negers!
Hoi jna.. Hoe is het nu met u?
L.noquote:
Maar met mij ook goed. Woon nog niet samen, zo snel gaat het nietquote:
nou na 2 dagen lag dr tandenborstel al bij je dus als je in dat tempo door zou gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
L.no
het vriendinnetje van bootje is er ook al eentje!!
[..]
Maar met mij ook goed. Woon nog niet samen, zo snel gaat het niet
We zijn net de 2 maanden voorbij
nietus.. dat was 2 wekenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
nou na 2 dagen lag dr tandenborstel al bij je dus als je in dat tempo door zou gaan![]()
Dean
niemand het ziet? Die ene is bijna helemaal afgeklovenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo snel hapjes neemt terwijl niemand kijkt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niemand het ziet? Die ene is bijna helemaal afgekloven
quote:regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ik als niet-punkrespecterende motorrijder doe ook niet aan regels.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik als zelfrespecterende punker doe niet aan regels.
Foei.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo snel hapjes neemt terwijl niemand kijkt.
Que pasa?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef PieterBas het volgende:
AAAAAH!!!!....
Dat had ik ff nodig om te roepen...
Lucie!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Leuk zo'n auto in de fik in de tunnel. Vanaf half vier t/m half zes was de tunnel dicht. Dus kon mijn bus er niet door. Uiteindelijk om kwart over zes een bus naar huis i.p.v. kwart voor zes. Maar ik ben dus thuis.
Ik kijk op mijn werk tegen deze dame aan:quote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... Vandaag kwam de nieuwe collega zich even voorstellen. En ze ziet er goed uit.Dus na de zomervakantie beginnen er twee leuke collega's
NU gaat mijn collega uitzoeken of ze vrijgezel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan het slechter treffen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn werk tegen deze dame aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan het slechter treffen..inderdaad. De nieuwe collega komt tegenover mij te zitten, dus als ik naar mijn beeldscherm kijk, kan ik haar ook zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik doe gewoon alsof ik naar mn beeldscherm kijk, terwijl ik haar aanstaarquote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. De nieuwe collega komt tegenover mij te zitten, dus als ik naar mijn beeldscherm kijk, kan ik haar ook zien.
Zie ninjaeditquote:
Dat is heul geen ninjaedit. Of je bent zo'n slome ninja.quote:
Ik ben snel met andere dingenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is heul geen ninjaedit. Of je bent zo'n slome ninja.
Ik krijg alleen negatieve dingen in mijn hoofd hierdoor hoor.quote:
Zegt meer over jou dan over mijquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik krijg alleen negatieve dingen in mijn hoofd hierdoor hoor.
Ben heel snel met autorijden. Zo kan ik je heel snel oppikken..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn werk tegen deze dame aan:Doe je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan het slechter treffen..
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Hmja.. 3 uurtjes..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben heel snel met autorijden. Zo kan ik je heel snel oppikken..
I know..quote:
Chicka's hosselen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben heel snel met autorijden. Zo kan ik je heel snel oppikken..
Niet met de auto.. Als ik rij ten minstequote:
Bonjour señorita, sprechen sie love?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I know..
En ze spreekt de taal van de liefde
Maar je zei zelf autorijden..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet met de auto.. Als ik rij ten minste![]()
*boks ouwe.quote:
Ze is nog niet begonnen, dus dat kan nog niet bij mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik naar mn beeldscherm kijk, terwijl ik haar aanstaar
quote:Zaterdag ook ff met mn dushi staan schuren in de havana.. Damn.. Rrrrr![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is nog niet begonnen, dus dat kan nog niet bij mij.
[..]
3 uur met trein, 2.15 uur met auto. Als ik rij that is. (Alleen auto, trein gaat foutquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is nog niet begonnen, dus dat kan nog niet bij mij.
[..]
ik wil er verder niets achter zoeken, maar ....quote:
Dat is niet snel.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 uur met trein, 2.15 uur met auto. Als ik rij that is. (Alleen auto, trein gaat fout)
Trein vind zijn eigen spoor wel...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 uur met trein, 2.15 uur met auto. Als ik rij that is. (Alleen auto, trein gaat fout)
nee, ik weet nietquote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet toch.? In de club, met mn chickies.
Jouw pa deed er 4 uur over..quote:
Mn Yaris rijdt 182 ofzo.. Op de teller...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trein vind zijn eigen spoor wel...
Gisteren even de topsnelheid van de Jetta getest... 190 km/h
Wat moeten jouw kuikentjes in de club?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet toch.? In de club, met mn chickies.
Wij hebben geen TomTom enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jouw pa deed er 4 uur over..
[..]
Mn Yaris rijdt 182 ofzo.. Op de teller...
Idd.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil er verder niets achter zoeken, maar ....
Zie FoBo..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik weet nietIk ken jouw chickies toch niet.
één voordeel, je woont ver weg, dus kan je het niet zien.quote:
Slaapse.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:57 schreef Bootje84 het volgende:
Bedje roept.
Slaap lekker broeders!
Boks
En love you dushi, slaap lekker
Lijkt me duidelijk...quote:
Dan kan ik hem niet snel genoeg een klap verkopen als ie andere chickie's 'hosselt'.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één voordeel, je woont ver weg, dus kan je het niet zien.
Vandaar dat ik jou nooit gezien heb.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef jna het volgende:
Ah ja, toen was k hier niet dus dat heb k toen niet meegekregen
Ah, meerdere mensen kennen het gevoel ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja aangezien ik meer op fok zat dan wat anders op een gegeven moment
Muhahahaquote:
Mja, ze zijn er iig niet op tijd bij.. ze had al ff klachten, jaartje ongeveer. Morgen wordt er besloten hoe en wat, en misschien moet ze 's nachts blijven en dan op donderdag al opereren. Ze maken er in iedergeval wel haast mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Het leven is niet eerder
Maar wel heel erg klote zeg. Hopelijk is het goed te genezen!
Geen idee wie (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
Gister uitslag van de onderzoeken in 't ziekenhuis, het is dus longkanker.
Zo fucking oneerlijk, mens heeft nooit gerookt en ik ken eigenlijk niemand die gezonder leeft dan zij deed (/doet). Altijd sporten, goede voeding, geen alcohol, niet roken, veel buiten..
Morgen wordt besloten hoe of ze donderdag eerst stukken weg gaan snijden of dat er chemokuur etc gedaan wordt.
Kutzooi.
Zijn moeder.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee wie () Maar dit is niet cool
!!!
Dat kun je wel zeggen ja. Sterkte.quote:
Als je kan internetten... altijd je geluid uitzettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Sterkte isdatzo..
On a positive sidenote;
Vandaag beetje een grote blunder gemaakt..
Ik zat, direct na mijn lunchpauze, te surfen op de FP. Op de afdeling zit een man of 30 waarbij verschillende mensen exotische ringtones hebben. Terwijl ik aan het surfen was, hoorde ik ineens een ezel balken. Het geluid bleef maar doorgaan en ik keek om me heen wie de grapjas was. De andere mensen deden hetzelfde. Uiteindelijk dachten ze dat ik het was, maar ik wist van niets. Mijn telefoon werd niet gebeld.
Bleek het uiteindelijk zo een kut ******************** banner te zijn met een lompe kutezel.
Ik stond dus even lelijk voor paal..
Note to selfquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je kan internetten... altijd je geluid uitzetten
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Sterkte isdatzo..
On a positive sidenote;
Vandaag beetje een grote blunder gemaakt..
Ik zat, direct na mijn lunchpauze, te surfen op de FP. Op de afdeling zit een man of 30 waarbij verschillende mensen exotische ringtones hebben. Terwijl ik aan het surfen was, hoorde ik ineens een ezel balken. Het geluid bleef maar doorgaan en ik keek om me heen wie de grapjas was. De andere mensen deden hetzelfde. Uiteindelijk dachten ze dat ik het was, maar ik wist van niets. Mijn telefoon werd niet gebeld.
Bleek het uiteindelijk zo een kut ******************** banner te zijn met een lompe kutezel.
Ik stond dus even lelijk voor paal..
quote:
Zit ik te pokeren. 67 in de hand.. Flop :345quote:
netjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit ik te pokeren. 67 in de hand.. Flop :345![]()
Kreeg ik nog iemand met zn hele stack erin ook. $8 winst
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
netjes.![]()
wel delen met ons he![]()
Mja, volgens mij deed ik 't topic een beetje killenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:24 schreef jna het volgende:
Het gaat hier ook niet bepaald snel meer merk ik al
Ik vond het best een gemoedelijk tempo de laatste tijd. Als er weer 2 topics per dag vol gaan, dan ben ik ook weer snel pleite denk ik (dus grijp je kansquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Thnx, L.no, dth, Bootje, Daph en Luctor.
[..]
Mja, volgens mij deed ik 't topic een beetje killen. Laatste tijd zat 't tempo er behoorlijk in.
Vakantie en geen stage enzo...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond het best een gemoedelijk tempo de laatste tijd. Als er weer 2 topics per dag vol gaan, dan ben ik ook weer snel pleite denk ik (dus grijp je kans).
Waar danquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vakantie en geen stage enzo...
en ik spam niet meer, want dat vind de baas niet zo leuk... Ik plaats nu alleen kwaliteitspost
Oh ja, veels te vroeg op kantoor
Chaos, schoon en snel. Goed!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef Houniet het volgende:
Dean hoe is het jongen?
Met de hut en de wagen? En de gitaar?
Allemaal goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |