Nee, ik ga in topic 525 bevallenquote:
als er niet te veel gepost wordt lukt het misschienquote:
quote:
Is best, 5 topic in een dag of 10, dat moet lukken tochquote:
Tja, da's dan wel weer waar... zeker in het huidige tempo... ach, ik gun het je ook gewoon best hoor om in 5 topicjes vanaf nu te bevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Is best, 5 topic in een dag of 10, dat moet lukken toch
Guus, wij hebben hetzelfde wiegje als Miss, gekocht bij de Prenatal op Ekkersrijt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Die andere naam kwam me bekender voor. Maar er is dus genoeg.
En dank je, prenatal dus.
Arme huup...quote:Op zondag 12 juli 2009 03:09 schreef huuphuup het volgende:
Vrouwtje theelepel wat een verschrikkelijk verdrietig nieuwsjij en je man ontzettend veel sterkte met het weekend afwachten en maandag in het ziekenhuis.
![]()
Ik heb hier nu toch geloof ik even een stap teveel gedaan![]()
vandaag bbq gehad voor de hele (schoon)familie en flink rondgelopen en gesjouwd, ook de paar dagen ervoor al qua boodschappen enzo. Ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker maar nu voel ik me echt beroerden toen ik een uur geleden naar de wc ging had k met de tranen in mn ogen op de terugweg al bijna besloten dat de trap ook een prima plek was om verder te slapen
alles doet zeer zeg.
Nu alsnog maar een bad vol laten lopen, mn bekken doet ontzettend zeer en vanaf 10 uur vanavond is mn buik eigk doorlopend hard dus hopen dat dat een beetje helpt.
/klaag![]()
Verder eenvoor wie het nodig heeft
Allemaal tegelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 09:41 schreef tessie het volgende:
En waar zijn de andere meldplichtige dames eigenlijk? Stiekem al aan het bevallen?
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
euhm... sate waarbij knoflook in de marinade zat ja, 1 stokje. Kan het daar van komen?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
huup is stiekem een paaldanseres
Sinds een paar dagen voelt het hier weer net als bij onze eerstgeborene... Dat gefriemel onderin mijn buik weer. Nog zo'n freubelende pianospeler!!! B. doet dat trouwens nog steeds met zijn handjes en vingers. Het is soms zo herkenbaar
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je met bepaalde data in je hoofd uitrekend hoe lang je dan inmiddels zwanger bent???
ik heb in november en december aardig wat verjaardagen enzo in de familie en ben dan ook gewoon hoogzwanger, vind dat zo;n bijzondere gedachte
oeh leuk leukquote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, aan de paal met jou! Ik wil het zien!
En wat betreft die doorzichtige tummy tub: goeie tip! B. deed dat tot aan het eind dat ie er in gebadderd werd (15 maand ofzo? Iig heel veel kind en een paar glazen waterTerwijl het eerst andersom was) En nog steeds trekt ie als ie op zijn rug ligt bijv. om de luier te verschonen zijn benen zo kruislings op
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:
Miss_Sly, je gaat gewoon inderdaad al bijna mama worden! Echt spannend lijken me die laatste weekjes!
En ik doe toch nog even mee met de mijlpalen hoor, dit is geen onzin mijlpaal,
ik ben vandaag 20 weken!![]()
![]()
Precies, ik zou ook gaan hoor Miss_Sly! Even de deur uit kan best lekker zijn, mocht er wel wat gebeuren komt dat ook vast wel weer goedquote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Nijna het volgende:
Huup, eindelijk iemand die dat ook zo mooi kan uitdrukken. Dat het smaakt zoals een lantaarnpaal ruikt. Ik zeg dat ook wel eens, ik ben wel eens iets tegengekomen wat smaakt zoals bv zeepsop ruikt. Maar als ik dat zeg maken ze me uit voor gek.
Kleine meid wordt nu door papa naar bed gebracht, ik doe ff nog een klusje en ga dan ook even gestrekt. Het is inderdaad gewoon een bankhang dvd-kijk sloom dagje.
Miss_sly, ook al zo'n "ongeduldige" schoonmoeder.
Lekker naar die verjaardag gaan als je zin hebt. Desnoods gooi je je vluchtkoffer en MC in de auto. En een uurtje is ook nog wel te overzien en ik denk dat je het echt wel weet hoor als de eerste signalen zich aandienen...
heb ikquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Nijna het volgende:
Huup, tijd voor een nieuwe agenda dus.
Poppejans op de helft
uhm... niet echt opgeluchter ofzo...Tuurlijk wel opgeluchter als ik er aan denk maar ik vergeet het wat dat betreft elke keer.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Rocka das een fijne mijlpaal![]()
voel je je nu ook opgeluchter? Of dat je hier meer naartoe geleefd had (onbewust) dan bij de eerste?
Ik heb zelf heel erg toegeleefd naar de bevallingstijd van Raissana die 20 weken echo van ons enzo vond k het toch allemaal heel eng en steeds als k dan bedacht van nja, met Mila gaat ook alles goed nu dan leek het wel weer mee te vallen. Dus t is pas sinds een week ofzo dat k echt denk van och, als het komt dan komt alles wel goed. Zo gek is dat eigenlijk.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb ik![]()
ik denk dat k em vanmiddag maar es met thee en een dekentje op de bank helemaal ga invullen enzo. Ik hou daar van![]()
![]()
Rocka das een fijne mijlpaal![]()
voel je je nu ook opgeluchter? Of dat je hier meer naartoe geleefd had (onbewust) dan bij de eerste?
Ik heb zelf heel erg toegeleefd naar de bevallingstijd van Raissana die 20 weken echo van ons enzo vond k het toch allemaal heel eng en steeds als k dan bedacht van nja, met Mila gaat ook alles goed nu dan leek het wel weer mee te vallen. Dus t is pas sinds een week ofzo dat k echt denk van och, als het komt dan komt alles wel goed. Zo gek is dat eigenlijk.
Ik wilde net aan je vragen hoe het feestje in het Zuiden was geweest, maar fijn dat het gezellig was!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef Vlindur het volgende:
Mijlpalen![]()
![]()
![]()
Hier gister een feest in Limburg gehad. We waren pas om 03.15 thuisEn ik heb gereden want mn vriend had gedronken. Het was tof. Na een paar uur buiten zitten ben ik naar binnen gegaan om daar languit op de bank te hangen en toen kwamen er allemaal vrienden bij me zitten en die gingen toen Wii-en, Heb met verbazing gekeken hoe 2 Guitar Hero speelden
Op niveau Expert!
Dus we waren net pas om 12.00 wakker
En nu lekker niks doen en Harry Potter 4 & 5 kijken
![]()
Asyniur, ik wilde nog even laten weten dat ik het jammer voor je vind dat je niet mee kan naar Parijs, Je had je er zo op verheugd. Ga er gewoon over een paar maandjes alleen met J. heen en dan samen de stad bewonderen![]()
![]()
Ja ik vond het een geruststellend idee dat jouw kleine fragiele poppetje uit het begin nu zo'n vrolijk echt heel meiske is enzoquote:Op zondag 12 juli 2009 13:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
![]()
Grappig dat je daar zo naar toe leefde. Is wel een geruststelling als je ziet dat het ook goed kan gaan als een kindje te vroeg geboren wordt hè?
Een collega van Milanese was ook vader geworden bij een zwangerschapsduur van 33+4, ze hadden het kindje ook Mila genoemd en die was er helaas een stuk slechter aan toe.. Er was iets met haar darmpjes, ze kon niet zelf ademen en ze heeft een hele moeilijke start gehad. Het blijft natuurlijk veel te vroeg geboren. Toen realiseerde ik me wel heel goed dat (onze) Mila echt een sterk kindje is en dat we best van geluk mogen spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |