Arme huup...quote:Op zondag 12 juli 2009 03:09 schreef huuphuup het volgende:
Vrouwtje theelepel wat een verschrikkelijk verdrietig nieuwsjij en je man ontzettend veel sterkte met het weekend afwachten en maandag in het ziekenhuis.
![]()
Ik heb hier nu toch geloof ik even een stap teveel gedaan![]()
vandaag bbq gehad voor de hele (schoon)familie en flink rondgelopen en gesjouwd, ook de paar dagen ervoor al qua boodschappen enzo. Ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker maar nu voel ik me echt beroerden toen ik een uur geleden naar de wc ging had k met de tranen in mn ogen op de terugweg al bijna besloten dat de trap ook een prima plek was om verder te slapen
alles doet zeer zeg.
Nu alsnog maar een bad vol laten lopen, mn bekken doet ontzettend zeer en vanaf 10 uur vanavond is mn buik eigk doorlopend hard dus hopen dat dat een beetje helpt.
/klaag![]()
Verder eenvoor wie het nodig heeft
Allemaal tegelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 09:41 schreef tessie het volgende:
En waar zijn de andere meldplichtige dames eigenlijk? Stiekem al aan het bevallen?
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |