abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70894170
Arme huups Pijnlijk lijf is nooit leuk!
  zondag 12 juli 2009 @ 08:17:48 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_70894196
Huup! Gek! Doe je wel voorzichtig

Hier dit weekend geen camping, Bert is vrijdag een beetje door zijn rug gegaan
Heb de afgelopen week wel dergelijk gemerkt dat het fijne nieuws wat ik dinsdag kreeg me niet in mijn koude kleren is gaan zitten, of het moet geheel toevallig zijn dat ik ineens veel meer harde buiken krijg terwijl ik geen reet uitvoer.

vrouwtje-theelepel, sterkte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70894246
quote:
Op zondag 12 juli 2009 03:09 schreef huuphuup het volgende:
Vrouwtje theelepel wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws jij en je man ontzettend veel sterkte met het weekend afwachten en maandag in het ziekenhuis.

Ik heb hier nu toch geloof ik even een stap teveel gedaan
vandaag bbq gehad voor de hele (schoon)familie en flink rondgelopen en gesjouwd, ook de paar dagen ervoor al qua boodschappen enzo. Ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker maar nu voel ik me echt beroerd en toen ik een uur geleden naar de wc ging had k met de tranen in mn ogen op de terugweg al bijna besloten dat de trap ook een prima plek was om verder te slapen alles doet zeer zeg.
Nu alsnog maar een bad vol laten lopen, mn bekken doet ontzettend zeer en vanaf 10 uur vanavond is mn buik eigk doorlopend hard dus hopen dat dat een beetje helpt.
/klaag

Verder een voor wie het nodig heeft
Arme huup... Gaat het nu beter?
pi_70894254
Troel, dat vind ik ook wel logisch hoor Het is ook niet zomaar wat!
En sterkte voor Bert! Wel balen van de camping.
pi_70894396
Ah huup, does lekker rustig aan vandaag hoop dat het dan beter gaat vandaag.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:17:18 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70894437
huupie

Ow en Troel natuurlijk ook dikke komt wel goed schatje...

[ Bericht 46% gewijzigd door Asyniur op 12-07-2009 09:53:27 ]
pi_70894505
Huup, lief wordt hier wel wakker als ik mn lampje aandoe (en gaat dan echt liggen miepen), maar als ik in het donker lig te forummen met zn telefoon dan heeft hij er geen last van.
Ik heb nog een tukkie gedaan vanmorgen, was om 7 uur wakker (en Mirte sliep tot half 9!!! , doet ze anders nooit...).

Chan, ik ga niet beloven dat ik me elke dag zo op tijd meld hoor, als ik lekker lig te slapen dan moeten jullie niet gelijk gaan denken dat ik lig te bevallen ofzo... .
35 weken alweer, gaat hard! Leuk tassen vol babykleertjes. Zwijmel!

Troel, jammer van de camping... aan de andere kant, als ik het weer hier zo bekijk zit je denk ik thuis ook wel lekker...
Het klinkt niet onlogisch dat het nieuws van dinsdag toch zn weerslag op je heeft
Beterschap voor Bert met zn rug!
Fake it till you make it...
pi_70894573
Ohhw maar dat hoeft ook helemaal niet hoor Nijna, nog maar hooguit een week of 5
pi_70894606
Huup, je bent ook hoogzwanger... dan moet je mensen voor jou laten rennen, niet andersom Lekker rustig aan doen vandaag en hopelijk is de pijn dan snel weg.
Troel, balen van die harde buiken, maar wel logisch als je in de stress zit door dat rotnieuws. Sterkte!

En waar zijn de andere meldplichtige dames eigenlijk? Stiekem al aan het bevallen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70894651
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:41 schreef tessie het volgende:

En waar zijn de andere meldplichtige dames eigenlijk? Stiekem al aan het bevallen?
Allemaal tegelijk
  zondag 12 juli 2009 @ 09:52:30 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70894680
Opeens realiseer ik me: ik ben morgen 9 weken zwanger! En over 5 dagen ga ik mijn baby zien
pi_70894688
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Allemaal tegelijk
Zie je wel, toch die babyboom
pi_70894732
Een voor Huup en Troel. Rustig aan ladies!

Cool, Asy! En da's de mooiste baby van de heuuule wereld!

Vandaag 30 weken! Dat het ooit nog eens zo ver zou komen... Ongelooflijk zeg!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:02:03 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_70894746
Huup, ik herken je gevoel. Ineens is het echt op en wil je NU slapen. Volgende keer ietsje minder doen...
Karin, hier wordt ook weinig meer echt gemept en geschopt en wel gegolfd...

Ik heb op zich goed geslapen, maar mijn bekken vind het echt niet fijn dat Driekus met z'n hoofd naar beneden ligt. Echt alles doet zeer. Wat mij betreft draait ie nog een keer. Met 30 weken hoeft ie toch nog niet in te gaan dalen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 juli 2009 @ 10:16:24 #40
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70894878
Huup gek, doe dan ook niet zo veel . Goed op jezelf passen hoor .

Wat gaat iedereen hard hè. Ik sta er zelf ook versteld van hoe hard het gaat. Straks als ik terugkom van vakantie, ben ik zomaar ineens 25 à 26 weken ofzo.
  zondag 12 juli 2009 @ 10:16:28 #41
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70894881
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:17:13 #42
223453 Guuzewuus
pi_70894886
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
even kijken of wat ik droomde waar is. Zoja, dan zijn miss_sly & innepinne inmiddels verse mama's
Zijn ze al hier geweest vandaag?
  zondag 12 juli 2009 @ 10:17:53 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_70894896
Haha Rocka! Ze hebben zich beide niet gemeld, dus het kan altijd....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 juli 2009 @ 10:20:02 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70894922
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:40:22 #45
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70895124
Rocka voorspellende gaven
Ik hoop dat je gelijk hebt!

Troel, wat was er dinsdag dan? Heb ik even gemist geloof ik

Huup, iets te veel hooi op je vork genomen... Gelukkig zal de eerstvolgende (drukke?) familiegelegenheid bij jullie zijn n.a.v. de geboorte van de kleine meid en dan heb je als het goed is de kraam over de vloer die wel zorgt dat je voldoende rust krijgt

Karin, wat jij beschrijft heb ik ook al een poosje: geen duidelijk schopjes maar meer golvend gewoel. Af en toe best pijnlijk ook, kleine krachtpatser in mijn buik
.... met gevoel voor drama....
pi_70895144
Flower was vlgs mij bevallen dus nog gefeliciteerd!

Vrouwtje theelepel, wat een nieuws zeg, bah!
Hoe is het nu? Kun je er goed met je partner over praten?
Heel veel sterkte nog vandaag en hopelijk is het snel morgen zodat jullie meer duidelijkheid krijgen.
Ik zou jezelf geen verwijten maken hoor, alhoewel er misschien vanalles door je heen gaat waar het fout zou hebben kunnen gaan.

Hier gaat alles wel aardig oke.
's avonds wat vocht vasthouden en moet wle een beetje op mezelf letten en niet de hele dag in touw zijn want dan kom ik s avonds niet meer van de bank omhoog en ben sneller moe.
Zit vanaf aankomende week voor 1/3 in de ziektewet en werk dan ipv 12 uurs diensten nog 8 uursdiensten want die 12 uur was iets te lang.
Vorige week zondag nog aan ctg gelegen enzo want had hele week al ongesteldheidsrugpijn en buikpijn, regelmatig harde buiken maar ja, wanneer moet je bellen.
Op geg. moment gebeld, 1,5u aan ctg gelegen, uitzonderlijk mooie ctg vlgs de vk in het ziekenhuis voor de duur v/d zwangerschap, geen urineweginfectie en die harde buiken mocht ik wle een aantal keren hebben als het maar niet met enige regelmaat kwam.
Daarnaast werd me door iedereen op het hart gedrukt, gewoon te bellen bij onzekerheid o.i.d. e dat gaf een fijn gevoel.

Ik voel nog steeds de baby met de benen links en hoofdje ligt denk ik nog rechts, hoeveel draaien ze eigenlijk want zo voel ik het al weken.

@ Huup, nachtbraker, heb je geen ds ofzo voor spelletjes?

@ Bar, hoest nu?
  zondag 12 juli 2009 @ 10:42:37 #47
223453 Guuzewuus
pi_70895148
Ja het kan gewoon al hè. Ik vergeet steeds dat er ook mensen zijn die voor de 40 weken al bevallen .

Spannend zeg.
pi_70895346
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
Heb je over me gedroomd? wat leuk
Maar geen verse beeb hier hoor.

Huup, siggiesdoen!

Het is mij, mijn baby heeft echt wekenlang op één manier gelegen, maar heeft vannacht besloten dat andersom ook wel leuk is. Wat nou, met 38 weken bewegen ze niet zo veel meer auw!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 12 juli 2009 @ 11:10:55 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70895564
@ het-is-mij het is rustig nu gelukkig, al nu een druk schoppend kindje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70895632
Chan, nog maar 5 weken... pfoeh als ik lekker lig te slapen dan slaap ik lekker uit hoor (die kans is niet zo groot aangezien ik geen uitslaper ben, maar je weet maar nooit).

Mefke, balen van je bekken zeg...

Het is mij, fijn dat je wat minder gaat werken. Pas goed op jezelf!

Innepin, lekker draaien met 38 weken. Hier van de week een kind wat helemaal links in mn buik wilde liggen, maar inmiddels weer aardig in het midden zo te voelen.
En trappen... alsof je je gewoon een weg naar buiten zou kunnen trappen als je maar hard genoeg tegen mama's buik trapt... maf kind .
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')