quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef Kersjes het volgende:Finn
![]()
Wat klink je heerlijk relaxt FTA, jij verse mama!
Ooooooh, ik wil ooooooook![]()
En meldplichtdames, wat wordt het al echt he? In theorie kan het bij jullie ook elk moment van start gaan
Ik vind het niet zo luxe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
Ymme, waarom heb jij eigenlijk elke 2 weken een echo?Hoe luxe!
Ja, we hadden de hoop ook al opgegeven. We hadden hier ook wel berusting in hoor dankzij de twee prachtige zonen die we al hebben. Dus echt drama was het daardoor niet.quote:
Jeetje, wat heftigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:30 schreef lily het volgende:
FTA, gefeliciteerdWat een prachtige zoon!
Ik vind het ook erg luxe, ymme
Ik heb 3 miskramen gehad in het afgelopen jaar maar echt geen extra echo's.
Eentje met 12 weken, een met 20 weken en verder gewoon om de 5 weken controle en hartje luisteren (ik ben er pas 1 keer geweest en moet nu zelfs 6 weken wachten voordat ik weer mag).
Nee, had je me nog niet gemist dan?quote:foto Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Zijn alle meldplichtigen al langsgekomen?
Op mijn werk komt alles weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop