quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, je hoort mensen overal maar mutsen dat baby's aaaaaaaaaltijd te laat komen. Die moeten nodig hier komen posten, het werkt aanstekelijk misschien
Als mijn vliezen breken moet ik direct komen, en als ik serieuze weeën krijg ook. Dan wordt ter plekke gekeken of een ks nog 'zin heeft'. Ik weet niet wat ik ervan moet denken en denk er dus maar niet teveel over na. De reden van de ks is geen grap voor mij, maar voor Sjakie maakt het dan weer niks uit. Ik zie het wel......quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zei dus
Hoe gaat dat nu dan verder? Als je straks meer cm ontsluiting hebt...
Moet je dan gewoon melden en krijg je dan alsnog een keizersnede of moet je wachten op de geplande datum???
www.meridiaan.nl is hun website geloof ik. Had wel een vervangster vandaag, maar ze heeft gewoon al wat dingen in de computer gezet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik vragen waarom je een KS krijgt Laura, of wil je dat niet kwijt?
En Troel, welke huisarts heb jij? Fijn dat je gelijk mocht blijven in ieder geval!
Jawel. Vanwege sexueel misbruik waarvan bij de laatste keer is geprobeerd 'echt sex' te hebben, dus binnendringen zeg maar. Ik heb daaraan overgehouden dat ik absoluut geen initiatief van mijn man kan hebben, of ik moet wel boterverliefd zijn (quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik vragen waarom je een KS krijgt Laura, of wil je dat niet kwijt?
En Troel, welke huisarts heb jij?
Zie je het voor jequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef WupWup het volgende:
Ik neem aan dat ze Sjakie dan eerder halen en McLaura niet nog anderhalve week met haar benen bij elkaar hoeft te zitten![]()
Nou, ik dacht eigenlijk voor volgende week een afspraak te kunnen maken, zo veel haast had het nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef amaranta het volgende:
Wel fijn dat je meteen kon blijven Troel. Is het een kleine praktijk? Bij mijn huidige HA kan ook meestal direct terecht. Bij de vorige vaak pas 1 dag later.
(hangt natuurlijk ook af waar je de afspraak voor maakt)
Dat zei de arts-ass vanmorgen ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
Laura, FTA, 9-7-9 is wel een mooie datum hoor
Jemig, zeker heftig.quote:foto Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jawel. Vanwege sexueel misbruik waarvan bij de laatste keer is geprobeerd 'echt sex' te hebben, dus binnendringen zeg maar. Ik heb daaraan overgehouden dat ik absoluut geen initiatief van mijn man kan hebben, of ik moet wel boterverliefd zijn () en het heeft sowieso jaren geduurd voordat ik ontspannen van mijn man kon genieten zeg maar. Vandaar dat zowel de gyn als wijzelf het beter vonden als mijn vagina gespaard blijft van bevallingsleed.
Ja, heftig, ik weet het, en ik wilde er lang niet over praten, maar niet IK moet me schamen, maar mijn neef.
Allereerst, inderdaad hoef jij je absoluut nergens voor te schamen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jawel. Vanwege sexueel misbruik waarvan bij de laatste keer is geprobeerd 'echt sex' te hebben, dus binnendringen zeg maar. Ik heb daaraan overgehouden dat ik absoluut geen initiatief van mijn man kan hebben, of ik moet wel boterverliefd zijn () en het heeft sowieso jaren geduurd voordat ik ontspannen van mijn man kon genieten zeg maar. Vandaar dat zowel de gyn als wijzelf het beter vonden als mijn vagina gespaard blijft van bevallingsleed.
Ja, heftig, ik weet het, en ik wilde er lang niet over praten, maar niet IK moet me schamen, maar mijn neef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop