Je hebt je punt en bent aan de beurtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef Melochan het volgende:
Dichtgegooid. Ja klopt dat ik zou passen, maar als ik een kijkje neem en kzie die hints zo liggen, wil ik best even 2 minuten zoeken
Je mag anders mn punt ook aan Thorical geven hoorMe da igual enzo..
Geen punten aub, geen foto's, ik wist alleen dat buurtje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef Melochan het volgende:
Dichtgegooid. Ja klopt dat ik zou passen, maar als ik een kijkje neem en kzie die hints zo liggen, wil ik best even 2 minuten zoeken
Je mag anders mn punt ook aan Thorical geven hoorMe da igual enzo..
Juistquote:Op maandag 13 juli 2009 12:19 schreef Maizena het volgende:
En toen was het ineens makkelijk...
Archimedesplantsoen.
Had ik Eureka moeten zeggen dan ?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef Melochan het volgende:
Toen ik die hint las, dacht ik echt van "Ja, maar rechts staan toch huizen?"
Uhm, de spoorlijn loopt toch links ?quote:
foto is genomen in noordelijke richting , dan ligt de spoorlijn rechtsquote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, de spoorlijn loopt toch links ?
Als je hier op de foto rechtdoor loopt en linksaf slaat is daar het kinderboerderijtje waarnaast de spoorlijn loopt, toch ?
Brouwersgracht?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Maizena het volgende:
Kijk maar uit de lucht...dan zie je het spoor rechts van de huizen en de flat links...![]()
Nieuwe...
[ afbeelding ]
Centrum is goed...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef chufi het volgende:
Ik zou haast zeggen Centrum, nu nog weten hoe laat het ongeveer was toen de google-streetview car langs reed
Wel die bank maar ander plein/plantsoenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef chufi het volgende:
Is dat dan de oude ABN/Amro op het Rembrandsplein? Ik kan echt niets anders bedenken
Gelukkkig maar want die plaatjes van Maizena zijn verrekt moeilijk te vinden .. Ik heb ook al 2,5 dag in Spanje lopen zoeken naar een kasteeltje , maar ja ineens hebbesquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
thnx![]()
Ineens heb je het hč na 2,5 dag
Hij was zeker lastig te vinden. Ik zag dat gebouw op de achtergrond maar geen idee welk gebouw dat was. En die hijskraan... tegenwoordig zijn ze overal aan het bouwen in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkkig maar want die plaatjes van Maizena zijn verrekt moeilijk te vinden .. Ik heb ook al 2,5 dag in Spanje lopen zoeken naar een kasteeltje , maar ja ineens hebbes(wel na 2 wat hints). Wachten we op haar officieele antwoord ? of gaan we verder?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:06 schreef chufi het volgende:
Wederom Centrum zeg ik op het eerste gezicht
Rusland?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Jerroentje het volgende:
Klaar met eten, daar gaan we weer.
Tussenstand:
31 chufi
14 Jerroentje
9 Melochan
5 svh125
5 Thorical
2 het_fokschaap
2 Grumpey
2 ErikN
1 Maizena
Nieuwe:
[ link | afbeelding ]
quote:
Juistquote:
Goedquote:
Nee klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Thorical het volgende:
Nou, het JJ Cremerplein is het ook niet.
Vooruit is goedquote:
Gek he, en dan denk ik aan oost?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:12 schreef raptorix het volgende:
Nee wel tussen 3 redelijk grote parken in.
Neu ik ga niet elke keer met onze Parel van Amsterdam pronkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:12 schreef chufi het volgende:
En ik aan Oud West ....
Nopequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:45 schreef chufi het volgende:
Dapperstraat?
wel dichtbij volgens mijquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:45 schreef chufi het volgende:
Dapperstraat?
Die laatste lijkt er best opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Thorical het volgende:
Dan een satéstraat. Babi of ajam daar moet ik nog ff achter zien te komen.
Niet misschien.. Zeker wetenquote:
Het was even snel een gokje. Ben er laatst nog geweest en dacht het nog te herkennenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet misschien.. Zeker weten
Tussenstand:
33 chufi
16 Jerroentje
9 Melochan
6 Thorical
5 svh125
2 het_fokschaap
2 Grumpey
2 ErikN
1 Maizena
1 PeterBems11
1 raptorix
En nog goed geschreven ookquote:
Nope...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef raptorix het volgende:
Zegt me weinig, maar is dit Noord?
Yes...quote:
OKquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Yes...
Chufi, zou jij de puntjes willen doen? Ik ben momenteel mobiel en ik krijg het niet voor elkaar... Ik neem het wel een keertje van je over
Is goed .. Kan ik ook weer rustig slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:24 schreef Jerroentje het volgende:
Handig dat streetview op je mobiel
Morgenochtend plaats ik een nieuwe, dan kan ik weer achter m'n computertje
Juistquote:
Juistquote:
Staat daar een gele antieke Citroen bestelbus ?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:34 schreef raptorix het volgende:
Gok ik gewoon me eigen straat: Jacob van Lennepstraat
Vermoedde al zoietsquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef Manono het volgende:
for the record Platage Muidergracht was goed, sorry was er even een weekendje tussenuit
Nah zie het al, is nie goed, het komt me wel erg bekend voorquote:Op zondag 26 juli 2009 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat daar een gele antieke Citroen bestelbus ?
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedde al zoietsPunten zijn al aangepast en we zijn inmiddels 10 straten verder
Hmmmmquote:Op zondag 26 juli 2009 23:21 schreef Melochan het volgende:
Is dat bij de Albert Cuijp daar in de buurt?
Wist niet of je nog kwam kijken ... Maar ik had hem al een tijdje dus vandaar dat ik verder ging..quote:
Nu welquote:
Tussenstand:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:01 schreef chufi het volgende:
Amsteldijk
quote:
Dan zal iemand anders een poging moeten wagenquote:
Die zocht ik ja das goedquote:
natuurlijk heeft chufi gelijk - die heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef raptorix het volgende:
Mmmmm denk toch dat cufi gelijk heb, liep pas later langs de Marnixkade.
Nee, ander gebied... Aan het eind ben ik vanmiddig langs gekomen (overlangs dan)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef Manono het volgende:
sloterdijk ergens?
of omgeving veemarkt..
moeilijk moeilijk
weet ik niet chufi waar jij vanmiddag overlangs bent gekomenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ander gebied... Aan het eind ben ik vanmiddig langs gekomen (overlangs dan)
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Manono het volgende:
[..]
weet ik niet chufi waar jij vanmiddag overlangs bent gekomen
helicopterstraat?
wie ben jijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef Jerroentje het volgende:
Zat eerst aan de Pilotenstraat te denken, maar het is de Luchtvaartstraat
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef Jerroentje het volgende:
Zat eerst aan de Pilotenstraat te denken, maar het is de Luchtvaartstraat
quote:
Luchtvaartstraat het is,.... Geen ruzie maken hiero ..quote:
Die was het inderdaadquote:
Mooi zo dan sluit ik ook af ... Morgen verder dan maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Jerroentje het volgende:
Oh, nou, dan stop ik daar maar met zoeken
Nou leuk is dat langzame internet op Curacao... Tegen de tijd dat iedereen terug is van vakantie ga ik nog eens ... Misschien dat het pad dan eindelijk geraden is als ik terugkom half september...:)quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef Melochan het volgende:
Ach laat maar zittenGoogle Maps werkt hier niet echt lekker, dus ik speel wel weer mee als ik terug in NL ben.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef Jerroentje het volgende:
Topkapipad *zucht*
Het is dat ik vanmorgen over de Robert Fruinlaan reed, anders had ik het nooit geweten
Dat ging sneller dan de vorigequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef chufi het volgende:
Cornelis van Vollenhovenstraat, wist hem direct maar moest ff zoeken voor de naam
klopt helemaal. Het is hem niet. Maar je zit wel aan de goed kant van het Cemtrumquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Jerroentje het volgende:
Lijkt op de Van Walbeeckstraat, maar volgens mij is die het toch niet
quote:
Haha nee hoor ik rij dagelijks door bijna heel Amsterdam, dus ik weet ongeveer wel waar wat moet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Manono het volgende:
chufi is jerroentje soms een kloon van jou
Op de 1 of andere manier worden er alleen maar foto's geplaatst van straten die in jouw rondje liggen, of is jouw rondje heel Amsterdam...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik rijd ook regelmatig door de stad, maar dan maak ik meestal hetzelfde rondje.Door deze straat ben ik laatst nog langs gekomenDirk Sonoystraat
Yep das ook weer goedquote:
Geef ik hem nog een kans alvorens ik daar in de zijstraten ga zoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Jerroentje het volgende:
Thorical zit wel in de goede 'richting'
Nee hoor, die richting mag je niet inrijden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Jerroentje het volgende:
Thorical zit wel in de goede 'richting'
Van mij wel hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee hoor, die richting mag je niet inrijden.
Sleutel gevondenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Thorical het volgende:
Pff de straat is de Baarsstraat maar je kan er met de auto alleen in via de Havenstraat.
Mijn nieuwe straat komt over een paar minuten.
Blankenstraat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:19 schreef Thorical het volgende:
Dan maar zonder goedkeuring.
Ik heb een plaatje dat me ergens aan doet denken maar wat?
Maar vooruit een nieuw straatje.[ afbeelding ]
Het is niet moeilijk als je het maar weet.
Vooruit dan maarquote:
Nee das niet goed.. Mijn straat is niet 100% rechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Thorical het volgende:
"T lijkt een beetje op de Waverstraat maar of dat goed is?
Zoiets dacht ik gisteren ook te doen, maar toen was er iemand anders die het wel wistquote:
Dat is juistquote:
Helemaal correctquote:
Ehm... Nah, het is eigenlijk de Wiltzaghlaan maar je kijk idd uit op de Burgemeester Venning Meiniszlaan en daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik ben de beroerdste niet dus ik reken hem goedquote:
U bent ook van harte welkom om een gokje te wagen. Het kost u niets...quote:
Rij ik er net nog doorheen en dacht nee geen Veningh Meinez, maar het is idd net het eerste stukje voorbij het viadukt...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Ehm... Nah, het is eigenlijk de Wiltzaghlaan maar je kijk idd uit op de Burgemeester Venning Meiniszlaan en daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik ben de beroerdste niet dus ik reken hem goed![]()
is goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Jerroentje het volgende:
Egidiusstraat
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:40 schreef chufi het volgende:
Moeilijke naam weer Christiaan Snouck Hurgronjehof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |