Mooi zo dan sluit ik ook af ... Morgen verder dan maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Jerroentje het volgende:
Oh, nou, dan stop ik daar maar met zoeken
Nou leuk is dat langzame internet op Curacao... Tegen de tijd dat iedereen terug is van vakantie ga ik nog eens ... Misschien dat het pad dan eindelijk geraden is als ik terugkom half september...:)quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef Melochan het volgende:
Ach laat maar zittenGoogle Maps werkt hier niet echt lekker, dus ik speel wel weer mee als ik terug in NL ben.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef Jerroentje het volgende:
Topkapipad *zucht*
Het is dat ik vanmorgen over de Robert Fruinlaan reed, anders had ik het nooit geweten
Dat ging sneller dan de vorigequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef chufi het volgende:
Cornelis van Vollenhovenstraat, wist hem direct maar moest ff zoeken voor de naam
klopt helemaal. Het is hem niet. Maar je zit wel aan de goed kant van het Cemtrumquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Jerroentje het volgende:
Lijkt op de Van Walbeeckstraat, maar volgens mij is die het toch niet
quote:
Haha nee hoor ik rij dagelijks door bijna heel Amsterdam, dus ik weet ongeveer wel waar wat moet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Manono het volgende:
chufi is jerroentje soms een kloon van jou
Op de 1 of andere manier worden er alleen maar foto's geplaatst van straten die in jouw rondje liggen, of is jouw rondje heel Amsterdam...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik rijd ook regelmatig door de stad, maar dan maak ik meestal hetzelfde rondje.Door deze straat ben ik laatst nog langs gekomenDirk Sonoystraat
Yep das ook weer goedquote:
Geef ik hem nog een kans alvorens ik daar in de zijstraten ga zoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Jerroentje het volgende:
Thorical zit wel in de goede 'richting'
Nee hoor, die richting mag je niet inrijden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Jerroentje het volgende:
Thorical zit wel in de goede 'richting'
Van mij wel hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee hoor, die richting mag je niet inrijden.
Sleutel gevondenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Thorical het volgende:
Pff de straat is de Baarsstraat maar je kan er met de auto alleen in via de Havenstraat.
Mijn nieuwe straat komt over een paar minuten.
Blankenstraat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:19 schreef Thorical het volgende:
Dan maar zonder goedkeuring.
Ik heb een plaatje dat me ergens aan doet denken maar wat?
Maar vooruit een nieuw straatje.[ afbeelding ]
Het is niet moeilijk als je het maar weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |