Nee maar dat wordt ie wel bij de komende 2quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
Tuurlijk is het een uitstekende speler, maar het is niet zo dat hij verantwoordelijk is voor de titels van 2006-2008. Daarvoor gaan de credits naar de prima verdediging + Gomes. Vorig jaar stond die er sinds lange tijd niet en PSV werd, ondanks de goals en assists van Afellay, geen kampioen. Dus de reactie van Pyth snap ik niet, want feitelijk klopt het nietquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het jaar dat hij belangrijk werd eindigden ze onder Ajax
Ja, hallo. 2004 de laatste titel. Wat denk je, dat we niet happen?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef PyTh het volgende:
loop gewoon een beetje te dollen man, niet zo happen jullie![]()
Welk team van PSV heeft Afellay vorig seizoen kampioen gemaakt dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Jij bent lelijk maar dan hoef je nog niet lelijk tegen mij te doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
Sjimz, je bent klein maar je hebt lange tenen
Naar het verleden kijken is zinloos. Als PSV in de toekomst kampioen wordt, zal dat in alle waarschijnlijkheid voor een groot deel door Afellay klomen. Daar heeft Pyth een punt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een uitstekende speler, maar het is niet zo dat hij verantwoordelijk is voor de titels van 2006-2008. Daarvoor gaan de credits naar de prima verdediging + Gomes. Vorig jaar stond die er sinds lange tijd niet en PSV werd, ondanks de goals en assists van Afellay, geen kampioen. Dus de reactie van Pyth snap ik niet, want feitelijk klopt het niet.
Als Afellay met PSV geen kampioen wordt dan heeft hij dus gefaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Naar het verleden kijken is zinloos. Als PSV in de toekomst kampioen wordt, zal dat in alle waarschijnlijkheid voor een groot deel door Afellay klomen. Daar heeft Pyth een punt.
Bijna elke speler komt tekort voor Barcelona. Ik zie Afellay eerder naar een technisch elftal gaan, maar nog niet de absolute top in Europa. Een beetje zoiets als Fiorentina, Arsenal, Atletico misschien, Juventus?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
Ow en hij komt te kort voor Barcelona maar dat is geen schande.
Er zijn op dit moment maar weinig voetballers die niet te kort voor Barca komen.
Ach ik kan me nog een kampioenschap van Ajax herinneren en een EC 3, en een CL en een Wereld Cup.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef dndiek het volgende:
3 gefrustreerde modjes die graag ook weer eens kampioen worden
Geniet er maar van johquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik kan me nog een kampioenschap van Ajax herinneren en een EC 3, en een CL en een Wereld Cup.
Het is lang geleden maar ik heb het meegemaakt.
Als je hem op het middenveld zet bij Juve dan kan hij de echte opvolger van nedved worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna elke speler komt tekort voor Barcelona. Ik zie Afellay eerder naar een technisch elftal gaan, maar nog niet de absolute top in Europa. Een beetje zoiets als Fiorentina, Arsenal, Atletico misschien, Juventus?
Dan heeft PSV gefaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Afellay met PSV geen kampioen wordt dan heeft hij dus gefaald.
quote:Omroep Brabant zoekt de échte PSV-fan
Voor een nieuwe rubriek over PSV op Omroep Brabant tv zoekt de regionale zender bijzondere supporters van PSV. Heb jij bijvoorbeeld een tattoo van PSV? Of heb je één van je kinderen vernoemd naar een speler van PSV? Ben jij getrouwd op de middenstip van PSV? Is je huis roodwit gekleurd? Heb je speciale PSV-voorwerpen die je koestert?
Maar ook: aan welke momenten uit wedstrijden van PSV bewaar jij bijzondere herinneringen? Welke momenten zullen je altijd bijblijven? Laat het Omroep Brabant weten en wie weet komt er snel een cameraploeg van Omroep Brabant bij je op bezoek.
Mail naar sport@omroepbrabant.nl.
Maar dat komt dan ook grotendeels door Afellay.quote:
Tuurlijk is dat niet vreemd. Het ene sluit het andere namelijk niet uit. Afellay is met enige afstand PSV's beste voetballer en hij is dan ook de speler die voor 90% van de creativiteit zorgt. Zonder hem gaat PSV andere teams niet bijbenen. Als basisnormen verder genegeerd worden, zoals de verdediging en de afwerking, kan het dan alsnog misgaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat komt dan ook grotendeels door Afellay.
Anders is het een beetje vreemd dat je zegt dat als ze kampioen worden dat het grotendeels door Afellay komt maar als ze dat niet worden dat het de schuld is van PSV.
Nee, nee. Ik ben niet boos. Ik ben teleurgesteld.quote:
Waarom dan ook bij de amateursquote:Oefenduel PSV - Sivasspor niet op Eredivisie Live
13 juli 2009 15:15
De vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en het Turkse Sivasspor is komende zaterdag niet live te zien bij Eredivisie Live. De betaalzender zond wel de laatste twee oefenduels van PSV rechtreeks uit. De wedstrijd die hierop volgt, in en tegen KRC Genk, zal zeer waarschijnlijk wel live uitgezonden worden op één van de kanalen.
.
Kaartverkoop
Be Quick in Zutphen is zaterdag gastheer van PSV en het Sivasspor, de wedstrijd begint om 17.00 uur. De accommodatie van Be Quick laat het niet toe de wedstrijd live uit te zenden. We zijn er rondom het veld zijn extra tribunes geplaatst. Het is nog tot en met vrijdag mogelijk toegangskaarten aan te schaffen bij vier voorverkoopadressen. Op de wedstrijddag zelf zijn de kassa’s open vanaf 15.00 uur. Een tribuneplaats kost ¤ 15,-, staanplaatsen ¤ 10,- en kinderen tot 12 jaar betalen ¤ 5,-.
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi heeft toch geen clausule in zijn contract opgenomen? Ik meende dat hij dat gezegd in Studio Voetbal...
Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mij
Modjes zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef uwbftp het volgende:
Wow, zie je!
Die mods zijn fucking biased. Stelletje ajacieden, ga iemand anders vervelen
Die van mij ookquote:
Nee, zelfde vak andere plekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Is het ook jouw eerste? Aangezien er bij staat dat hij meerdere seizoenen geldig is (als je schriftelijk verlengd)...
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef dndiek het volgende:
3 gefrustreerde modjes die graag ook weer eens kampioen worden
Geen nieuwe kaarten als er niets veranderd is....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Komen er eigenlijk weer eens een keer nieuwe kaarten of alleen als je nieuw bent of verhuisd?
Heb je dan niet de verkeerde username gekozen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.
Ze hebben zelf niet z'n creatieve speler die beslissend is voor hun.
Hij wordt dit jaar dé speler van psv en leidt ons naar onze 30e titel.
En je weet dat we pas 21 titels hebben hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ajacied undercover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Knapquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef -SG- het volgende:
Hier ook mijn nieuwe seizoenskaart ontvangen. Vak VV.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.
Damn right!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.
Ik ook, we kunnen een Fokmeet houdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zit ook in vak GG. Welke rij en plek heb jij Lemming?
quote:Ooijer: 'Mond dicht en prijzen pakken'
Na drie seizoenen Blackburn Rovers keert André Ooijer terug bij PSV. De 35-jarige verdediger is nog immer gretig en verwacht erg veel van het komende seizoen. In de nieuwe Voetbal International staat een uitgebreid interview met de 51-voudig international.
Ooijer moet voor routine en rust zorgen bij de ploeg die vorig jaar een matig seizoen draaide na vier landstitels op rij. 'Ik had Nederlandse televisie en heb PSV dus vrij vaak in actie gezien. Het was eigenlijk een kwestie van tijd dat de club eens een minder jaar zou meemaken', is het realistische commentaar van de verdediger. 'Na elk kampioenschap wordt het moeilijker om aan de top te blijven. Een mindere periode komt extra hard aan, omdat je er niet meer aan gewend bent.'
Is met de terugkomst van Ooijer een trend ingezet die er toe moet leiden dat meer grote spelers uit het verleden van de Eindhovense club terugkeren naar de lichtstad? 'Op de eerste plaats bepaal ik het beleid van PSV niet en daarbij moeten die jongens hun eigen keuzes maken. Maar ik hoop én verwacht wel dat hier de komende jaren meer spelers gaan terugkeren. Dat hoort ook bij deze club, de warmte van PSV blijft trekken als je ermee in aanraking bent gekomen. Die clubcultuur moet ook bewaakt worden. Die typische sfeer moet intact blijven, zodat ook in de toekomst jongens nog willen terugkomen.'
Over de ambities voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika is Ooijer duidelijk. 'Wij willen daar een rol van betekenis spelen', geeft de vaste keuze in het centrum van de verdediging van Oranje aan. 'We hebben een sterke, ambitieuze groep. Het is nog te vroeg om te zeggen waartoe dat kan leiden. Wereldkampioen, finalist, tweede ronde, je weet het niet. Sowieso houd ik er nooit zo van om te roepen dat je kampioen wordt. Ik houd meer van: mond dicht en prijzen pakken.'
In de nieuwe VI vertelt Ooijer verder over zijn periode bij Blackburn Rovers, het aanvoerderschap bij PSV en zijn gretigheid die met de jaren niet bepaald is afgenomen.
Rij 34 stoel 79, gezellig zo'n miniFok!meetingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zit ook in vak GG. Welke rij en plek heb jij Lemming?
Sj0rSz jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Er zit ook een Fokker in mijn vak, effe nadenken wie ook alweer. Sj0rz?
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.quote:'PSV meldt zich voor Turks talent Karadeniz'
Batuhan Karadeniz kan rekenen op de warme belangstelling van PSV. Volgens diverse Turkse media hebben de Eindhovenaren zich maandag officieel gemeld bij Besiktas om over een transfer te gaan praten.
Besiktas heeft laten weten bereid te zijn mee te werken aan een vertrek van de jonge Turk, die al enkele malen bij de nationale selectie zat. De boomlange spits moet naar verluidt zo'n vijf miljoen euro kosten, terwijl hij voor 500.000 euro één seizoen te huren is.
De pas achttienjarige Karadeniz staat bekend als één van de grootste talenten van Turkije en was medio 2008 nog dicht bij een transfer naar 1.FC Köln, maar dat ketste op het laatste moment af. De targetman maakte het afgelopen seizoen op huurbasis bij Eskişehirspor een uitstekende indruk.
quote:PSV zoekt versterking na wegvallen van Maza
door Frans van den Nieuwenhof. woensdag 15 juli 2009 | 20:30 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 15 juli 2009 | 20:41
HERZLAKE-ASELAGE - PSV wil alles in het werk stellen om nog voor de eerste wedstrijd in de Europa League, op donderdag 30 juli, een verdediger aan de selectie toe te voegen.
Volgens trainer Fred Rutten is een defensieve versterking 'wenselijk' nu 'Maza' Rodriguez vier tot zes weken is uitgeschakeld. De Mexicaan raakte afgelopen zaterdag tegen Bröndby veel ernstiger geblesseerd dan aanvankelijk werd gedacht. De medische staf van PSV constateerde schade aan de adductoren (lies); een kwetsuur die vaak langzaam herstelt.
Rutten heeft nu nog slechts vijf verdedigers in zijn A-selectie: Jan Kromkamp, Dirk Marcellis, André Ooijer, Carlos Salcido en Erik Pieters. De coach noemt het wegvallen van Maza 'heel jammer voor die jongen en heel vervelend voor PSV'. De club moet uiterst voorzichtig manoeuvreren op de transfermarkt. Hoewel ook het afgelopen seizoen financieel gunstig was, zijn de afschrijvingskosten op transfers uit het verleden nog altijd gigantisch hoog.
Totaal niet verrassend, maar daar komt ie wel laat mee....quote:
Ik zou hem gewoon 5 seizoenen huren, DANKOSTIEMAARDEHELFT!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.
5 miljoen is veel, maar wat ik ervan heb gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.
Een geweldig talent en een geweldige lul van een gozer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Soort Romario dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 05:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een geweldig talent en een geweldige lul van een gozer.![]()
Hij heeft echt een slechte mentaliteit op en naast het veld.
Het is een oud speler van PSV.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef neilpad het volgende:
Zat PSV niet ooit achter Verhaegh aan? Dacht dat hij een clausule had van 1 mil ofzo...
Ja dat weet ik. Maar er waren al eerder geruchten dat ze hem terug wilden halen.quote:
En weer een spits, yeey. Ik wil verdedigers erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dat was mooi jaquote:
quote:PSV als tweede in kokers vrijdag, mogelijke tegenstanders
16 juli 2009 RvN
Vrijdag om 13.30 uur vindt de loting voor de derde voorronde van de Europa League plaats. De loting is uiteraard via PSV Netwerk te volgen vrijdagmiddag. PSV is daarbij als tweede geplaatst. Alleen AS Roma heeft een betere clubranking.
Mogelijk zal de tegenstander nog niet direct bekend zijn na de loting. De meeste clubs die PSV kan loten spelen nog in de tweede voorronde. De heenwedstrijd staat daarvan vandaag (donderdag) op het programma, de terugwedstrijd volgende week donderdag. De derde voorronde duels staan voor donderdag 30 juli en donderdag 6 augustus op het programma, over twee weken dus.
Mogelijke tegenstanders bij de loting:
Winnaar KR - Larissa
Winnaar Elfsborg - Haladás FC
Young Boys
Winnaar Falkirk - Vaduz
Winnaar Flamurtari - Motherwell
Winnaar Cherno More - Iskra-Stali
Winnaar Naftan - AA Gent
Winnaar Sūduva - Randers
Vålerengen IF
Winnaar Sigma - Fram
Fredrikstad FK
Winnaar Legia Warsaw - Olimpi
Winnaar Sturm Graz - ¦iroki Brijeg
Winnaar Liepājas Metalurgs - Dinamo Tbilisi
Vojvodina Novi Sad
Winnaar Sevojno - Kaunas
Winnaar Sliema Wanderers - Maccabi Netanya
Winnaar Bnei Yehuda - Dinaburg
APOP Kinyras Peyias
Winnaar Omonia Nicosia - HB
IFK Göteborg
MFK Kosice
Winnaar Sarajevo - Spartak Trnava
Winnaar St Patrick's - Valletta
Winnaar Skonto - Derry
Winnaar Gorica - Lahti
Winnaar Juvenes/Dogana - Polonia Warszawa
Hajduk Split
Winnaar Differdange - Rijeka
Winnaar Milano - Slaven Koprivnica
Winnaar Crusaders - Rabotnički
Winnaar Vėtra - HJK
Winnaar Honka - Bangor
IB Ljubljana
Honvéd Budapest
Indien PSV de vierde en laatste voorronde bereikt, zal het daarin als vierde geplaatst zijn achter Werder Bremen, Villarreal en AS Roma.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt maar hij is wel de laatste waarvan ik verwacht dat het nog iets wordt met hem.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Soort Romario dus
Bij dat bericht van Maza hoopte ik in het begin dat hij was vertrokken naar Mexico. Is hij geblesseerd. Nu dus nog nuttelozer dan voorheen. Of zou het toch nog wat kunnen worden met hem?
Doe die Bulgaren maar. Of beter nog, Valerengaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV zal een van de volgende ploegen loten:
PFC Cherno More Varna (BUL) - FC Iskra-Stali (MDA) (1-0)
Vålerenga Fotball (NOR)
IFK Göteborg (SWE)
MFK Ko¨ice (SVK)
NK IB Ljubljana (SVN)
Die wedstrijd begon zo goed met die snelle goal van Numan...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:09 schreef mcyodogg het volgende:
Als koploper van Zweden is eigenlijk alleen Goteborg een club waar je je zorgen over kan maken. Bij die club denk ik ook meteen aan een CL-poule begin jaren 90.
Valerenga is volgens mij nog best goed hoor net als Goteborg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe die Bulgaren maar. Of beter nog, Valerenga
10e geworden in Noorwegen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Valerenga is volgens mij nog best goed hoor net als Goteborg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Philps.... ja vandaag de dag is het een Amsterdamse onderneming, die niks meer van PSV moet hebben.
Chill.quote:
Wie / wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV speelt de eerste wedstrijd thuis tegen de winnaar van Cherno More of Iskra
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef mcyodogg het volgende:
Cherno More of Iskra-Stali wordt het. Oostblok in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |