Waarom dan ook bij de amateursquote:Oefenduel PSV - Sivasspor niet op Eredivisie Live
13 juli 2009 15:15
De vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en het Turkse Sivasspor is komende zaterdag niet live te zien bij Eredivisie Live. De betaalzender zond wel de laatste twee oefenduels van PSV rechtreeks uit. De wedstrijd die hierop volgt, in en tegen KRC Genk, zal zeer waarschijnlijk wel live uitgezonden worden op één van de kanalen.
.
Kaartverkoop
Be Quick in Zutphen is zaterdag gastheer van PSV en het Sivasspor, de wedstrijd begint om 17.00 uur. De accommodatie van Be Quick laat het niet toe de wedstrijd live uit te zenden. We zijn er rondom het veld zijn extra tribunes geplaatst. Het is nog tot en met vrijdag mogelijk toegangskaarten aan te schaffen bij vier voorverkoopadressen. Op de wedstrijddag zelf zijn de kassa’s open vanaf 15.00 uur. Een tribuneplaats kost ¤ 15,-, staanplaatsen ¤ 10,- en kinderen tot 12 jaar betalen ¤ 5,-.
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi heeft toch geen clausule in zijn contract opgenomen? Ik meende dat hij dat gezegd in Studio Voetbal...
Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mij
Modjes zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef uwbftp het volgende:
Wow, zie je!
Die mods zijn fucking biased. Stelletje ajacieden, ga iemand anders vervelen
Die van mij ookquote:
Nee, zelfde vak andere plekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Is het ook jouw eerste? Aangezien er bij staat dat hij meerdere seizoenen geldig is (als je schriftelijk verlengd)...
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef dndiek het volgende:
3 gefrustreerde modjes die graag ook weer eens kampioen worden
Geen nieuwe kaarten als er niets veranderd is....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Komen er eigenlijk weer eens een keer nieuwe kaarten of alleen als je nieuw bent of verhuisd?
Heb je dan niet de verkeerde username gekozen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.
Ze hebben zelf niet z'n creatieve speler die beslissend is voor hun.
Hij wordt dit jaar dé speler van psv en leidt ons naar onze 30e titel.
En je weet dat we pas 21 titels hebben hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ajacied undercover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Knapquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef -SG- het volgende:
Hier ook mijn nieuwe seizoenskaart ontvangen. Vak VV.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |