Hij wordt 26 in september....quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op zijn 26ste?.
Hoelang contract had ie gekregen?
Voor 5-6 miljoen zou ik hem wel halenquote:VVV laat Honda vertrekken
VENLO - VVV werkt mee aan een zomertransfer van Keisuke Honda. Dat heeft voorzitter Hai Berden zijn Japanse sterspeler en diens zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. vrijdag in een persoonlijk gesprek laten weten.
Honda maakte tijdens het onderhoud nogmaals onomwonden duidelijk zo snel mogelijk naar een grotere club te willen verkassen.
VVV houdt vooralsnog vast aan een transfersom van tien miljoen euro, maar is eventueel bereid te zakken met de vraagprijs. De club wil dan wel op een later moment ruimhartig meedelen bij een doorverkoop van de middenvelder. Volgens VVV is er niet concreet op Honda geboden.
Afgevaardigen van PSV, FC Twente, AZ en Ajax bekeken de uitblinkende Japanner zaterdag tegen Feyenoord. Ook assistent-trainer Johan Neeskens van Galatasaray was aanwezig. Woensdag zag Neeskens Honda ook al aan het werk tegen de amateurs van Venray. ,,Ik zou absoluut met een club als Galatasaray gaan praten,’’ zegt Honda. ,,Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Nederlandse club. Ik hoop dat een transfer snel geregeld wordt.’’
We zullen zienquote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Inderdaad. Daar ligt mijn angst ook, aangezien al die praatjes nergens meer zijn, als er een flink zak met geld voor je neus word gehouden.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer kans om kampioen te worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Qua geld; ja, qua prestaties; nee. Als Afellay er niet bij zou zijn dit seizoen, vrees ik dat we buiten de top 5 gaan vallen. Maar eigenlijk hoop ik dat hij toch komende zomer verkocht wordt, want hem gratis de deur uit laten lopen is zeer slecht voor ons. Eindelijk een kans om goed te cashen en van dat geld weer nieuwe spelers te halen. Dat mogen we niet laten lopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Het is een Ajax-fan, dus hij doet niet andersquote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Lekker huilen sjimzquote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Jawel hoor.quote:
Het jaar dat hij belangrijk werd eindigden ze onder Ajaxquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
Nee maar dat wordt ie wel bij de komende 2quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
Tuurlijk is het een uitstekende speler, maar het is niet zo dat hij verantwoordelijk is voor de titels van 2006-2008. Daarvoor gaan de credits naar de prima verdediging + Gomes. Vorig jaar stond die er sinds lange tijd niet en PSV werd, ondanks de goals en assists van Afellay, geen kampioen. Dus de reactie van Pyth snap ik niet, want feitelijk klopt het nietquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het jaar dat hij belangrijk werd eindigden ze onder Ajax
Ja, hallo. 2004 de laatste titel. Wat denk je, dat we niet happen?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef PyTh het volgende:
loop gewoon een beetje te dollen man, niet zo happen jullie![]()
Welk team van PSV heeft Afellay vorig seizoen kampioen gemaakt dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent lelijk maar dan hoef je nog niet lelijk tegen mij te doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
Sjimz, je bent klein maar je hebt lange tenen
Naar het verleden kijken is zinloos. Als PSV in de toekomst kampioen wordt, zal dat in alle waarschijnlijkheid voor een groot deel door Afellay klomen. Daar heeft Pyth een punt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een uitstekende speler, maar het is niet zo dat hij verantwoordelijk is voor de titels van 2006-2008. Daarvoor gaan de credits naar de prima verdediging + Gomes. Vorig jaar stond die er sinds lange tijd niet en PSV werd, ondanks de goals en assists van Afellay, geen kampioen. Dus de reactie van Pyth snap ik niet, want feitelijk klopt het niet.
Als Afellay met PSV geen kampioen wordt dan heeft hij dus gefaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Naar het verleden kijken is zinloos. Als PSV in de toekomst kampioen wordt, zal dat in alle waarschijnlijkheid voor een groot deel door Afellay klomen. Daar heeft Pyth een punt.
Bijna elke speler komt tekort voor Barcelona. Ik zie Afellay eerder naar een technisch elftal gaan, maar nog niet de absolute top in Europa. Een beetje zoiets als Fiorentina, Arsenal, Atletico misschien, Juventus?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
Ow en hij komt te kort voor Barcelona maar dat is geen schande.
Er zijn op dit moment maar weinig voetballers die niet te kort voor Barca komen.
Ach ik kan me nog een kampioenschap van Ajax herinneren en een EC 3, en een CL en een Wereld Cup.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef dndiek het volgende:
3 gefrustreerde modjes die graag ook weer eens kampioen worden
Geniet er maar van johquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik kan me nog een kampioenschap van Ajax herinneren en een EC 3, en een CL en een Wereld Cup.
Het is lang geleden maar ik heb het meegemaakt.
Als je hem op het middenveld zet bij Juve dan kan hij de echte opvolger van nedved worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna elke speler komt tekort voor Barcelona. Ik zie Afellay eerder naar een technisch elftal gaan, maar nog niet de absolute top in Europa. Een beetje zoiets als Fiorentina, Arsenal, Atletico misschien, Juventus?
Dan heeft PSV gefaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Afellay met PSV geen kampioen wordt dan heeft hij dus gefaald.
quote:Omroep Brabant zoekt de échte PSV-fan
Voor een nieuwe rubriek over PSV op Omroep Brabant tv zoekt de regionale zender bijzondere supporters van PSV. Heb jij bijvoorbeeld een tattoo van PSV? Of heb je één van je kinderen vernoemd naar een speler van PSV? Ben jij getrouwd op de middenstip van PSV? Is je huis roodwit gekleurd? Heb je speciale PSV-voorwerpen die je koestert?
Maar ook: aan welke momenten uit wedstrijden van PSV bewaar jij bijzondere herinneringen? Welke momenten zullen je altijd bijblijven? Laat het Omroep Brabant weten en wie weet komt er snel een cameraploeg van Omroep Brabant bij je op bezoek.
Mail naar sport@omroepbrabant.nl.
Maar dat komt dan ook grotendeels door Afellay.quote:
Tuurlijk is dat niet vreemd. Het ene sluit het andere namelijk niet uit. Afellay is met enige afstand PSV's beste voetballer en hij is dan ook de speler die voor 90% van de creativiteit zorgt. Zonder hem gaat PSV andere teams niet bijbenen. Als basisnormen verder genegeerd worden, zoals de verdediging en de afwerking, kan het dan alsnog misgaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat komt dan ook grotendeels door Afellay.
Anders is het een beetje vreemd dat je zegt dat als ze kampioen worden dat het grotendeels door Afellay komt maar als ze dat niet worden dat het de schuld is van PSV.
Nee, nee. Ik ben niet boos. Ik ben teleurgesteld.quote:
Waarom dan ook bij de amateursquote:Oefenduel PSV - Sivasspor niet op Eredivisie Live
13 juli 2009 15:15
De vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en het Turkse Sivasspor is komende zaterdag niet live te zien bij Eredivisie Live. De betaalzender zond wel de laatste twee oefenduels van PSV rechtreeks uit. De wedstrijd die hierop volgt, in en tegen KRC Genk, zal zeer waarschijnlijk wel live uitgezonden worden op één van de kanalen.
.
Kaartverkoop
Be Quick in Zutphen is zaterdag gastheer van PSV en het Sivasspor, de wedstrijd begint om 17.00 uur. De accommodatie van Be Quick laat het niet toe de wedstrijd live uit te zenden. We zijn er rondom het veld zijn extra tribunes geplaatst. Het is nog tot en met vrijdag mogelijk toegangskaarten aan te schaffen bij vier voorverkoopadressen. Op de wedstrijddag zelf zijn de kassa’s open vanaf 15.00 uur. Een tribuneplaats kost ¤ 15,-, staanplaatsen ¤ 10,- en kinderen tot 12 jaar betalen ¤ 5,-.
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi heeft toch geen clausule in zijn contract opgenomen? Ik meende dat hij dat gezegd in Studio Voetbal...
Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen clausule qua afkoopsom, boven de 15 miljoen deelt hij mee volgens mij
Modjes zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef uwbftp het volgende:
Wow, zie je!
Die mods zijn fucking biased. Stelletje ajacieden, ga iemand anders vervelen
Die van mij ookquote:
Nee, zelfde vak andere plekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Is het ook jouw eerste? Aangezien er bij staat dat hij meerdere seizoenen geldig is (als je schriftelijk verlengd)...
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef dndiek het volgende:
3 gefrustreerde modjes die graag ook weer eens kampioen worden
Geen nieuwe kaarten als er niets veranderd is....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Komen er eigenlijk weer eens een keer nieuwe kaarten of alleen als je nieuw bent of verhuisd?
Heb je dan niet de verkeerde username gekozen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.
Ze hebben zelf niet z'n creatieve speler die beslissend is voor hun.
Hij wordt dit jaar dé speler van psv en leidt ons naar onze 30e titel.
En je weet dat we pas 21 titels hebben hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ajacied undercover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Knapquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef -SG- het volgende:
Hier ook mijn nieuwe seizoenskaart ontvangen. Vak VV.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*boks!* Haha, vak VV de gekstu! Jeweet!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |