Was ook de afspraak tussen Reker en Rutten, maar goed.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Neoktheone het volgende:
Wat is Reker toch een dikke flapdrol. Je haalt het moreel van zo'n jongen op deze manier toch helemaal naar beneden. Reker moet bij zijn leest blijven (maar dat roept iedereen al jaren...)
Hij wordt 26 in september....quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op zijn 26ste?.
Hoelang contract had ie gekregen?
Voor 5-6 miljoen zou ik hem wel halenquote:VVV laat Honda vertrekken
VENLO - VVV werkt mee aan een zomertransfer van Keisuke Honda. Dat heeft voorzitter Hai Berden zijn Japanse sterspeler en diens zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. vrijdag in een persoonlijk gesprek laten weten.
Honda maakte tijdens het onderhoud nogmaals onomwonden duidelijk zo snel mogelijk naar een grotere club te willen verkassen.
VVV houdt vooralsnog vast aan een transfersom van tien miljoen euro, maar is eventueel bereid te zakken met de vraagprijs. De club wil dan wel op een later moment ruimhartig meedelen bij een doorverkoop van de middenvelder. Volgens VVV is er niet concreet op Honda geboden.
Afgevaardigen van PSV, FC Twente, AZ en Ajax bekeken de uitblinkende Japanner zaterdag tegen Feyenoord. Ook assistent-trainer Johan Neeskens van Galatasaray was aanwezig. Woensdag zag Neeskens Honda ook al aan het werk tegen de amateurs van Venray. ,,Ik zou absoluut met een club als Galatasaray gaan praten,’’ zegt Honda. ,,Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Nederlandse club. Ik hoop dat een transfer snel geregeld wordt.’’
We zullen zienquote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Inderdaad. Daar ligt mijn angst ook, aangezien al die praatjes nergens meer zijn, als er een flink zak met geld voor je neus word gehouden.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer kans om kampioen te worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Qua geld; ja, qua prestaties; nee. Als Afellay er niet bij zou zijn dit seizoen, vrees ik dat we buiten de top 5 gaan vallen. Maar eigenlijk hoop ik dat hij toch komende zomer verkocht wordt, want hem gratis de deur uit laten lopen is zeer slecht voor ons. Eindelijk een kans om goed te cashen en van dat geld weer nieuwe spelers te halen. Dat mogen we niet laten lopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Het is een Ajax-fan, dus hij doet niet andersquote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Lekker huilen sjimzquote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Jawel hoor.quote:
Het jaar dat hij belangrijk werd eindigden ze onder Ajaxquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |