quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.
Damn right!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ohnee he, krijg ik elke wedstrijd dat klaag gezang te horen op de tribune.
Ik ook, we kunnen een Fokmeet houdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zit ook in vak GG. Welke rij en plek heb jij Lemming?
quote:Ooijer: 'Mond dicht en prijzen pakken'
Na drie seizoenen Blackburn Rovers keert André Ooijer terug bij PSV. De 35-jarige verdediger is nog immer gretig en verwacht erg veel van het komende seizoen. In de nieuwe Voetbal International staat een uitgebreid interview met de 51-voudig international.
Ooijer moet voor routine en rust zorgen bij de ploeg die vorig jaar een matig seizoen draaide na vier landstitels op rij. 'Ik had Nederlandse televisie en heb PSV dus vrij vaak in actie gezien. Het was eigenlijk een kwestie van tijd dat de club eens een minder jaar zou meemaken', is het realistische commentaar van de verdediger. 'Na elk kampioenschap wordt het moeilijker om aan de top te blijven. Een mindere periode komt extra hard aan, omdat je er niet meer aan gewend bent.'
Is met de terugkomst van Ooijer een trend ingezet die er toe moet leiden dat meer grote spelers uit het verleden van de Eindhovense club terugkeren naar de lichtstad? 'Op de eerste plaats bepaal ik het beleid van PSV niet en daarbij moeten die jongens hun eigen keuzes maken. Maar ik hoop én verwacht wel dat hier de komende jaren meer spelers gaan terugkeren. Dat hoort ook bij deze club, de warmte van PSV blijft trekken als je ermee in aanraking bent gekomen. Die clubcultuur moet ook bewaakt worden. Die typische sfeer moet intact blijven, zodat ook in de toekomst jongens nog willen terugkomen.'
Over de ambities voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika is Ooijer duidelijk. 'Wij willen daar een rol van betekenis spelen', geeft de vaste keuze in het centrum van de verdediging van Oranje aan. 'We hebben een sterke, ambitieuze groep. Het is nog te vroeg om te zeggen waartoe dat kan leiden. Wereldkampioen, finalist, tweede ronde, je weet het niet. Sowieso houd ik er nooit zo van om te roepen dat je kampioen wordt. Ik houd meer van: mond dicht en prijzen pakken.'
In de nieuwe VI vertelt Ooijer verder over zijn periode bij Blackburn Rovers, het aanvoerderschap bij PSV en zijn gretigheid die met de jaren niet bepaald is afgenomen.
Rij 34 stoel 79, gezellig zo'n miniFok!meetingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zit ook in vak GG. Welke rij en plek heb jij Lemming?
Sj0rSz jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Er zit ook een Fokker in mijn vak, effe nadenken wie ook alweer. Sj0rz?
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.quote:'PSV meldt zich voor Turks talent Karadeniz'
Batuhan Karadeniz kan rekenen op de warme belangstelling van PSV. Volgens diverse Turkse media hebben de Eindhovenaren zich maandag officieel gemeld bij Besiktas om over een transfer te gaan praten.
Besiktas heeft laten weten bereid te zijn mee te werken aan een vertrek van de jonge Turk, die al enkele malen bij de nationale selectie zat. De boomlange spits moet naar verluidt zo'n vijf miljoen euro kosten, terwijl hij voor 500.000 euro één seizoen te huren is.
De pas achttienjarige Karadeniz staat bekend als één van de grootste talenten van Turkije en was medio 2008 nog dicht bij een transfer naar 1.FC Köln, maar dat ketste op het laatste moment af. De targetman maakte het afgelopen seizoen op huurbasis bij Eskişehirspor een uitstekende indruk.
quote:PSV zoekt versterking na wegvallen van Maza
door Frans van den Nieuwenhof. woensdag 15 juli 2009 | 20:30 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 15 juli 2009 | 20:41
HERZLAKE-ASELAGE - PSV wil alles in het werk stellen om nog voor de eerste wedstrijd in de Europa League, op donderdag 30 juli, een verdediger aan de selectie toe te voegen.
Volgens trainer Fred Rutten is een defensieve versterking 'wenselijk' nu 'Maza' Rodriguez vier tot zes weken is uitgeschakeld. De Mexicaan raakte afgelopen zaterdag tegen Bröndby veel ernstiger geblesseerd dan aanvankelijk werd gedacht. De medische staf van PSV constateerde schade aan de adductoren (lies); een kwetsuur die vaak langzaam herstelt.
Rutten heeft nu nog slechts vijf verdedigers in zijn A-selectie: Jan Kromkamp, Dirk Marcellis, André Ooijer, Carlos Salcido en Erik Pieters. De coach noemt het wegvallen van Maza 'heel jammer voor die jongen en heel vervelend voor PSV'. De club moet uiterst voorzichtig manoeuvreren op de transfermarkt. Hoewel ook het afgelopen seizoen financieel gunstig was, zijn de afschrijvingskosten op transfers uit het verleden nog altijd gigantisch hoog.
Totaal niet verrassend, maar daar komt ie wel laat mee....quote:
Ik zou hem gewoon 5 seizoenen huren, DANKOSTIEMAARDEHELFT!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.
5 miljoen is veel, maar wat ik ervan heb gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Karadeniz is echt een geweldig talent. Zou een mooie aankoop zijn en je kan er jaren mee vooruit.
Een geweldig talent en een geweldige lul van een gozer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Soort Romario dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 05:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een geweldig talent en een geweldige lul van een gozer.![]()
Hij heeft echt een slechte mentaliteit op en naast het veld.
Het is een oud speler van PSV.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef neilpad het volgende:
Zat PSV niet ooit achter Verhaegh aan? Dacht dat hij een clausule had van 1 mil ofzo...
Ja dat weet ik. Maar er waren al eerder geruchten dat ze hem terug wilden halen.quote:
En weer een spits, yeey. Ik wil verdedigers erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |