Ook niet als er in de oorspronkelijke OP 'OP is niet nodig' staat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
TT change.
Commentaar op TS en/of TT hoeft niet.
OP is ook al aangepast.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:56 schreef knep het volgende:
[..]
Ook niet als er in de oorspronkelijke OP 'OP is niet nodig' staat?
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef neilpad het volgende:
Brondby - PSV 1-2 FT.
Dat was de eerste wedstrijd van PSV in de voorbereiding die ik helemaal gezien heb.
Weinig indrukwekkend vond ik het maar goed, zegt gewoon weinig zo'n wedstrijd.
Rutten viel me wel op, die was constant aan het schreeuwen/coachen langs de zijlijn.
Dramatisch? Beetje overdreven, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.
Niet zo dramatisch als verliezen van bijvoorbeeld VVV.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.
Gaat er meer om dat VVV mijn 2e club is en nu moeten ze meteen naar mijn favoriet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef GustavFTW het volgende:
Alsof ze thuis tegen VVV gaan verliezen, al hebben ze 11 van die gekke Japanners in het team staan
Oh hoezee wat een wereldspits!!!1!!!quote:
Dat lijkt me wel, en alleen als Afellay weggaat zal hij gehaald worden trouwens. Bij VVV vragen ze echt de hoofdprijs, en dat nog wel voor een Jap die een seizoentje goed gespeeld heeft in de JL.quote:
Ik zou hem ook graag bij PSV zien, dus dan zal het wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Is die Honda te duur voor psv ?
Die jongen heeft gewoon veel potentie. Ik heb het al vaker gezegd, en ik blijf erbij dat ie voor een miljoentje of 4/5 graag naar Eindhoven zie komen. Al heeft ie zojuist zijn prijs nog wat meer opgedreven met een puike wedstrijd tegen Feyenoord...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, en alleen als Afellay weggaat zal hij gehaald worden trouwens. Bij VVV vragen ze echt de hoofdprijs, en dat nog wel voor een Jap die een seizoentje goed gespeeld heeft in de JL.
Hij zal best wat potentie hebben, maar VVV wil minstens 10 voor hem. Voor 4/5 krijg je hem never nooit weg daar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef noxious het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewoon veel potentie. Ik heb het al vaker gezegd, en ik blijf erbij dat ie voor een miljoentje of 4/5 graag naar Eindhoven zie komen. Al heeft ie zojuist zijn prijs nog wat meer opgedreven met een puike wedstrijd tegen Feyenoord...
Nooit, Afellay is onvervangbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zal best wat potentie hebben, maar VVV wil minstens 10 voor hem. Voor 4/5 krijg je hem never nooit weg daar.
Wel een goede back-up voor Afellay, maargoed.
Ik zeg toch als back-up. Mocht Afellay weggaan moet er natuurlijk nog iemand bij. Welke spitsen gaan weg denken jullie trouwens?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Nooit, Afellay is onvervangbaar.
Alleen echté bekende namen kunnen hem vervangen
Ik vrees geen enkele...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke spitsen gaan weg denken jullie trouwens?
Prima spits toch? Beste die jullie hebben hoor. Misschien kan je hem slijten aan Feyenoord, Makaay's leeftijd begint ook zijn tol te eisen.quote:
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima spits toch? Beste die jullie hebben hoor. Misschien kan je hem slijten aan Feyenoord, Makaay's leeftijd begint ook zijn tol te eisen.
Dit helpt ook niet echt mee in de discussie hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....
Care.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet echt mee in de discussie hoor.
Is hij voor Ajax? Met z'n van Hanegem user icon?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....
Het is een Feyenoorder die blijft volhouden dat hij Ajacied is, en nu vind hij het nodig om PSV'ers te vervelenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is hij voor Ajax? Met z'n van Hanegem user icon?
En daarin flink faalt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
en nu vind hij het nodig om PSV'ers te vervelen
Komend seizoen wordt echt zijn beste jaar!quote:
Ja.. dat kan goed... of heel erg slecht zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Vind het raar dat er nog geen echte intresse vanuit het buitenland in hem is geweest.
Wordt tijd dat het seizoen weer begint. Duurt allemaal veel te lang zo
Die heeft in deze oefencampagne ondanks dat hij topscorer is van PSV heel veel kansen nodig gehadquote:
Die intikker? Bravo!quote:
Ruud lukt nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Die intikker? Bravo!
Hopen dat er wat clubs op de tribune voor hem hebben gezeten![]()
Koef en Lazo vertrekken, en daarvoor Ruud of Vennegoor voor terughalen.
En dan Reis bij de selectie halen/houden.
quote:
Thanks, wat een heerlijke actie!quote:
quote:
Ik zie het Lazovic wel proberen. Om vervolgens op zijn bek te gaan en in de counter een tegengoal te incasserenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen Ibi is ook in staat om zo'n actie te maken he. Ik zie het een Mendez, Lazofail of Koevermans echt nooit in hun leven doen
Had toch voor zijn doen een paar goeie reddingen...quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En ik hoop dat Isaksson komend seizoen wat meer ballen meteen klem heeft in tegenstelling tot die wedstrijd. Hij heeft wel 8 keer staan grabbelen...
Doedel zie ik zoiets ook doen hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen Ibi is ook in staat om zo'n actie te maken he. Ik zie het een Mendez, Lazofail of Koevermans echt nooit in hun leven doen
Ja, en Amrabat misschien ook wel. Maar zij zouden dan verkeerd timen of de actie half laten falen....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Doedel zie ik zoiets ook doen hoor
Hij heeft 1 keer een moeilijke bal uit de kruising gehaald. Voor de rest was het allemaal in 2x. Vind onze keeper echt niet veel. Dan nog beter Ramosquote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had toch voor zijn doen een paar goeie reddingen...
Mwah Dzsudzsak heeft eens een keer zo`n soort actie gemaakt geloof ik, in een thuiswedstrijd onder Sef Vergoossen als ik me niet vergis.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ja, en Amrabat misschien ook wel. Maar zij zouden dan verkeerd timen of de actie half laten falen....
Doet ie leukquote:
Ik zou willen dat er een aantal hun transfer zo onderhand eens krijgen (Lazo bv.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Affie
![]()
Ik heb toch nog grote angst dat ie voor 1 september weg is.
Denk dat hij nog wel een jaartje blijft. Hij gaat nu in een aanvallender PSV spelen, met Engelaar achter hem. En Fred Rutten trainer, die kent hij nog van een paar jaar geleden. Ik denk dat de ingedienten aanwezig zijn om te blijven, al weet je het natuurlijk nooit. Stel Afellay scoort twee keer tegen Ajax.....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef ErikT het volgende:
Doet ie leuk
Ik denk dat hij nog wel een jaartje blijft. Hij zal niet a la VDV naar een niet-topclub gaan. En hij woont graag in Utrecht.
Volgens mij tegen Excelsior.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Mwah Dzsudzsak heeft eens een keer zo`n soort actie gemaakt geloof ik, in een thuiswedstrijd onder Sef Vergoossen als ik me niet vergis.
Manco zie ik het ook nog wel doen
quote:PSV gooit roer om
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Omdat de onbetaalbare ratrace met het grootkapitaal niet te winnen valt en om de specifieke eigen cultuur te conserveren, scout PSV steeds vaker dicht bij huis. De koerswijziging wil niet zeggen dat de frequent flyerpassen van de scouts geblokkeerd kunnen worden, maar feit is dat de Nederlandstaligen in de Brabantse lichtstad voor het eerst in tijden weer de boventoon voeren in de kleedkamer.
De selectie van PSV telt momenteel zestien spelers die het Nederlands als moedertaal hebben en slechts tien jongens die met een ander idioom zijn opgegroeid. Dat is een groot verschil met de voorbije vier seizoenen, waarin de niet-Nederlandstaligen telkens een meerderheid vormden in Eindhoven. In Jong PSV, de kraamkamer die PSV steeds serieuzer neemt, speelt momenteel niemand die niet met de Nederlandse taal is groot gebracht.
Volgens algemeen directeur Jan Reker zijn er meerdere oorzaken voor de zichtbare kentering. "Ik wil vooropstellen dat kwaliteit altijd de doorslag geeft, niet het paspoort van een speler. Van oudsher heeft PSV bijvoorbeeld een sterke band met Zuid-Amerika. Die relatie koesteren we nog steeds, maar het is gewoon niet meer zo makkelijk om daar toe te slaan", legt hij uit. "Vorig jaar hadden we een groot Braziliaans talent op de korrel. Die had nog niet in het eerste gespeeld, maar moest tien miljoen euro kosten. Daar kunnen wij niet aan meedoen. Bovendien is de kans van slagen kleiner dan wanneer je iemand haalt die de cultuur hier kent. Ik hoef maar op Jonathan Reis te wijzen. De kans dat Jonathan bij ons nog doorbreekt, schat ik in op 5 procent. Zonde, want die jongen kan goed voetballen. Er komt echter veel meer bij kijken."
quote:PSV krijgt vorm: 'Engelaar en Ooijer voegen iets toe'
Kopenhagen - Het fundament is gestort, met een 2-2 gelijkspel tegen RKC Waalwijk en een 2-1 overwinning op het Deense Brøndby IF begint het PSV van trainer Fred Rutten steeds meer vorm te krijgen. “We zijn er in vergelijking met vorig seizoen aanwijsbaar beter op geworden,” zei aanvoerder Timmy Simons, zaterdag in Kopenhagen tegen Sportweek. “Niet alleen in fysiek opzicht, maar ook qua voetballend vermogen. Orlando Engelaar en André Ooijer voegen echt iets toe aan dit PSV.”
Extra wapen
Van het basiselftal in Eindhoven kan niet langer gezegd dat het ervaring ontbeert. Met Andreas Isaksson (27), Ooijer (35), Carlos Salcido (29), Simons (32) en Engelaar (29) heeft Rutten de basis duidelijk verstevigd. Met spelers bovendien, die ook internationaal hun sporen hebben verdiend. En als de reservebank maatgevend is voor het aanwezige potentieel, dan heeft PSV met Bas Roorda (36, foto tweede van rechts), Edison Méndez (30), Danny Koevermans (30), Jan Kromkamp (28) en ‘Maza’ Rodriguez (27) een extra wapen achter de hand. Simons: “Vooral in de grote partijen kan dat een belangrijk pluspunt zijn.”
'Zoeken naar bepaalde patronen'
Rutten zei in Kopenhagen dat de voltooiing van de puzzel zijn einde nadert. “Ik heb het team al een beetje in mijn hoofd,” aldus de protégé van Guus Hiddink. “Het is nu alleen nog zoeken naar bepaalde patronen. Tegen RKC en Brøndby wilde ik vooral zien hoe we er in fysiek en mentaal opzicht voorstaan. Daar ben ik niet ontevreden over. Maar deze week, op trainingskamp in Duitsland, worden de ruimtes kleiner en wordt de duelkracht verder opgeschroefd.”
PSV speelt zaterdag, op het veld van Be Quick in Zutphen, vriendschappelijk tegen het Turkse Sivasspor.
Was ook de afspraak tussen Reker en Rutten, maar goed.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Neoktheone het volgende:
Wat is Reker toch een dikke flapdrol. Je haalt het moreel van zo'n jongen op deze manier toch helemaal naar beneden. Reker moet bij zijn leest blijven (maar dat roept iedereen al jaren...)
Hij wordt 26 in september....quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op zijn 26ste?.
Hoelang contract had ie gekregen?
Voor 5-6 miljoen zou ik hem wel halenquote:VVV laat Honda vertrekken
VENLO - VVV werkt mee aan een zomertransfer van Keisuke Honda. Dat heeft voorzitter Hai Berden zijn Japanse sterspeler en diens zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. vrijdag in een persoonlijk gesprek laten weten.
Honda maakte tijdens het onderhoud nogmaals onomwonden duidelijk zo snel mogelijk naar een grotere club te willen verkassen.
VVV houdt vooralsnog vast aan een transfersom van tien miljoen euro, maar is eventueel bereid te zakken met de vraagprijs. De club wil dan wel op een later moment ruimhartig meedelen bij een doorverkoop van de middenvelder. Volgens VVV is er niet concreet op Honda geboden.
Afgevaardigen van PSV, FC Twente, AZ en Ajax bekeken de uitblinkende Japanner zaterdag tegen Feyenoord. Ook assistent-trainer Johan Neeskens van Galatasaray was aanwezig. Woensdag zag Neeskens Honda ook al aan het werk tegen de amateurs van Venray. ,,Ik zou absoluut met een club als Galatasaray gaan praten,’’ zegt Honda. ,,Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Nederlandse club. Ik hoop dat een transfer snel geregeld wordt.’’
We zullen zienquote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afellay zegt in de nieuwe Sportweek dat hij niet alleen komend seizoen, maar ook zijn laatste contractjaar bij PSV wil blijven, om daarna pas de transfer te maken.miljoenen.
Inderdaad. Daar ligt mijn angst ook, aangezien al die praatjes nergens meer zijn, als er een flink zak met geld voor je neus word gehouden.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als volgende week een topclub uit Engeland, Italië of Spanje zich concreet meldt, heeft hij wellicht ineens andere plannen.
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer kans om kampioen te worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Qua geld; ja, qua prestaties; nee. Als Afellay er niet bij zou zijn dit seizoen, vrees ik dat we buiten de top 5 gaan vallen. Maar eigenlijk hoop ik dat hij toch komende zomer verkocht wordt, want hem gratis de deur uit laten lopen is zeer slecht voor ons. Eindelijk een kans om goed te cashen en van dat geld weer nieuwe spelers te halen. Dat mogen we niet laten lopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonde, ze hadden hem deze zomer al moeten verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Het is een Ajax-fan, dus hij doet niet andersquote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je kan alles vanuit een negatief perspectief zien als je ernaar zoekt, he.
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Lekker huilen sjimzquote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook heel relevant in het PSV topic he.
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 2 jaar langer wachten voordat jouw cluppie (misschien) weer kampioen wordt, is ook balen!
Jawel hoor.quote:
Het jaar dat hij belangrijk werd eindigden ze onder Ajaxquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
Nee maar dat wordt ie wel bij de komende 2quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Afellay de belangrijkste speler is bij de laatste landstitels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |