quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:19 schreef Karasta het volgende:
Echt word helemaal gek van all die mensen die van die afkortingen gebruiken, echt omg hoeveel extra moeite is het om het helemaal te schrijven?
Klacht: Mensen die afkortingen enz gebruiken
De aandachttrekkende imbiciele saaie yeeyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Ik hoef er altijd maar 1 te gebruiken: DAISY (Een biertje voor wie weet waar dat voor staat)
dumb ass inside stupid yosti (nsfw)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Ik hoef er altijd maar 1 te gebruiken: DAISY (Een biertje voor wie weet waar dat voor staat)
Die After I Suck Youquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Don't aid immigrant sexworkers Youssef!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
lol wut?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Don't aid immigrant sexworkers Youssef!
@ TSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:35 schreef Karasta het volgende:
Hou eens op met afkortingen potverdomme stelletje schavuiten!!!
Wordt er helemaal tureluurs van!
Dude! You mean i get to choose god?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Waar heb jij het overquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
Waar heb je er genoeg van eigenlijk? Kan ik dan diegene krijgen die je teveel hebt?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:02 schreef StefanoSanders het volgende:
TS heeft een somotje of vier teveel.
Ga toch een dolfijn neuken
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:19 schreef Karasta het volgende:
Echt word helemaal gek van all die mensen die van die afkortingen gebruiken, echt omg hoeveel extra moeite is het om het helemaal te schrijven?
omg, enzquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:19 schreef Karasta het volgende:
Spreek voor jezelf schavuit ik zit niet op school!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef StefanoSanders het volgende:
is het weer schoolvakantie dat jochies als jij weer eens topic diarree krijgen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:08 schreef StefanoSanders het volgende:
Beter ontploft er dan net een bom op kamp holland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |