quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:19 schreef Karasta het volgende:
Echt word helemaal gek van all die mensen die van die afkortingen gebruiken, echt omg hoeveel extra moeite is het om het helemaal te schrijven?
Klacht: Mensen die afkortingen enz gebruiken
De aandachttrekkende imbiciele saaie yeeyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Ik hoef er altijd maar 1 te gebruiken: DAISY (Een biertje voor wie weet waar dat voor staat)
dumb ass inside stupid yosti (nsfw)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Ik hoef er altijd maar 1 te gebruiken: DAISY (Een biertje voor wie weet waar dat voor staat)
Die After I Suck Youquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
Don't aid immigrant sexworkers Youssef!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
omgwtfbbqroflmfao
lol wut?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Don't aid immigrant sexworkers Youssef!
@ TSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:35 schreef Karasta het volgende:
Hou eens op met afkortingen potverdomme stelletje schavuiten!!!
Wordt er helemaal tureluurs van!
Dude! You mean i get to choose god?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Waar heb jij het overquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
Waar heb je er genoeg van eigenlijk? Kan ik dan diegene krijgen die je teveel hebt?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:02 schreef StefanoSanders het volgende:
TS heeft een somotje of vier teveel.
Ga toch een dolfijn neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |