Mwah.. ik heb hem er eerder op aangesproken, heeft meneer toen z'n excuses voor gemaakt. Dat was blijkbaar ook nep en nu ben ik het zat. Geen ramp verder hoor. Iets laten gaan waar je geen zin meer in hebt, is niet erg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, je bent maf als je hiervoor (voor Fok!) een vriendschap op gaat geven.
En jij moet al je onvredegevoelens niet projecteren op gert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doei.
Veel plezier met het aarslikken en FOK! kapot maken.
FOK! zoals het bedoeld was.
LAMLUL.
Neuh, het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer excuses aanbieden
Dat snap ik wel, ik heb daar ook moeite mee. Maar jij bent meer dan vrijdagavond en hij is meer dan TBO. Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, maar één of twee verschillen van mening, daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op. Zijn jullie nu hartstikke belazerdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het is mooi geweest.
Hij doet zijn ding en, euh, ik vind het niks.
NEE GA DOOR!!!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb hem er eerder op aangesproken, heeft meneer toen z'n excuses voor gemaakt. Dat was blijkbaar ook nep en nu ben ik het zat. Geen ramp verder hoor. Iets laten gaan waar je geen zin meer in hebt, is niet erg.
Maar inderdaad, dat ik dat nu met jou zit te bespreken...![]()
Ik hou er maar over op, zo chic is het niet om er hier nog uitgebreid over door te gaan.
Heb jij eigenlijk wel benen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb daar ook moeite mee. Maar jij bent meer dan vrijdagavond en hij is meer dan TBO. Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, maar één of twee verschillen van mening, daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op. Zijn jullie nu hartstikke belazerd![]()
![]()
't Is hier niet het platform, maar morgen komen jullie gewoon melden dat het uit de wereld is![]()
Nog niet, maar wie weet wat voor uitdagingen er nog voor mij liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel benen?
En type jij soms met zo'n rietje in je mond?
Jawel hoor, ik heb niks meer met hem.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op.
Ho ho ho Lies ik heb ook veel vrouwelijks en dat weet je!quote:
FOK! kapot maakt nog wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doei.
Veel plezier met het aarslikken en FOK! kapot maken.
FOK! zoals het bedoeld was.
LAMLUL.
Jah...ga dat eens ergens andfers doen met die kale.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:51 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! kapot maakt nog wel.
Degene die vanavond wat kapot heeft gemaakt ben jij.
Maar sjonge, het is me allemaal ook wat met dat TBO.![]()
Dus nu hoef je niet meer phoney aardig te doen tegen me IRL, of nep-excuses te maken.
Hoe je werkelijk over me denkt, komt 's vrijdags na wat flessen wijn bovenborreln met dat neerbuitgende venijn.
En ik ben je nu ook zat, dus komt dat mooi uit. .:)
Daar ben jij wel mee bezig, in mijn optiek.quote:
Het zat mij hoog ja, Jij bent niet meer de Gert die ik als vriend zag.quote:Degene die vanavond wat kapot heeft gemaakt ben jij.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Maar sjonge, het is me allemaal ook wat met dat TBO.![]()
Dus nu hoef je niet meer phoney aardig te doen tegen me IRL, of nep-excuses te maken.
Hoe je werkelijk over me denkt, komt 's vrijdags na wat flessen wijn bovenborreln met dat neerbuitgende venijn.
En ik ben je nu ook zat, dus komt dat mooi uit.
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kiloquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
Lies morgen eind van de middag bakkie doen in de mazzelaar?
Dit is dan weer goedkoop en een wanhoopsgreep.quote:
Maar Lies heeft andere bonuspuntenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kilo
Goed idee!quote:
Whatever.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is dan weer goedkoop en een wanhoopsgreep.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jezus ik probeer terug te lezen en iets zinnigs te zeggen, iemand een samenvatting/
Neuh, 't is vast te laat voor zinnige opmerkingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jezus ik probeer terug te lezen en iets zinnigs te zeggen, iemand een samenvatting/
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:00 schreef APK het volgende:
Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Daar mag jij dan weer even over nadenken,
Mij ben je nu kwijt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Spannend hoor! Ik heb ook een raadseltje: ik ben niet de enige die jouw vrijdagse dronkemansvenijn niet kan waarderen. Denk denk denk, om met Winnie de Pooh te spreken.![]()
Anyway ik vind dat je zaken tot krankzinnige proporties opblaast.
Maar die minachting en neerbuigendheid van je pik ik niet meer. Tenminste, niet als vriend. Eigenlijk was het de vorige keer al bijna over. Maar je excuus en het iRL gezellig en hartelijk doen, vertroebelde mijn blik op de minachting die je eigenlijk voor me voelt. Maar.. dat is nu helder en definitief. Ik ga lekker slapen.
Trusten fooks.
Ja, registratie 2008quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Whehehe...klik eens op mijn geschiedenis...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
Lies morgen eind van de middag bakkie doen in de mazzelaar?
Ik begin in de buurt te komenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:42 schreef JoeThePlumber het volgende:
Psst...Heej!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej!!Auw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedemorgen dacht ik ookquote:
oh wat leuk kwam je amanda tegen en lachte ze vriendelijk tegen jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goedemorgen dacht ik ook![]()
totdat ik Amanda net tegen kwam bij de Super
hahahaha Kaat, ja ach wat zal ik zeggen, neem de volgende keer eens boswandeling, hoor ik ook leuke dingen over en moet erg lekker zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, heb een kater: dropshot is errug lekker!
We waren van plan om te fietsen naar Schoorl en Bergen maar als ik alleen al denk aan een fiets duvel ik al om.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha Kaat, ja ach wat zal ik zeggen, neem de volgende keer eens boswandeling, hoor ik ook leuke dingen over en moet erg lekker zijn.
Kaat met een katerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, heb een kater: dropshot is errug lekker!
Ja, is te zien aan die fles, klein laagje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaat met een kater
Maar dropshot is lekker!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, is te zien aan die fles, klein laagje.
Deed een wedstrijdje met vriendlief: wie kan in 1 teug een glas naar binnen gieten.
Ik won..........
Nieuwe fles staat op de lijstquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Daar moet op gedronken worden
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga naar de ...Ikea....![]()
man slikte drie keer, spannend...dit wordt straks ruzie..jullie horen het ..
Hoi CC, Ja van de een op de andere dag ineens zat ie vastquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Dat klinkt niet trigger happy, Bong.
Is die finger zo plots in de triggerhouding gesprongen?
Beterschap ermee!
Hier weet de zon nog niet zeker of ze wel of niet tevoorschijn wil komen. Wispelturig wicht.
Terug van de Ikea, zonder ruzie , wel met drie bestekbakken,en een prullenbakje voor in keukenkastje Spanje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Succes denk ik dan!
Waar is Manu eigenlijk? Vakantie of ligt hij weer ergens in een ziekenhuis?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |