Niet zo slijnmen nmns.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert, doe es normaal (dat ik dat nu moet zeggen). D'r zit wél lading in z'n tekst maar jij onderkent toch ook wel dat je wijze van posten, doen en laten, heel anders is geworden. Een week of twee voordat je weer mod werd, werd je stijl en benadering plots weer heel anders. De scherpte was er af. Hoe dan ook, je bent maf als je hiervoor (voor Fok!) een vriendschap op gaat geven.
Mwah.. ik heb hem er eerder op aangesproken, heeft meneer toen z'n excuses voor gemaakt. Dat was blijkbaar ook nep en nu ben ik het zat. Geen ramp verder hoor. Iets laten gaan waar je geen zin meer in hebt, is niet erg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, je bent maf als je hiervoor (voor Fok!) een vriendschap op gaat geven.
En jij moet al je onvredegevoelens niet projecteren op gert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doei.
Veel plezier met het aarslikken en FOK! kapot maken.
FOK! zoals het bedoeld was.
LAMLUL.
Neuh, het is mooi geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer excuses aanbieden
Dat snap ik wel, ik heb daar ook moeite mee. Maar jij bent meer dan vrijdagavond en hij is meer dan TBO. Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, maar één of twee verschillen van mening, daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op. Zijn jullie nu hartstikke belazerdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het is mooi geweest.
Hij doet zijn ding en, euh, ik vind het niks.
NEE GA DOOR!!!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb hem er eerder op aangesproken, heeft meneer toen z'n excuses voor gemaakt. Dat was blijkbaar ook nep en nu ben ik het zat. Geen ramp verder hoor. Iets laten gaan waar je geen zin meer in hebt, is niet erg.
Maar inderdaad, dat ik dat nu met jou zit te bespreken...![]()
Ik hou er maar over op, zo chic is het niet om er hier nog uitgebreid over door te gaan.
Heb jij eigenlijk wel benen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb daar ook moeite mee. Maar jij bent meer dan vrijdagavond en hij is meer dan TBO. Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, maar één of twee verschillen van mening, daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op. Zijn jullie nu hartstikke belazerd![]()
![]()
't Is hier niet het platform, maar morgen komen jullie gewoon melden dat het uit de wereld is![]()
Nog niet, maar wie weet wat voor uitdagingen er nog voor mij liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel benen?
En type jij soms met zo'n rietje in je mond?
Jawel hoor, ik heb niks meer met hem.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
daar geef je geen jarenlange vriendschap voor op.
Ho ho ho Lies ik heb ook veel vrouwelijks en dat weet je!quote:
FOK! kapot maakt nog wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doei.
Veel plezier met het aarslikken en FOK! kapot maken.
FOK! zoals het bedoeld was.
LAMLUL.
Jah...ga dat eens ergens andfers doen met die kale.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:51 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! kapot maakt nog wel.
Degene die vanavond wat kapot heeft gemaakt ben jij.
Maar sjonge, het is me allemaal ook wat met dat TBO.![]()
Dus nu hoef je niet meer phoney aardig te doen tegen me IRL, of nep-excuses te maken.
Hoe je werkelijk over me denkt, komt 's vrijdags na wat flessen wijn bovenborreln met dat neerbuitgende venijn.
En ik ben je nu ook zat, dus komt dat mooi uit. .:)
Daar ben jij wel mee bezig, in mijn optiek.quote:
Het zat mij hoog ja, Jij bent niet meer de Gert die ik als vriend zag.quote:Degene die vanavond wat kapot heeft gemaakt ben jij.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Maar sjonge, het is me allemaal ook wat met dat TBO.![]()
Dus nu hoef je niet meer phoney aardig te doen tegen me IRL, of nep-excuses te maken.
Hoe je werkelijk over me denkt, komt 's vrijdags na wat flessen wijn bovenborreln met dat neerbuitgende venijn.
En ik ben je nu ook zat, dus komt dat mooi uit.
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kiloquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
Lies morgen eind van de middag bakkie doen in de mazzelaar?
Dit is dan weer goedkoop en een wanhoopsgreep.quote:
Maar Lies heeft andere bonuspuntenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kilo
Goed idee!quote:
Whatever.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is dan weer goedkoop en een wanhoopsgreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |