quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jezus ik probeer terug te lezen en iets zinnigs te zeggen, iemand een samenvatting/
Neuh, 't is vast te laat voor zinnige opmerkingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jezus ik probeer terug te lezen en iets zinnigs te zeggen, iemand een samenvatting/
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:00 schreef APK het volgende:
Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Daar mag jij dan weer even over nadenken,
Mij ben je nu kwijt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Spannend hoor! Ik heb ook een raadseltje: ik ben niet de enige die jouw vrijdagse dronkemansvenijn niet kan waarderen. Denk denk denk, om met Winnie de Pooh te spreken.![]()
Anyway ik vind dat je zaken tot krankzinnige proporties opblaast.
Maar die minachting en neerbuigendheid van je pik ik niet meer. Tenminste, niet als vriend. Eigenlijk was het de vorige keer al bijna over. Maar je excuus en het iRL gezellig en hartelijk doen, vertroebelde mijn blik op de minachting die je eigenlijk voor me voelt. Maar.. dat is nu helder en definitief. Ik ga lekker slapen.
Trusten fooks.
Ja, registratie 2008quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Whehehe...klik eens op mijn geschiedenis...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
Lies morgen eind van de middag bakkie doen in de mazzelaar?
Ik begin in de buurt te komenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |