Ik begin in de buurt te komenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo slijmen Coos, Lies is bovendien niet onder de zestig kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:42 schreef JoeThePlumber het volgende:
Psst...Heej!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej!!Auw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedemorgen dacht ik ookquote:
oh wat leuk kwam je amanda tegen en lachte ze vriendelijk tegen jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goedemorgen dacht ik ook![]()
totdat ik Amanda net tegen kwam bij de Super
hahahaha Kaat, ja ach wat zal ik zeggen, neem de volgende keer eens boswandeling, hoor ik ook leuke dingen over en moet erg lekker zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, heb een kater: dropshot is errug lekker!
We waren van plan om te fietsen naar Schoorl en Bergen maar als ik alleen al denk aan een fiets duvel ik al om.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha Kaat, ja ach wat zal ik zeggen, neem de volgende keer eens boswandeling, hoor ik ook leuke dingen over en moet erg lekker zijn.
Kaat met een katerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, heb een kater: dropshot is errug lekker!
Ja, is te zien aan die fles, klein laagje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaat met een kater
Maar dropshot is lekker!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, is te zien aan die fles, klein laagje.
Deed een wedstrijdje met vriendlief: wie kan in 1 teug een glas naar binnen gieten.
Ik won..........
Nieuwe fles staat op de lijstquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Daar moet op gedronken worden
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga naar de ...Ikea....![]()
man slikte drie keer, spannend...dit wordt straks ruzie..jullie horen het ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |