Maar het is zo'n leuke TVPquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
AKQ 1651 Going postal
Deze is bijgewerkt.
Bovendien had ik 300.
Ik dacht hem op 299 te plaatsen, kom ik uit op 300.quote:
Ik vind overigens dat die regel wel veranderd kan worden. Diegene wiens vraag open staat of diegene die het laatst een punt toegewezen krijgt is logischer dat die hem opent toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht hem op 299 te plaatsen, kom ik uit op 300.
Ik dan dwangmatig een nieuwe openen, anders zou dit me -5 opleveren.
Lijkt me beter.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat die regel wel veranderd kan worden. Diegene wiens vraag open staat of diegene die het laatst een punt toegewezen krijgt is logischer dat die hem opent toch?
Vind ik ook maar sommige users vinden van niet. Gelukkig zijn er nu 2 awards die het misschien verbeteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijkt me beter.
Maar topics openen heeft zo zijn charmes.
Fout.... dat was Robert Patrick al.quote:
T1000 was een geavanceerder type dan het Schwarzenegger type. Dus lager ipv hoger.quote:
Eigenlijk Cyberbyne Systems T 800 model 101.quote:
Ali - Foreman natuurlijkquote:
Ey! Je zegt eerst niet goed genoeg en nu ineens wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef BasOne het volgende:
sja moeilijk moeilijk, ik had de vraag wat duidelijker moeten stellen misschien.
Waar gaat het liedje over.. DE bokswedstrijd, the rumble in the jungle.
Ali vs. Foreman...
ssssshhhhhhhhhhhhhhh
Ben bang dat ik em toch door m'n eigen onduidelijkheid aan Qonnie moet toekennen
Sorri Nonni
Qon +1
AKQ 1651
1 BasOne
1 Qonmann
Sja sorry begon te typen voor ik rumble in the jungle zag.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ey! Je zegt eerst niet goed genoeg en nu ineens wel?![]()
Er loopt nog eentje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:26 schreef starla het volgende:
hey Basone, hoe zit dat met onze pact tegen qon?![]()
![]()
![]()
Grapje qon
Ach maakt ook niet uit maar helemaal netjes is het niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sja sorry begon te typen voor ik rumble in the jungle zag.
Toen werd het moeilijker.
Vooral ook omdat mijn vraag onduidelijk was, DE bokswedtrijd kunnen er meerderen zijn, maar er was maar 1 rumble in the jungle.....
het gedichtje ken je vast welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach maakt ook niet uit maar helemaal netjes is het niet.
Er waren twee Konings kindren...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
Het leven van een vragensteller gaat niet over rozen..
De eerste regel ? en tevens de naam van het gedicht
.. ..... .... .... ..............
Die hadden elkander zo lief
Ze konden niet samen komen,
Het water was er veel te diep,
Het water was er veel te diep
Ach liefste, kon je zwemmen,
Zo zwom dan over tot mijn zij
Drie kaarsen zal ik branden
Die schijnen dan je weg naar mij
Die schijnen dan je weg naar mij
Dat hoort een valse vrouwe,
Die deed alsof ze sliep,
Ze liet de kaarsen doven
De jong`ling verdronk zo diep
De jong`ling verdronk zo diep
Ach visser, lieve visser,
Wil jij verdienen, een groot loon
Zo werp je net in´t water
Vis op mijn koningszoon
Vis op mijn koningszoon
Hij wierp z´n net in ´t natte
Het ging tot op de grond
Hij viste, vist zo lange
Tot hij de koningszoon vond
Tot hij de koningszoon vond
Ze sloot hem in haar armen
En kust zijn bleke mond,
Ach mondje, kon je spreken,
Zo werd mijn harte gezond
Zo werd mijn harte gezond
die hadden ..etcquote:
Ben niet zo'n dichter. Ik ben meer een sloper.quote:
Kijk ze Bas !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
ik nok em voor vandaag, nog ff fimpje kijken
Laters kinders
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
Laters kinders
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
Laters kinders
Prachtig gedicht/lied...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
die hadden ..etc
AKQ 1651
1 BasOne
1 qonmann
1 Maizena
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:
ah
c1000
jumbo
dirk van den broek
super de boer
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef ScottTracy het volgende:
Albert Heijn
Super de Boer
Aldi
C1000
Plus
Die maakt het af + 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Lidl nog.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles2 +nominatie voor Jack the Ripper award
Hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Medium?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk beroep?
Eenis een fictief beroep uit de 18e eeuw, dat eind 2005 het medium Robbert van den Broeke ernstig in verlegenheid bracht.
Oorspronkelijk en/of fictief beroep.
Dan heb ik ineens twee nominaties.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Graancirkelmaker ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk beroep?
Eenis een fictief beroep uit de 18e eeuw, dat eind 2005 het medium Robbert van den Broeke ernstig in verlegenheid bracht.
Oorspronkelijk en/of fictief beroep.
Oftewel genverbrander/jeneverbrander.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:12 schreef Maizena het volgende:
H@H@...Genverstoker cq. jeneverstoker...haha...die sukkel
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat in het vorige topic iemand punten heeft gekregen terwijl die naar de eigenschappen van de foto heeft gekeken. Dit valt onder valsspelen. Waarom heeft Maizena deze punten toch gekregen? Ik stel voor om die punten te schrappen en weer door te gaan
2 varkens waren hetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Maizena het volgende:
[..]
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...
alweer ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow met mijn inmiddels weer teruggekeerde staat van dronkenschap toch nog een puntje pakken?
Ik nam een biertje en er werden er gelijk een stuk of 10 weer geactiveerd.....quote:
Engelsman en inmiddels dood.quote:
Nee, meer berucht dan beroemd.quote:
Maizena +4quote:
Heb dat even teruggelezen. Als je zo'n varkensplaatje aanklikt om het te vergroten krijg je wel een raaf te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Maizena het volgende:
[..]
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Ja hey op 19 juli vier ik al mijn verjaardag
Toen vierde ik mn verjaardagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...
Oh shit had ik toen ook niet gekund idd.quote:
Wat voor verplichting? Kan je die niet verplaatsen? Wil mijn Jude Law nu wel eens ontmoetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...
Oeh dat zijn toch wel serieuze verzoeken van een dame..... Ik zal kijken wat ik kan doen....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor verplichting? Kan je die niet verplaatsen? Wil mijn Jude Law nu wel eens ontmoeten![]()
Tellen de punten dan wel of niet mee voor de algemene score?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Kom op AKQ'ers, zou leuk zijn als er ook niet-SCers komen. Anders zegt men weer dat het alleen een SC meet wordt
En dan kunnen we lekker live quizen met z'n allen
ik denk dat ik de enige ben die dit probleem heeft:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Kom op AKQ'ers, zou leuk zijn als er ook niet-SCers komen. Anders zegt men weer dat het alleen een SC meet wordt
En dan kunnen we lekker live quizen met z'n allen
Hihiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik kan er niet komen.. en ik denk dat ik de enige ben die dit probleem heeft:
Ik denk niet dat ik van mn ouders mag, met de trein naar a'dam
Goed zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat zijn toch wel serieuze verzoeken van een dame..... Ik zal kijken wat ik kan doen....
Die dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Phil Collins heeft die man gespeeld.....
Mompelt nog iets over ....Ronnie Biggs.....treintje.....
Mompelt weer iets: trainrobbery... goin loco down in acapulco....two hearts believing in just one mind.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef Maizena het volgende:
Madoff...of zoiets....dikke boef...grootste boef
We knabbelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zoZou leuk zijn als er ook wat nieuwe mensen komen, dat houdt het ook weer fris
En AKQ'ers niet zeuren maar gewoon komen! We bijten niet
![]()
Ja we zoeken een Engelsman die ooit gespeeld is in een film door Phil Collins.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goedenavond.
Staat er ook een vraag open op dit moment?
Briggs?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja we zoeken een Engelsman die ooit gespeeld is in een film door Phil Collins.
Oh wacht, Buster......... Buster.......nog wat!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja we zoeken een Engelsman die ooit gespeeld is in een film door Phil Collins.
Nee, die had ik als hint genoemd..... Hij werd net als een komiek uit het stomme film tijdperk genoemd.quote:
Ronald 'Buster Edwards. Ooit bokser en nachtclubhouder. Daarna treinrover. Na zijn celstraf bloemenverkoper geworden maar kon niet tegen het saaie leven keerde terug naar de criminaliteit. Hij heeft zich verhangen in 1994.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh wacht, Buster......... Buster.......nog wat!
Roald Dahl?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:was een Brits soldaat, journalist, staatsman en schrijver die in 1953 de Nobelprijs voor de Literatuur kreeg.
Wie was
Ofyles2 +1quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Churchill?
Hoeveel Oeigoeren gaan er in een Chinese cel?quote:
hijs leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel Oeigoeren gaan er in een Chinese cel?
Dat is inderdaad het antwoord van de Chinese regering denk ik.quote:
燭,照亮他們通往天quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een chinese boer is ter dood veroordeeld. Hij mag nog 1 zin uitspreken. Als hij liegt, wordt hij opgehangen en als hij de waarheid spreekt, wordt hij onthoofd. Nadat de boer zijn laatste zin heeft uitgesproken, moet hij worden vrijgelaten, omdat de rechter zijn straf niet kan bepalen.
Wat zei de boer?
Ofy had last van een kapotte PC.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson mag een nieuwe stellen. Ofy is het denk ik vergeten.
Sambal bij?quote:
Nee, hij had LOI-cursus Nederlands gedaan, sorry.quote:
Oeh Dat is niet zo leuk. Hij doet het nu weer?quote:
De enige Chinese boerenlul die Nederlands kan. Heb ik weer hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, hij had LOI-cursus Nederlands gedaan, sorry.
Ja, hij doet het weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh Dat is niet zo leuk. Hij doet het nu weer?
Jaminquote:
Alvast 2 letters van het woord geradenquote:
HaPaquote:
Jaah!quote:
Tanjaa en MaJoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe, als je op image.google.nl zoekt op Hema krijg je dit plaatje
[ afbeelding ]
Zolang ik de blonde niet ben vind k het goedquote:
Ze doet de tekst op haar shirt eer aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die rechtse doet mijn innerlijke temperatuur licht oplopen.
Grapje hoor Tanjaa.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zolang ik de blonde niet ben vind k het goed
Szeretlek nagyon!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hongaars
Lost in Translation?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef starla het volgende:
Melyik nyelvet beszélem most folyékonyan?
Hongaars geloof ik.quote:
Cool, ik zit in Székesfehérvárquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zit over een paar weken trouwens ook in Boedapest, tijdens mijn interrail-vakantie
Ik ga ook met schoolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zit over een paar weken trouwens ook in Boedapest, tijdens mijn interrail-vakantie
yup, maar finnen versta ik voor geen meterquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Leuke vraag. Helaas kan ik geen Hongaars. Aparte taal, zelfde taal-familie als het Fins geloof ik.
En het Estisch niet te vergeten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Leuke vraag. Helaas kan ik geen Hongaars. Aparte taal, zelfde taal-familie als het Fins geloof ik.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Vogezen?
Koop dan ook een snelle f5!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef mividaloca het volgende:
ik mis weer de helft door mijn trage f5
Komt wel goed, schatje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef mividaloca het volgende:
ik mis weer de helft door mijn trage f5
Een F16 dus...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
[ afbeelding ]
Heineken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke onderneming werd in 1890 door Hendrik de Vries opgericht?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Terpentin07 het volgende:
HEMA?
Het snoepgoed speciaal voor dat festival?quote:
Hier stond eerst Heinz... hoezo editten en daarna opeens Venz posten?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry mividaloca, ik heb ineens last van nachtblindheid.
Omdat ze misschien bedacht dat Heinz een Amerikaans bedrijf is?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier stond eerst Heinz... hoezo editten en daarna opeens Venz posten?
Gazellequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:02 schreef qonmann het volgende:werd opgericht in 1904 door Andries Gaastra en zijn vrouw Dientje als Rijwiel- en Motorenfabriek A. Gaastra
Wat ?
1 BasOnequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Batavus
ik had de hint daarvoor nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier stond eerst Heinz... hoezo editten en daarna opeens Venz posten?
quote:
Boer komt er achter dat 200 meter verder een brug is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zal nog eenmaal een raadsel doen en dan bij een eventuele volgende keer een 'normale' vraag.
Een boer wil met een witlof, een schaap en een wolf de rivier oversteken. Helaas kan hij op het kleine bootje maar 1 ding/dier tegelijk meenemen. Laat hij de wolf en het schaap alleen, dan eet de wolf het schaap op en laat hij het schaap alleen bij de witlof, dan eet het schaap de witlof op.
Hoe komt de boer met beide dieren en de groente aan de overkant?
Tschüss!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Terwijl die boer dat probeert ga ik eerst even ronken
Is goed!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef starla het volgende:
Schaap meenemen
Wolf en witlof blijven achter
Witlof meenemen, schaap mee terug
Wolf meenemen, schaap daar laten
schaap meenemen
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:14 schreef Tanjaa het volgende:
Hij verdrinkt de wolf en het schaap en eet de witlof op. Hij haalt het schaap en de wolf aan de overkant uit het water en kots de sla weer uit..
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Is goed!
Kende je ´m al of niet?
+ 1quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef Terpentin07 het volgende:
terpentine?
Tikkie terug.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:31 schreef mividaloca het volgende:
te laat.. Story of my life.. Letterlijk"
tijd om te slapen!
au revoir!
Hersenboom xD een van die twee..quote:
Chapeau! + 1quote:
Toch opgelet bij biologiequote:
Antwoorden wijzigen is ten strengste verboden. Meerdere antwoorden geven mag mits:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoe zit het met die regel van antwoorden wijzigen en meerdere antwoorden geven?
Gewoon nieuwsgierig, niets tegen jou, Tanjaa
Natuurlijk wie andersquote:
Geen bio.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |