quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:
ah
c1000
jumbo
dirk van den broek
super de boer
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef ScottTracy het volgende:
Albert Heijn
Super de Boer
Aldi
C1000
Plus
Die maakt het af + 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Lidl nog.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles2 +nominatie voor Jack the Ripper award
Hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Medium?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk beroep?
Eenis een fictief beroep uit de 18e eeuw, dat eind 2005 het medium Robbert van den Broeke ernstig in verlegenheid bracht.
Oorspronkelijk en/of fictief beroep.
Dan heb ik ineens twee nominaties.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
Graancirkelmaker ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk beroep?
Eenis een fictief beroep uit de 18e eeuw, dat eind 2005 het medium Robbert van den Broeke ernstig in verlegenheid bracht.
Oorspronkelijk en/of fictief beroep.
Oftewel genverbrander/jeneverbrander.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:12 schreef Maizena het volgende:
H@H@...Genverstoker cq. jeneverstoker...haha...die sukkel
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat in het vorige topic iemand punten heeft gekregen terwijl die naar de eigenschappen van de foto heeft gekeken. Dit valt onder valsspelen. Waarom heeft Maizena deze punten toch gekregen? Ik stel voor om die punten te schrappen en weer door te gaan
2 varkens waren hetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Maizena het volgende:
[..]
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...
alweer ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow met mijn inmiddels weer teruggekeerde staat van dronkenschap toch nog een puntje pakken?
Ik nam een biertje en er werden er gelijk een stuk of 10 weer geactiveerd.....quote:
Engelsman en inmiddels dood.quote:
Nee, meer berucht dan beroemd.quote:
Maizena +4quote:
Heb dat even teruggelezen. Als je zo'n varkensplaatje aanklikt om het te vergroten krijg je wel een raaf te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Maizena het volgende:
[..]
Obama in de bocht...het plaatje was een raaf en veranderde mysterieus...gain gesoes...
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Ja hey op 19 juli vier ik al mijn verjaardag
Toen vierde ik mn verjaardagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...
Oh shit had ik toen ook niet gekund idd.quote:
Wat voor verplichting? Kan je die niet verplaatsen? Wil mijn Jude Law nu wel eens ontmoetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al een andere verplichting. 19 Juni had beter uitgekomen. Toen had ik niks...
Oeh dat zijn toch wel serieuze verzoeken van een dame..... Ik zal kijken wat ik kan doen....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor verplichting? Kan je die niet verplaatsen? Wil mijn Jude Law nu wel eens ontmoeten![]()
Tellen de punten dan wel of niet mee voor de algemene score?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Kom op AKQ'ers, zou leuk zijn als er ook niet-SCers komen. Anders zegt men weer dat het alleen een SC meet wordt
En dan kunnen we lekker live quizen met z'n allen
ik denk dat ik de enige ben die dit probleem heeft:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Kom op AKQ'ers, zou leuk zijn als er ook niet-SCers komen. Anders zegt men weer dat het alleen een SC meet wordt
En dan kunnen we lekker live quizen met z'n allen
Hihiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik kan er niet komen.. en ik denk dat ik de enige ben die dit probleem heeft:
Ik denk niet dat ik van mn ouders mag, met de trein naar a'dam
Goed zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat zijn toch wel serieuze verzoeken van een dame..... Ik zal kijken wat ik kan doen....
Die dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Phil Collins heeft die man gespeeld.....
Mompelt nog iets over ....Ronnie Biggs.....treintje.....
Mompelt weer iets: trainrobbery... goin loco down in acapulco....two hearts believing in just one mind.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:53 schreef Maizena het volgende:
Madoff...of zoiets....dikke boef...grootste boef
We knabbelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zoZou leuk zijn als er ook wat nieuwe mensen komen, dat houdt het ook weer fris
En AKQ'ers niet zeuren maar gewoon komen! We bijten niet
![]()
Ja we zoeken een Engelsman die ooit gespeeld is in een film door Phil Collins.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goedenavond.
Staat er ook een vraag open op dit moment?
Briggs?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja we zoeken een Engelsman die ooit gespeeld is in een film door Phil Collins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |