燭,照亮他們通往天quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een chinese boer is ter dood veroordeeld. Hij mag nog 1 zin uitspreken. Als hij liegt, wordt hij opgehangen en als hij de waarheid spreekt, wordt hij onthoofd. Nadat de boer zijn laatste zin heeft uitgesproken, moet hij worden vrijgelaten, omdat de rechter zijn straf niet kan bepalen.
Wat zei de boer?
Ofy had last van een kapotte PC.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson mag een nieuwe stellen. Ofy is het denk ik vergeten.
Sambal bij?quote:
Nee, hij had LOI-cursus Nederlands gedaan, sorry.quote:
Oeh Dat is niet zo leuk. Hij doet het nu weer?quote:
De enige Chinese boerenlul die Nederlands kan. Heb ik weer hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, hij had LOI-cursus Nederlands gedaan, sorry.
Ja, hij doet het weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh Dat is niet zo leuk. Hij doet het nu weer?
Jaminquote:
Alvast 2 letters van het woord geradenquote:
HaPaquote:
Jaah!quote:
Tanjaa en MaJoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe, als je op image.google.nl zoekt op Hema krijg je dit plaatje
[ afbeelding ]
Zolang ik de blonde niet ben vind k het goedquote:
Ze doet de tekst op haar shirt eer aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die rechtse doet mijn innerlijke temperatuur licht oplopen.
Grapje hoor Tanjaa.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zolang ik de blonde niet ben vind k het goed
Szeretlek nagyon!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hongaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |