Journalisten die liegen! Het zou verboden moeten worden!quote:Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar. Als de nieuwe partner er wel van weet is deze mede strafbaar met een gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaar. Als de nieuwe partner te goeder trouw is wordt deze niet gestraft (door de rechterlijke macht).
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:35 schreef June. het volgende:
Wat zijn ze weer lekker objectief en betrouwbaar.
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef El_Matador het volgende:
Hoe "slechter" Fox News Nederland afschildert, hoe trotser ik erop ben.
Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.![]()
En wat bedoel je daar precies mee?quote:De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
Wat vinden ze in Marokko van homohuwelijken, abortussen, raamprostitutie, openlijke drugshandel en pedofielenpartijen?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ah, de zender die Wilders de hemel in prees.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
Vrijwel geen enkele zender is objectief. Een zender mikt op een bepaalde doelgroep en is gestart vanuit een bepaald gedachtengoed en daar baseert men te ventileren opiniestukken op. Alsof NOVA en Tros Radar objectief zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef June. het volgende:
[..]
Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.
[..]
En wat bedoel je daar precies mee?
Ik ook, maar ik ben vooral een liefhebber van economische vrijheden en wat minder van "vrijheden" die zorgen voor ongewenste zaken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.![]()
Nederland heeft een geweldige reputatie buiten Nederland, dus trots is meer dan gepast lijkt me.
Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
homohuwelijken
Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!quote:abortussen
Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?quote:raamprostitutie
Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!quote:openlijke drugshandel
Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.quote:pedofielenpartijen?
Volgens mij ben jij wat overstuur geraakt door al die linkse propaganda in Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Volgens mij ben jij ook al te erg beinvloed door de rechts-Amerikaanse propaganda. Alleen je avatar zegt al genoeg.
Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, een huwelijk is iets tussen man, vrouw en de Kerk. Het is al erg genoeg dat de Staat het huwelijk heeft gekaapt en heeft totaal heeft verkracht en onteerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?![]()
[..]
Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!![]()
[..]
Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?![]()
[..]
Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!![]()
[..]
Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.
Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.
Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.
Het laatste. Het is overigens het goed recht van mensen om niet te wonen en te komen in kansloze achterbuurten waar de kogels in het rond vliegen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?
Wij liggen ook niet wakker van de rest van de (debiele) wereld.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |