abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70869775
quote:
Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar. Als de nieuwe partner er wel van weet is deze mede strafbaar met een gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaar. Als de nieuwe partner te goeder trouw is wordt deze niet gestraft (door de rechterlijke macht).
Journalisten die liegen! Het zou verboden moeten worden!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_70880589
Buttiglione wordt door Fox ook in bescherming genomen...

Eigenlijk is het hele filmpje een grote reclamespot voor Nederland. Zó ziet vrijheid er uit! Jammer dat ze geen statistieken laten zien waaruit het lagere aantal abortussen, tienerzwangerschappen, drugsverslaafden, vuurwapenmoorden, enz. blijkt. Zo is het een beetje onaf.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:45:14 #54
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_70880766
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:08:40 #55
188345 Py
op zich
pi_70881380
quote:
Fox News, if we don't actually cause the downfall of civilization, we'll be there to film it.
pi_70881548
Hoe "slechter" Fox News Nederland afschildert, hoe trotser ik erop ben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:21:53 #57
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_70881680
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:16:21 #58
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_70884785
Ach, aan de reacties onder dat filmpje te zien is niet elke Amerikaan zo debiel als die FOX-falers. Dat scheelt weer.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_70908201
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:35 schreef June. het volgende:
Wat zijn ze weer lekker objectief en betrouwbaar .
[..]

Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar. De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
pi_70908232
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef El_Matador het volgende:
Hoe "slechter" Fox News Nederland afschildert, hoe trotser ik erop ben.
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:22:03 #61
208890 June.
Seriously?
pi_70908365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.
Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.
quote:
De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
En wat bedoel je daar precies mee?
Shine bright like a diamond.
pi_70908385
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.

Nederland heeft een geweldige reputatie buiten Nederland, dus trots is meer dan gepast lijkt me.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70908439
Ah, de zender die Wilders de hemel in prees.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70908472
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ah, de zender die Wilders de hemel in prees.
Wat vinden ze in Marokko van homohuwelijken, abortussen, raamprostitutie, openlijke drugshandel en pedofielenpartijen?
pi_70908508
quote:

[..]

.

Volgens mij ben jij ook al te erg beinvloed door de rechts-Amerikaanse propaganda. Alleen je avatar zegt al genoeg .
pi_70908513
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef June. het volgende:

[..]

Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.
[..]

En wat bedoel je daar precies mee?
Vrijwel geen enkele zender is objectief. Een zender mikt op een bepaalde doelgroep en is gestart vanuit een bepaald gedachtengoed en daar baseert men te ventileren opiniestukken op. Alsof NOVA en Tros Radar objectief zijn.

De walgelijkheden genoemd in de openingspost natuurlijk.
pi_70908559
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.

Nederland heeft een geweldige reputatie buiten Nederland, dus trots is meer dan gepast lijkt me.
Ik ook, maar ik ben vooral een liefhebber van economische vrijheden en wat minder van "vrijheden" die zorgen voor ongewenste zaken.

De reputatie van Nederland is goed als het gaat om de VOC, voetbal en handel, maar minder goed als het gaat om zaken als drugs, prostitutie, homohuwelijk en pedofielenpartijen.
pi_70908579
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
homohuwelijken
Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?
quote:
abortussen
Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!
quote:
raamprostitutie
Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?
quote:
openlijke drugshandel
Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!
quote:
pedofielenpartijen?
Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.

pi_70908580
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

.

Volgens mij ben jij ook al te erg beinvloed door de rechts-Amerikaanse propaganda. Alleen je avatar zegt al genoeg .
Volgens mij ben jij wat overstuur geraakt door al die linkse propaganda in Nederland.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:34:21 #70
pi_70908702
quote:

[..]

Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_70908756
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?
[..]

Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!
[..]

Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?
[..]

Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!
[..]

Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.
Nee, een huwelijk is iets tussen man, vrouw en de Kerk. Het is al erg genoeg dat de Staat het huwelijk heeft gekaapt en heeft totaal heeft verkracht en onteerd.

Nee, het moedwillig vermoorden van kinderen is geen goede zaak. Het merendeel van de wereldbevolking begrijpt dat wel, helaas begrijpt een deel van de Nederlandse bevolking en politici dat niet.

De verhalen over gedwongen prostitutie (soms zelfs door minderjarigen) en mensonterende toestanden in prostitutiegebieden zijn volledig aan jou voorbijgegaan zeker? In Nederland beschouwt men een hoer als een zakenvrouw, terwijl het eigenlijk iemand is die gewoon hulp nodig heeft.

Dat gaat zelfs in Nederland niet gebeuren. Sterker nog: het lijkt erop dat men in Nederland terugkrabbelt van het standpunt dat willens en wetens de bevolking vergiftigd moet worden.

Een politieke partij gestoeld op een ziekte die doorgaans zorgt voor het plegen van ernstig strafbare feiten is te ziek voor waarden en is normaalgesproken verboden natuurlijk. Ik las laatst dat een significant deel van de vrouwen in grote steden weleens verkracht is. Vaak als klein meisje door de buurman, papa, opa, een stiefvader of de zwemleraar. Te ziek voor woorden dat zich soort zieke geesten niet opgesloten worden i.p.v. dat ze een politiek platform krijgen.

Het is maar waar je trots op bent....
pi_70908777
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.
Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:43:10 #73
pi_70908957
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.
Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?
pi_70909009
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?
Het laatste. Het is overigens het goed recht van mensen om niet te wonen en te komen in kansloze achterbuurten waar de kogels in het rond vliegen.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:45:57 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70909025
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar. De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
Wij liggen ook niet wakker van de rest van de (debiele) wereld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 12 juli 2009 @ 18:47:09 #76
pi_70909057
-edit flauw

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 12-07-2009 19:30:05 ]
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_70909087
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat vinden ze in Marokko van homohuwelijken, abortussen, raamprostitutie, openlijke drugshandel en pedofielenpartijen?
Dit alles gebeurt daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70909119
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit alles gebeurd daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.
Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. Mensen die lak hebben aan regels en fatsoen zullen het geweldig vinden dat dit soort gedrag wordt gelegaliseerd, maar de normale mens niet.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:50:43 #79
pi_70909155
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het laatste. Het is overigens het goed recht van mensen om niet te wonen en te komen in kansloze achterbuurten waar de kogels in het rond vliegen.
Niet voor iedereen, dunkt me. Verder is familie vaak een van de weinige belangrijke dingen die de bewoners van die wijken hebben, en die familie woont daar dus ook.

Maar, even terug naar het onderwerp. Deze reportage is laag, achterbaks, suggestief en er worden straight-out leugens in verteld. Wil je serieus beweren dat dit goede journalistiek is?
  zondag 12 juli 2009 @ 18:52:12 #80
pi_70909202
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. Mensen die lak hebben aan regels en fatsoen zullen het geweldig vinden dat dit soort gedrag wordt gelegaliseerd, maar de normale mens niet.
Ik ben hetero, toch ben ik voor het homohuwelijk. Hoor ik nu in een rariteitenkabinet thuis volgens jou?
pi_70909205
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet voor iedereen, dunkt me. Verder is familie vaak een van de weinige belangrijke dingen die de bewoners van die wijken hebben, en die familie woont daar dus ook.

Maar, even terug naar het onderwerp. Deze reportage is laag, achterbaks, suggestief en er worden straight-out leugens in verteld. Wil je serieus beweren dat dit goede journalistiek is?
Als ik er niet wil wonen, dan verplicht mij niemand er te wonen. Hetzelfde geldt voor de verplichting om er een bezoekje aan te brengen.

Of het goede journalistiek is mag ieder voor zich bepalen, dat is namelijk erg subjectief. Alsof in Nederland elke reportage volkomen objectief is...
pi_70909242
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik ben hetero, toch ben ik voor het homohuwelijk. Hoor ik nu in een rariteitenkabinet thuis volgens jou?
Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad, het in stand houden van gedwongen prostitutie en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:54:09 #83
pi_70909262
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. .
Ik ben geen homo. Ik heb geen belang bij een homo-huwelijk, maar ik ben er niet tegen.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:54:19 #84
pi_70909270
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ik er niet wil wonen, dan verplicht mij niemand er te wonen. Hetzelfde geldt voor de verplichting om er een bezoekje aan te brengen.

Of het goede journalistiek is mag ieder voor zich bepalen, dat is namelijk erg subjectief. Alsof in Nederland elke reportage volkomen objectief is...
Als jij een Nederlandse reportage kan vinden waarin op deze ongefundeerde en onterechte wijze over officieel bevriende landen wordt bericht, zie ik een linkje hiervan graag tegemoet
  Admin zondag 12 juli 2009 @ 18:56:18 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70909334
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit alles gebeurt daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.
Hier moet ik even bijzijn hoor.
Halcon is de nieuwe StefanP geworden?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:59:21 #86
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70909434
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad, het in stand houden van gedwongen prostitutie en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:59:41 #87
pi_70909442
quote:

[..]

Lees je eigen bericht eens terug. Je noemde het homohuwelijk als voorbeeld, ga er nou niet allerlei vage zooi bij halen die je daarnet wegliet.
Maar goed, het is je waarschijnlijk al eindeloos verteld, maar hier dan nog een keer:

- Georganiseerde misdaad is niet legaal, want legale dingen zijn geen misdaden.
- Aan prostitutie kun je alleen regels hangen als je het eerst legaliseert, anders heb je er namelijk geen vat op. Als het illegaal blijft verdwijnt het niet, en is er dus ook geen grip op.
- Democratie. Zo werkt het.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:00:14 #88
pi_70909456
quote:

[..]

Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad,
Drugs legaliseren is elimineren van georganiseerde criminaliteit. Daar ben jij tegen? Crimineel!
quote:
het in stand houden van gedwongen prostitutie
Dat gebeurd door prostitutie illegaal te houden.
quote:
en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
Mensen met een abjecte mening hebben geen rechten? Dan heb jij geen rechten.
pi_70909466
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als jij een Nederlandse reportage kan vinden waarin op deze ongefundeerde en onterechte wijze over officieel bevriende landen wordt bericht, zie ik een linkje hiervan graag tegemoet
Zelfs over binnenlandse aangelegenheden is men alles behalve objectief, zie bijvoorbeeld die hele DSB-hetze.
pi_70909535
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Lees je eigen bericht eens terug. Je noemde het homohuwelijk als voorbeeld, ga er nou niet allerlei vage zooi bij halen die je daarnet wegliet.
Maar goed, het is je waarschijnlijk al eindeloos verteld, maar hier dan nog een keer:

- Aan prostitutie kun je alleen regels hangen als je het eerst legaliseert, anders heb je er namelijk geen vat op. Als het illegaal blijft verdwijnt het niet, en is er dus ook geen grip op.

De georganiseerde drugshandel wordt de hand boven het hoofd gehouden en men krijgt de gelegenheid om hun handel te verkopen aan coffeeshops die het legaal kunnen verkopen aan iedereen.

Aan prostitutie hangen allerlei regels, maar in de praktijk blijkt daar heel weinig van terecht te komen.

Een politiek partij dient wel het houden aan de wet als uitgangspunt te hebben. Als er een partij komt die pleit voor WOII-praktijken, dan wordt zo´n partij normaliter gewoon verboden. Dit is bijvoorbeeld ook gebeurd met CP86.
pi_70909554
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het homohuwelijk is overigens slechts een van de voorbeelden.
pi_70909598
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Drugs legaliseren is elimineren van georganiseerde criminaliteit. Daar ben jij tegen? Crimineel!
[..]

Dat gebeurd door prostitutie illegaal te houden.
[..]

Mensen met een abjecte mening hebben geen rechten? Dan heb jij geen rechten.
Drugs legaliseren heeft alleen maar gezorgd voor het stimuleren van de georganiseerde criminaliteit. Door prostitutie te legaliseren zijn de problemen des te groter geworden. Lees je weleens de krant eigenlijk?

Pedofilie is geen mening, maar een ziekte. Nota bene een ziekte die gevaar oplevert voor kinderen.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:05:06 #93
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70909617
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

De georganiseerde drugshandel wordt de hand boven het hoofd gehouden en men krijgt de gelegenheid om hun handel te verkopen aan coffeeshops die het legaal kunnen verkopen aan iedereen.
Klinkt eigenlijk best goed.
quote:
Aan prostitutie hangen allerlei regels, maar in de praktijk blijkt daar heel weinig van terecht te komen.
Er komt meer van terecht dan in landen waar prostitutie illegaal is.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_70909661
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Caspian het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk best goed.
[..]

Er komt meer van terecht dan in landen waar prostitutie illegaal is.
Klinkt niet goed en de Nederlandse politiek denkt er inmiddels ook wat verstandiger over na.

Waaruit blijkt dat? Uit alle misstanden in prostitutiegebieden, loverboys en hoerenloperij?
  zondag 12 juli 2009 @ 19:09:07 #95
pi_70909709
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gedoogbeleid is tegenstrijdig, klopt. Daarom moet het ook geheel gelegaliseerd worden, dan kan productie tenminste ook gecontroleerd geschieden. Nu kunnen regels alleen bij de verkoop gesteld worden. Dat levert al prima resultaten, maar het kan beter.
quote:
Ja, omdat het niet helemaal perfect gaat moet het maar allemaal verboden worden. Daar wordt de wereld beter van Ik zei het al; prostitutie hou je niet tegen. Ook niet met een totaalverbod.
quote:
Een politiek partij dient wel het houden aan de wet als uitgangspunt te hebben. Als er een partij komt die pleit voor WOII-praktijken, dan wordt zo´n partij normaliter gewoon verboden. Dit is bijvoorbeeld ook gebeurd met CP86.
Klopt, de regelgeving is raar. Maar deze partij riep niet op voor massamoord, het was ook geen one-issue-partij.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:11:59 #96
pi_70909791
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het homohuwelijk is overigens slechts een van de voorbeelden.
Wel een voorbeeld van jou, waaraan je een bepaald statement hing. Namelijk dat je je niet kan voorstellen dat iemand die er geen belang bij heeft er wel voor kan zijn Misschien vind je het vreemd, maar er zijn mensen die zich enigszins kunnen verplaatsen in anderen en niet alleen lobbyen voor wetten waar ze zelf een direct voordeel uit halen.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:12:36 #97
pi_70909808
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Drugs legaliseren verbieden heeft alleen maar gezorgd voor het stimuleren van de georganiseerde criminaliteit. Door prostitutie te legaliseren zijn de problemen des te groter geworden. Lees je weleens de krant eigenlijk?
Ja, in tegenstelling tot propaganda-only consumers, zoals jij.
quote:
Pedofilie is geen mening, maar een ziekte. Nota bene een ziekte die gevaar oplevert voor kinderen.
Bewijs?
pi_70909811
Fox is gewoon een echte familiezender: Speciaal voor mensen wiens ouders familie van elkaar waren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_70909827
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het gedoogbeleid is tegenstrijdig, klopt. Daarom moet het ook geheel gelegaliseerd worden, dan kan productie tenminste ook gecontroleerd geschieden. Nu kunnen regels alleen bij de verkoop gesteld worden. Dat levert al prima resultaten, maar het kan beter.
[..]

Ja, omdat het niet helemaal perfect gaat moet het maar allemaal verboden worden. Daar wordt de wereld beter van Ik zei het al; prostitutie hou je niet tegen. Ook niet met een totaalverbod.
[..]

Klopt, de regelgeving is raar. Maar deze partij riep niet op voor massamoord, het was ook geen one-issue-partij.
Het gaat dus niet geheel gelegaliseerd worden en men ziet nu inderdaad in dat het gedoogbeleid nergens goed voor is. De goedjes die coffeeshops verkopen zouden niet vrij verkrijgbaar moeten zijn. Dat mensen het in achterafsteegjes kopen van dubieuze dealers kun je niet tegenhouden, maar vrije en openlijke verkoop wel.

Omdat het niet perfect gaat moet je het dus maar toestaan, zodat de misstanden explosief toenemen. Ik zie de logica er niet van in.

Mensen die de wet overtreden en zich willen verdedigen kunnen een beroep doen op een advocaat. Het propageren van ernstig strafbare feiten door een politieke partij is geen goede zaak en volgens mij een gegronde reden voor het verbod van die partij. Wat is het volgende? Een partij van gefrustreerde mannetjes die pleiten voor het legaliseren van verkrachtingen?
pi_70909866
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wel een voorbeeld van jou, waaraan je een bepaald statement hing. Namelijk dat je je niet kan voorstellen dat iemand die er geen belang bij heeft er wel voor kan zijn Misschien vind je het vreemd, maar er zijn mensen die zich enigszins kunnen verplaatsen in anderen en niet alleen lobbyen voor wetten waar ze zelf een direct voordeel uit halen.
Het homohuwelijk is een doorn in het oog van mensen die oprecht waarde hechten aan de huwelijkse verbintenis. In die zin is tegenstand tegen het homohuwelijk terecht, aangezien ik een gerechtvaardigd belang heb bij een verbod daarop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')