Journalisten die liegen! Het zou verboden moeten worden!quote:Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar. Als de nieuwe partner er wel van weet is deze mede strafbaar met een gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaar. Als de nieuwe partner te goeder trouw is wordt deze niet gestraft (door de rechterlijke macht).
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:35 schreef June. het volgende:
Wat zijn ze weer lekker objectief en betrouwbaar.
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef El_Matador het volgende:
Hoe "slechter" Fox News Nederland afschildert, hoe trotser ik erop ben.
Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.![]()
En wat bedoel je daar precies mee?quote:De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
Wat vinden ze in Marokko van homohuwelijken, abortussen, raamprostitutie, openlijke drugshandel en pedofielenpartijen?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ah, de zender die Wilders de hemel in prees.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral wat over jou. Ik ben in het buitenland nooit trots op de poel van dood en verderf die ook wel Nederland wordt genoemd.
Vrijwel geen enkele zender is objectief. Een zender mikt op een bepaalde doelgroep en is gestart vanuit een bepaald gedachtengoed en daar baseert men te ventileren opiniestukken op. Alsof NOVA en Tros Radar objectief zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef June. het volgende:
[..]
Vind jij ze dan wel objectief? De helft klopt gewoon niet wat ze beweren in het filmpje, dat heeft niks met mijn mening te maken.
[..]
En wat bedoel je daar precies mee?
Ik ook, maar ik ben vooral een liefhebber van economische vrijheden en wat minder van "vrijheden" die zorgen voor ongewenste zaken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben een vrijheidsliefhebber.![]()
Nederland heeft een geweldige reputatie buiten Nederland, dus trots is meer dan gepast lijkt me.
Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
homohuwelijken
Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!quote:abortussen
Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?quote:raamprostitutie
Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!quote:openlijke drugshandel
Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.quote:pedofielenpartijen?
Volgens mij ben jij wat overstuur geraakt door al die linkse propaganda in Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Volgens mij ben jij ook al te erg beinvloed door de rechts-Amerikaanse propaganda. Alleen je avatar zegt al genoeg.
Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, een huwelijk is iets tussen man, vrouw en de Kerk. Het is al erg genoeg dat de Staat het huwelijk heeft gekaapt en heeft totaal heeft verkracht en onteerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een verbintenis tussen 2 mensen die elkaar liefhebben. Mooi toch?![]()
[..]
Een heftige ingreep die het ontstaan van een ongewenst leven voorkomt. Eigen keuze!![]()
[..]
Mits niet-gedwongen, een overeenkomst tussen klant (sekszoekende) en aanbieder (seksgevende). Mooi toch?![]()
[..]
Niemand heeft het recht mij te verbieden welke stoffen ik wel of niet tot mij neem. Drugs decriminaliseren en snel een beetje!![]()
[..]
Ranzige mannetjes mogen zich ook verenigen. Het is nou niet bepaald dat ze een democratische meerderheid gaan halen ofzo.
Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Nederland is er op het gebied van moord en doodslag beter aan toe dan de US. De term 'verderf' is subjectief.
Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moord is in de VS erg gecentreerd in gebieden waar jij en ik niet komen.
Het laatste. Het is overigens het goed recht van mensen om niet te wonen en te komen in kansloze achterbuurten waar de kogels in het rond vliegen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je de hillbilly dorpjes, waar jagen de volkssport is, eer en bekrompenheid de levenswijzen, en waar iedereen een wapen bezit? Of doelde je meer op de grote steden, waar bevolkingsgroepen elkaar naar het leven staan, de bewoners van vele achterstandswijken worden achtergelaten met hun frustraties, en waar iedereen een wapen bezit?
Wij liggen ook niet wakker van de rest van de (debiele) wereld.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men ventileert een mening die niet de jouwe is, maar om dan meteen te beginnen over objectief en betrouwbaar.De mening van FOX over Nederland wordt wereldwijd waarschijnlijk breder gedragen dan de mening van een deel van de Nederlanders dat alle soorten walgelijkheden maar gewoon moeten kunnen. Geloof niet dat ze er bij FOX wakker van liggen dat jij je hier druk over maakt.
Dit alles gebeurt daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat vinden ze in Marokko van homohuwelijken, abortussen, raamprostitutie, openlijke drugshandel en pedofielenpartijen?
Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. Mensen die lak hebben aan regels en fatsoen zullen het geweldig vinden dat dit soort gedrag wordt gelegaliseerd, maar de normale mens niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit alles gebeurd daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.
Niet voor iedereen, dunkt me. Verder is familie vaak een van de weinige belangrijke dingen die de bewoners van die wijken hebben, en die familie woont daar dus ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het laatste. Het is overigens het goed recht van mensen om niet te wonen en te komen in kansloze achterbuurten waar de kogels in het rond vliegen.
Ik ben hetero, toch ben ik voor het homohuwelijk. Hoor ik nu in een rariteitenkabinet thuis volgens jou?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. Mensen die lak hebben aan regels en fatsoen zullen het geweldig vinden dat dit soort gedrag wordt gelegaliseerd, maar de normale mens niet.
Als ik er niet wil wonen, dan verplicht mij niemand er te wonen. Hetzelfde geldt voor de verplichting om er een bezoekje aan te brengen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, dunkt me. Verder is familie vaak een van de weinige belangrijke dingen die de bewoners van die wijken hebben, en die familie woont daar dus ook.
Maar, even terug naar het onderwerp. Deze reportage is laag, achterbaks, suggestief en er worden straight-out leugens in verteld. Wil je serieus beweren dat dit goede journalistiek is?
Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad, het in stand houden van gedwongen prostitutie en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben hetero, toch ben ik voor het homohuwelijk. Hoor ik nu in een rariteitenkabinet thuis volgens jou?
Ik ben geen homo. Ik heb geen belang bij een homo-huwelijk, maar ik ben er niet tegen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand die zich daar niet mee bezigt, er een voorstander van is. .
Als jij een Nederlandse reportage kan vinden waarin op deze ongefundeerde en onterechte wijze over officieel bevriende landen wordt bericht, zie ik een linkje hiervan graag tegemoetquote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik er niet wil wonen, dan verplicht mij niemand er te wonen. Hetzelfde geldt voor de verplichting om er een bezoekje aan te brengen.
Of het goede journalistiek is mag ieder voor zich bepalen, dat is namelijk erg subjectief. Alsof in Nederland elke reportage volkomen objectief is...
Hier moet ik even bijzijn hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit alles gebeurt daar heimelijk. Dan leef ik liever in het niet-hypocriete Nederland.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad, het in stand houden van gedwongen prostitutie en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
Lees je eigen bericht eens terug. Je noemde het homohuwelijk als voorbeeld, ga er nou niet allerlei vage zooi bij halen die je daarnet wegliet.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad, het in stand houden van gedwongen prostitutie en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
Drugs legaliserenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je ook voor het legaliseren van georganiseerde misdaad,
Dat gebeurd door prostitutie illegaal te houden.quote:het in stand houden van gedwongen prostitutie
Mensen met een abjecte mening hebben geen rechten? Dan heb jij geen rechten.quote:en het recht van pedofielen om hun onsmakelijkheden met behulp van een politiek platform te marketen bent, hoor je er zeker in thuis.
Zelfs over binnenlandse aangelegenheden is men alles behalve objectief, zie bijvoorbeeld die hele DSB-hetze.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij een Nederlandse reportage kan vinden waarin op deze ongefundeerde en onterechte wijze over officieel bevriende landen wordt bericht, zie ik een linkje hiervan graag tegemoet
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht eens terug. Je noemde het homohuwelijk als voorbeeld, ga er nou niet allerlei vage zooi bij halen die je daarnet wegliet.
Maar goed, het is je waarschijnlijk al eindeloos verteld, maar hier dan nog een keer:
- Georganiseerde misdaad is niet legaal, want legale dingen zijn geen misdaden.
- Aan prostitutie kun je alleen regels hangen als je het eerst legaliseert, anders heb je er namelijk geen vat op. Als het illegaal blijft verdwijnt het niet, en is er dus ook geen grip op.
- Democratie. Zo werkt het.
Het homohuwelijk is overigens slechts een van de voorbeelden.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht eens terug. Je noemde het homohuwelijk als voorbeeld, ga er nou niet allerlei vage zooi bij halen die je daarnet wegliet.
Maar goed, het is je waarschijnlijk al eindeloos verteld, maar hier dan nog een keer:
- Georganiseerde misdaad is niet legaal, want legale dingen zijn geen misdaden.
- Aan prostitutie kun je alleen regels hangen als je het eerst legaliseert, anders heb je er namelijk geen vat op. Als het illegaal blijft verdwijnt het niet, en is er dus ook geen grip op.
- Democratie. Zo werkt het.
Drugs legaliseren heeft alleen maar gezorgd voor het stimuleren van de georganiseerde criminaliteit. Door prostitutie te legaliseren zijn de problemen des te groter geworden. Lees je weleens de krant eigenlijk?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs legaliserenis elimineren van georganiseerde criminaliteit. Daar ben jij tegen? Crimineel!
[..]
Dat gebeurd door prostitutie illegaal te houden.
[..]
Mensen met een abjecte mening hebben geen rechten? Dan heb jij geen rechten.
Klinkt eigenlijk best goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
De georganiseerde drugshandel wordt de hand boven het hoofd gehouden en men krijgt de gelegenheid om hun handel te verkopen aan coffeeshops die het legaal kunnen verkopen aan iedereen.
Er komt meer van terecht dan in landen waar prostitutie illegaal is.quote:Aan prostitutie hangen allerlei regels, maar in de praktijk blijkt daar heel weinig van terecht te komen.
Klinkt niet goed en de Nederlandse politiek denkt er inmiddels ook wat verstandiger over na.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Caspian het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best goed.
[..]
Er komt meer van terecht dan in landen waar prostitutie illegaal is.
Het gedoogbeleid is tegenstrijdig, klopt. Daarom moet het ook geheel gelegaliseerd worden, dan kan productie tenminste ook gecontroleerd geschieden. Nu kunnen regels alleen bij de verkoop gesteld worden. Dat levert al prima resultaten, maar het kan beter.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
De georganiseerde drugshandel wordt de hand boven het hoofd gehouden en men krijgt de gelegenheid om hun handel te verkopen aan coffeeshops die het legaal kunnen verkopen aan iedereen.
Ja, omdat het niet helemaal perfect gaat moet het maar allemaal verboden worden. Daar wordt de wereld beter vanquote:Aan prostitutie hangen allerlei regels, maar in de praktijk blijkt daar heel weinig van terecht te komen.
Klopt, de regelgeving is raar. Maar deze partij riep niet op voor massamoord, het was ook geen one-issue-partij.quote:Een politiek partij dient wel het houden aan de wet als uitgangspunt te hebben. Als er een partij komt die pleit voor WOII-praktijken, dan wordt zo´n partij normaliter gewoon verboden. Dit is bijvoorbeeld ook gebeurd met CP86.
Wel een voorbeeld van jou, waaraan je een bepaald statement hing. Namelijk dat je je niet kan voorstellen dat iemand die er geen belang bij heeft er wel voor kan zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is overigens slechts een van de voorbeelden.
Ja, in tegenstelling tot propaganda-only consumers, zoals jij.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Drugs legaliseren verbieden heeft alleen maar gezorgd voor het stimuleren van de georganiseerde criminaliteit. Door prostitutie te legaliseren zijn de problemen des te groter geworden. Lees je weleens de krant eigenlijk?
Bewijs?quote:Pedofilie is geen mening, maar een ziekte. Nota bene een ziekte die gevaar oplevert voor kinderen.
Het gaat dus niet geheel gelegaliseerd worden en men ziet nu inderdaad in dat het gedoogbeleid nergens goed voor is. De goedjes die coffeeshops verkopen zouden niet vrij verkrijgbaar moeten zijn. Dat mensen het in achterafsteegjes kopen van dubieuze dealers kun je niet tegenhouden, maar vrije en openlijke verkoop wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het gedoogbeleid is tegenstrijdig, klopt. Daarom moet het ook geheel gelegaliseerd worden, dan kan productie tenminste ook gecontroleerd geschieden. Nu kunnen regels alleen bij de verkoop gesteld worden. Dat levert al prima resultaten, maar het kan beter.
[..]
Ja, omdat het niet helemaal perfect gaat moet het maar allemaal verboden worden. Daar wordt de wereld beter vanIk zei het al; prostitutie hou je niet tegen. Ook niet met een totaalverbod.
[..]
Klopt, de regelgeving is raar. Maar deze partij riep niet op voor massamoord, het was ook geen one-issue-partij.
Het homohuwelijk is een doorn in het oog van mensen die oprecht waarde hechten aan de huwelijkse verbintenis. In die zin is tegenstand tegen het homohuwelijk terecht, aangezien ik een gerechtvaardigd belang heb bij een verbod daarop!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wel een voorbeeld van jou, waaraan je een bepaald statement hing. Namelijk dat je je niet kan voorstellen dat iemand die er geen belang bij heeft er wel voor kan zijnMisschien vind je het vreemd, maar er zijn mensen die zich enigszins kunnen verplaatsen in anderen en niet alleen lobbyen voor wetten waar ze zelf een direct voordeel uit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |