Rare fantasieën heb jij zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef F04 het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe het is om seks te hebben met een Autist. Iemand ervaring mee?
Ach bij de meeste niet autisten is het toch ook iedere vrijdag een seks omdat het weekend isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk saai, aangezien het belangrijk is om een zekere routine te hebben voor mensen met autisme zal het wel elke keer hetzelfde riedeltje zijn!
Verder ben ik wel benieuwd dus bij deze ook een tvp.
verdiep je er eerst maar eens in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Omdat ze misschien een andere belevingswereld hebben?
quote:
Ja, sowieso met contactquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Ada. het volgende:
Autisten hebben toch moeite met lichamelijkheid?
Hahahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
''Ik heb in de afgelopen 37 minuten 214 keer gestoten schatje!![]()
''
6 keer per minuutquote:
Die autist of ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
6 keer per minuut![]()
![]()
![]()
hij is dus nog maagd
tijdens de sex moet je egoistisch durven te zijn toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:34 schreef Kevincy het volgende:
Een autist zal alleen met zichzelf bezig zijn dus of je er plezier mee hebt....
als je een man ben dan moet je juist veel geven!! vooral in het mondje anders doe je echt iets niet goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef P8 het volgende:
[..]
tijdens de sex moet je egoistisch durven te zijn toch?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:34 schreef Kevincy het volgende:
Een autist zal alleen met zichzelf bezig zijn dus of je er plezier mee hebt....
Mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die autist of ik?
Respect voor de persoon die dat 37 minuten non-stop volhoud.
Ja ik maar levert me wel plezier opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
[..]
Mee eens
quote:
Wat is nu beter seks met een autist of seks met iemand die geen autist is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spijker. Kop.
Ja, ik heb sex met een autist, niks mis mee![]()
de middelstequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu beter seks met een autist of seks met iemand die geen autist is?
quote:
ieuw piemel..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef beelz het volgende:
Hmm goede vraag. Ik kan je helaas geen antwoord geven.
Als je had gevraagd hoe het is om sex te hebben met een meisje wat smetvrees heeft, dan had ik je wel een antwoord kunnen geven.
Het had wel wat weg van verkrachtigquote:
Was ze nog maagd dan?quote:
Onder de noemer als zei niet wilt wil ik wel...quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef P8 het volgende:
[..]
ze bleef maar zijn piemel boenen met een schuurspons
Ik heb het gevoel dat ik er een topic over moet openenquote:
Doe datquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik er een topic over moet openen
Ik heb al een te lange tijd geen fipo gescoordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik er een topic over moet openen
dus...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb al een te lange tijd geen fipo gescoord
Succesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb al een te lange tijd geen fipo gescoord
Vanwaar deze conclusie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef leipeshitouwes het volgende:
De autist zal alleen op zijn rug liggen, wezenloos staren en geen genot voelen, kan je net zo goed een opblaaspop kopen.![]()
Oh; Niet dat ik ooit een autist geneukt hebt, ik ken er wel een
Als je een autistisch meisje de verpakking geeft van je condoom dan kan ze zich ook vermakenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef leipeshitouwes het volgende:
De autist zal alleen op zijn rug liggen, wezenloos staren en geen genot voelen, kan je net zo goed een opblaaspop kopen.![]()
zulle we neuqenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef leipeshitouwes het volgende:
Goed. Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef F04 het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe het is om seks te hebben met een Autist. Iemand ervaring mee?
Opgelost slotjequote:
Dat zeg je nuquote:
ik ben een jongen hoorquote:
Mijn ex is autist en daar ging het ongeveer elke keer hetzelfde jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk saai, aangezien het belangrijk is om een zekere routine te hebben voor mensen met autisme zal het wel elke keer hetzelfde riedeltje zijn!
Verder ben ik wel benieuwd dus bij deze ook een tvp.
quote:
Sommige mensen hebben sowieso sturing nodig in bed autist of niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Mijn ex is autist en daar ging het ongeveer elke keer hetzelfde ja. Heel saai. Heb hem gelukkig nog een beeeeetje kunnen sturen
.
Misschien moet je dan buiten FOK! gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:46 schreef bhm het volgende:
Het is voor mij ook een wens een x met n meisje te gaan dat geen autist is
En als je nou zelf autist bent?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan buiten FOK! gaan zoeken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:14 schreef 2strive4 het volgende:
Autistische chicks zien er toch altijd een beetje als mannen uit?
lijkt me niet lekker
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:18 schreef bhm het volgende:
[..]
En als je nou zelf autist bent?
Is er überhaupt een leven buiten fok! om dan
Ik bedoelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een autist is niet gelijk aan een nerd
Dus jij wil zeggen dat een vrouw/meisje met autisme testosteron in haar lichaam heeft?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:27 schreef 2strive4 het volgende:
[..]
Ik bedoel
iemand met autisme heeft toch extra veel testosteron in zijn/haar lichaam?
een mannenhormoon
waardoor iemand "extreem mannelijk" gedrag kan gaan vertonen
maar die testosteron (hormoon) doet niet alleen iets met je gedrag, maar ook met je lichaam
bredere kaken enzo
sneller kaal worden
dus
(misschien zit ik er wel helemaal naast)
Een autist is geen Oost-Duitse atleet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:27 schreef 2strive4 het volgende:
[..]
Ik bedoel
iemand met autisme heeft toch extra veel testosteron in zijn/haar lichaam?
een mannenhormoon
waardoor iemand "extreem mannelijk" gedrag kan gaan vertonen
maar die testosteron (hormoon) doet niet alleen iets met je gedrag, maar ook met je lichaam
bredere kaken enzo
sneller kaal worden
dus
(misschien zit ik er wel helemaal naast)
elke chick heeft testosteron in haar lichaamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:29 schreef bhm het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat een vrouw/meisje met autisme testosteron in haar lichaam heeft?
Ik weet niet wat jij leest maar het komt vast niet veel hoger dan de donald duck
Ook al is daar niks mis mee
Bron?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:35 schreef 2strive4 het volgende:
o, dan zit ik er vast naast
ik heb ook geen ervaring met autistische chicks
[..]
elke chick heeft testosteron in haar lichaam
maar bij autisten is het meer
quote:A Link Between Autism and Testosterone
A researcher who describes autism as a condition of the "extreme male brain" says fetuses exposed in the womb to high levels of the male hormone testosterone are more likely than others to develop autistic traits as children.
Simon Baron-Cohen, director of Cambridge University's Autism Research Centre, has shown in past research that men are more likely than women to score low on tests of empathy but high on tests of "systemizing" — recognizing rules and patterns — characteristics that, in the extreme, define autism. That's what led Baron-Cohen to regard the disorder — which is about three to four times as prevalent in boys as in girls — as one of the extreme male brain and to search for a link to male hormones. (See "The Year in Medicine: From A to Z.")
In his new paper, published on Monday in the British Journal of Psychology, Baron-Cohen studied 235 pairs of mothers and children over eight years, periodically giving the children questionnaires designed to measure autistic traits. None of the children in the study received an autism diagnosis, but Baron-Cohen found that those who had been exposed to higher testosterone levels in the womb — measured via amniocentesis during pregnancy — had a greater chance of displaying autism-associated traits such as poor social skills, imagination and empathy and high aptitude in certain memory-retention exercises.
"The study highlights for the first time the association between fetal testosterone and autistic traits and indicates that fetal testosterone not only masculinizes the body; it masculinizes the mind," he says.
Not all experts agree. Laurent Mottron, a professor of psychiatry at the University of Montreal who wrote an accompanying review of Baron-Cohen's study, told TIME that Baron-Cohen's study, including the questionnaires used to measure autistic traits, presented major "logical and factual flaws." Because the children in the study were normally developing rather than autistic, the study showed only that exposure to testosterone was associated with typically male cognition, not a disorder.
In an e-mail, Mottron wrote, "Baron-Cohen used a questionnaire which scores high in autistics. This questionnaire also scores higher in [nonautistic] men than in women. This only demonstrates that the autism questionnaire is a very weak and broad instrument, which is unable to differentiate autism and male characteristics. It does not demonstrate that autism is linked to testosterone."
Said Mottron: "The parallel between a male cognitive profile and an autistic cognitive profile is weak and is true only for a minority of tasks. The logical fuzziness and possible logical flaws of the Extreme Male Brain model result in the [scientific] community not following Baron-Cohen's work."
Such vehemently opposing views are typical in the fractured landscape of autism research. Like the thoughts of autism patients, the causes of the disorder remain inscrutable to researchers. Most scientists agree there is a genetic basis, but there is little question that environmental factors play a part too; there have been documented cases of autistic patients with a nonautistic identical twin.
Researchers who are more sympathetic to Baron-Cohen's work, like James B. Adams, a professor at Arizona State University's School of Materials, do not discount the theory that testosterone exposure is linked to autism but believe the association may be mediated by other potential causes. For his part, Adams believes autism is related to exposure to mercury — a controversial charge that most research has failed to support — and, Adams says, elevated testosterone levels are linked to the depletion of glutathione, a substance in the body that protects it from toxic metals. "So Baron-Cohen's work ties in with the mercury hypothesis," Adams says.
Baron-Cohen says his theory could also complement the genetic hypothesis, as "it is the baby's genes that determine how much testosterone the baby makes"; the mother's testosterone is believed not to pass through the placenta into the amniotic fluid.
In an interview with Britain's Guardian newspaper, Baron-Cohen made front-page headlines in his home country by expressing confidence that his research would soon allow doctors to screen for autism through amniocentesis — which involves extraction of amniotic fluid with a needle — the same procedure that allows parents to test for Down syndrome, and decide whether to terminate a pregnancy. Although a prenatal measure of testosterone is not a definitive test for autism, Baron-Cohen suggested that a debate was needed over whether such a test would be desirable.
The debate comes on the heels of the announcement of Britain's first fetus screened for the breast-cancer gene, BRCA-1, which sparked a wider debate over "designer babies" — a discussion that even Baron-Cohen's supporters say is premature when it comes to autism. "We are a long way from unlocking the mysteries of autism in a way that could give us those abilities," says Adams. "Saying someone has autism is like saying someone has a fever; they have a set of symptoms, but we don't know yet what could be the cause or causes." If such a test could be made available, should it be allowed? "I have a daughter with autism," Adams says. "So that's a very difficult question."
quote:Testosteron:
Testosteron en adrenaline zorgen er samen voor dat het lichaam actie kan ondernemen. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar. Testosteron zorgt voor de daadkracht, adrenaline zorgt voor de actie. Bij een teveel aan testosteron spreken we niet van actie, maar van agressie. Omdat testosteron bij mannen ongeveer negen maal meer voorkomt dan bij vrouwen, is het logisch dat mannen agressiever zijn dan vrouwen. Het niveau van testosteron wordt door het lichaam bepaald, afhankelijk van de situatie. Wordt er veel stress ervaren, dan neemt het testosteron niveau sterk toe. Ook grote lichamelijke inspanningen zorgen voor een toename van testosteron. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat testosteron niet alleen agressie beinvloedt, maar ook overheersing over anderen stimuleert en testosteron geeft tot slot een lager niveau van emoties. Dit lagere niveau van emotionele beleving, komen we vrijwel altijd tegen bij PTSS. Testosteron is gekoppeld aan agressie.
Een verhoogd Testosteronniveau ontstaat door stress en overmatige lichamelijke inspanning. Dus, indirect levert stress en lichamelijke inspanning agressie op als eindresultaat. Zie hier een recept wat voortkomt uit militaire inspanning.
Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst.
indien er sprake is van een onbalans tussen testosteron en adrenaline, dan gaan een aantal dingen niet goed:
Te veel adrenaline:
Te veel adrenaline = te weinig daadkracht = apathie, geeft gevoel van gevaar ---> gevaar verhoogt de productie van meer adrenaline Deze vicieuze cirkel zorgt ervoor dat er een steeds toenemende mate van adrenaline ontstaat, met als gevolg dat de angst steeds groter wordt door het niet handelen.
Te veel testosteron:
Te veel Testosteron geeft verhoogde daadkracht ---> maar te weinig adrenaline levert tegelijkertijd te weinig actiemogelijkheid ---> er komt geen actie, en dat geeft het gevoel te ontploffen ---> dit geeft het gevoel van gevaar ---> gevaar produceert adrenaline. Het gevolg is dat iemand heel explosief gedrag kan laten zien. Dit uit zich in plotselinge driftbuien, woedeaanvallen, agressie naar anderen of naar zichzelf. Uit wetenschappelijk onderzoek is vast komen te staan dat een verhoogd testosterongehalte samenhangt met slechte aanpassing in sociale omgevingen. Verhoogde testosteron leidt tot meer conflicten met de omgeving.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:55 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je bij licht autisme niks hoeft te merken en dat het bij zwaar autisme geen optie is.
Begin met seks met jezelf, dan weet je het.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef F04 het volgende:
Als fipo zou dit grappig geweest zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Begin met seks met jezelf, dan weet je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het gewoon too little, too late.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Fantasie? Die moet je even uitleggen. De TS stelt gewoon een vraag uit interesse. Het is niet dat de combinatie seks en autisme in werkelijkheid niet voorkomt hoor, dus hoezo fantasie?quote:
Dat is klopt waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:42 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Fantasie? Die moet je even uitleggen. De TS stelt gewoon een vraag uit interesse. Het is niet dat de combinatie seks en autisme in werkelijkheid niet voorkomt hoor, dus hoezo fantasie?
Ontopic:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Er zijn sowieso verschillende gradaties van autisme, dus in zijn algemeenheid valt er weinig over te zeggen. In ieder geval denk ik dat er een gebrek is aan emotionele intimiteit. Dat je daar in ieder geval niet veel van hoeft te verwachten.
Zou je willen/kunnen beschrijven hoe je het ervaart? En hoe gaat je partner daar mee om?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is klopt waarschijnlijk welIk herken dat wel bij mijzelf
Ik ben nog maagd en ben momenteel single. En dus eigenlijk geen ervaring op het gebied van seks. Maar toen ik nog een relatie had en met mijn ex aan het zoenen was voelde ik weinig tot niks. Dit zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik eigenlijk niet veel voor mijn ex voelde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zou je willen/kunnen beschrijven hoe je het ervaart? En hoe gaat je partner daar mee om?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken een autist die af en toe naar de hoeren gaat (hij kan geen vriendin krijgen). En dan houdt hij altijd standaard zijn sokken aan en muts op. Zal ook wel iets dwangmatigs zijn....
hey bonquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken een autist die af en toe naar de hoeren gaat (hij kan geen vriendin krijgen). En dan houdt hij altijd standaard zijn sokken aan en muts op. Zal ook wel iets dwangmatigs zijn....
Goede reactiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:36 schreef Nokiadude31 het volgende:
Autisme is heel breed en omvat vele verschijningsvormen, van moeilijk sociaal contact leggen/moeilijk vrienden maken tot de (bij velen bekend maar niet vaak voorkomende) 'Rainman' variant.
Zoals ik geleerd heb (omdat mijn zoontje PDD-NOS heeft, een lichte vorm van autisme spectrum stoornis) zit in elke vorm van autisme inderdaad een meer of mindere mate moeite met emoties en mn herkenning van emoties. Echter autisten kunnen dit wel leren (herkennen) en hierop (op de juiste manier) reageren. Toch zul je, over het algemeen, altijd een autist herkennen aan het verschil in verbale en non-verbale communicatie op het emotionele vlak.
Dus sex met een autist lijkt me qua fysiek niet anders *duh* maar kan qua beleving en emotionele reactie wel eens tot het gevoel lijden dat hij/zij er niet helemaal 'bij' is oid. Maar, alles is te leren...en erover praten is daarin de beste actie.
Ik hoop in ieder geval dat mijn zoon later lekker gaat genieten
Ben je weleens verliefd geweest op iemand,als ik vragen mag? Ga je uberhaupt diepere relaties aan aan met mensen, of blijft het meestal wat oppervlakkig?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd en ben momenteel single. En dus eigenlijk geen ervaring op het gebied van seks. Maar toen ik nog een relatie had en met mijn ex aan het zoenen was voelde ik weinig tot niks. Dit zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik eigenlijk niet veel voor mijn ex voelde.
Geen idee eigenlijk. Dit soort dingen vind ik best wel lastig.
Idd zegquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
De tering wat zijn er hier veel mensen die totaal geen idee hebben van wat autisme inhoudt. Wow...
Alle autisten zijn gelijk en je weet hetquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
De tering wat zijn er hier veel mensen die totaal geen idee hebben van wat autisme inhoudt. Wow...
Mee eensquote:Op zondag 12 juli 2009 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Ja ik ben wel eens verliefd geweest. Ook heb ik met mijn ex liefde verwaard voor aandacht.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ben je weleens verliefd geweest op iemand,als ik vragen mag? Ga je uberhaupt diepere relaties aan aan met mensen, of blijft het meestal wat oppervlakkig?
Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef Dagonet het volgende:quote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Alle autisten zijn gelijk en je weet het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |