SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dit is de bestequote:
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
blijf sarkozy een prachtige man vindenhij kan echt alles maken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef hans3000 het volgende:
Hoax. Berlusconi is nergens te bekennen, dit moet wel gefotoshopped zijn.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:04 schreef Montov het volgende:
http://tpmtv.talkingpointsmemo.com/?id=2922741&ref=fpblg
Opgehelderd, Obama keek wat naar de grond, Sarkozy was echt aan het gluren.
quote:
Nou, nee, zij is de enige die passend reageert .. dit is namelijk het onderschrift bij de fotoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dit is de besteallemaal lachende mensen en dan bij haar de rookwolken uit de oren
quote:July 9: First lady Michelle Obama tours earthquake damage with Sarah Brown, wife of British Prime Minister Gordon Brown, center left, Laureen Harper, wife of Canadian Prime Minister Stephen Harper, foreground left, and others on the sidelines of the G-8 Summit in L'Aquila, Italy.
Mij aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:05 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Geweldig hoe hij er gewoon geen flikker om geeft
Doet mij trouwens denk en aan
[ afbeelding ]
Zij roeleert ook gewoon de pan uit. Wat een verbetering tov Bushquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Nou, nee, zij is de enige die passend reageert .. dit is namelijk het onderschrift bij de foto
[..]
[ afbeelding ]
Dat daar achter hun, da's een reddingswerker, je zou je dus eerder moeten afvragen hoe smakeloos het is om op die plek dolle pret te hebben .. misschien kijkt ze daarom wel zo pissig
kan wel zijn maar dat had ik ook even bekekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef buachaille het volgende:
Obama's gedachten dwaalden gisteren tijdens de G8 top even weg van die van de internationale politieke verhoudingen:
[ afbeelding ]
* July 9: President Obama and France's President Nicolas Sarkozy take their places for a photo with junior G-8 delegates, including Brazil's Mayora Tavares, left, at the G-8 summit in L'Aquila, Italy.
Bron: http://www.foxnews.com/photoessay/0,4644,7636,00.html
Die zal gisteravond wel een flinke woordenwisseling hebben gehad met Michelle![]()
de voorkant is niks.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef Chuphinh het volgende:
16 jarige meid hehe. Hoe ziet ze er aan de andere kant uit?
edit:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ze de achterkant bekijken![]()
Sarkozy kijkt het langst naar de dame.quote:
Sarkozy is dan ook een echte baas. Hij en Obama zouden fascist Berlusconi dan ook in elkaar moeten meppen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sarkozy kijkt het langst naar de dame.
Op de eerste foto zie je Sarkozy al samen met Berlusconi kijken naar deze dame terwijl Obama de andere kant op kijkt. Op de foto die jij post zie je Berlusconi naar de grond kijken, Obama kijkt nu ook naar de dame en Sarkozy kijkt nog steeds
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Sarkozy is dan ook een echte baas. Hij en Obama zouden fascist Berlusconi dan ook in elkaar moeten meppen.
Lol volgens mij is balkenende echt serieus goed in beffen, je verwacht het niet, maar dat maakt het vaak ook de verrassing.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou trouwens Balkenende er wel eens tussen willen zien. Volgens mij wordt die helemaal rood en begint hij te giechelen ofzo. Of zal hij moeten kotsen omdat hij nog nooit een mooie vrouw heeft gezien?
Nou ja, schijn bedreigt vaak, volgens mij kan die Balkenende er ook wel wat van
ah wel nee joh, die bril gaat beslaan dus hij ziet helemaal niets .. behalve een bevestiging dat de lieve Heer hem beschermt voor verleidingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou trouwens Balkenende er wel eens tussen willen zien. Volgens mij wordt die helemaal rood en begint hij te giechelen ofzo. Of zal hij moeten kotsen omdat hij nog nooit een mooie vrouw heeft gezien?
Nou ja, schijn bedreigt vaak, volgens mij kan die Balkenende er ook wel wat van
Om één of andere reden denken mensen nu eenmaal niet hieraan als ze aan Obama denken, denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef buachaille het volgende:
Obama's gedachten dwaalden gisteren tijdens de G8 top even weg van die van de internationale politieke verhoudingen:
[ afbeelding ]
* July 9: President Obama and France's President Nicolas Sarkozy take their places for a photo with junior G-8 delegates, including Brazil's Mayora Tavares, left, at the G-8 summit in L'Aquila, Italy.
Bron: http://www.foxnews.com/photoessay/0,4644,7636,00.html
Die zal gisteravond wel een flinke woordenwisseling hebben gehad met Michelle![]()
Deze foto er ook nog eens bij!quote:
Dus hij is alleen maar een echte gentleman, hij helpt een dame die blijkbaar niet zo goed kan zien de trap af .. Sarkozy daarentegen gaat nog om hun heen kijken om die billenpartij verder te keurenquote:
Och jee, het achterwerk van de vrouw. Het is waarachtig een zeldzaam verschijnsel dat het achterwerk van een vrouw in het wil kan worden aangetroffen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:53 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus hij is alleen maar een echte gentleman, hij helpt een dame die blijkbaar niet zo goed kan zien de trap af .. Sarkozy daarentegen gaat nog om hun heen kijken om die billenpartij verder te keuren
Mwah, denk dat je als leider van een natie toch een beetje moet opletten met wat je doet, en je hand onder je kin en de billen keuren als een stuk vlees op de markt .. tjaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Och jee, het achterwerk van de vrouw. Het is waarachtig een zeldzaam verschijnsel dat het achterwerk van een vrouw in het wil kan worden aangetroffen.
quote:
Wat een manquote:
Ransbal is het tochquote:
Sarkozy is soms wel wat onzeker hoor:quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 09:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Sarkozy is soms wel wat onzeker hoor:
[ afbeelding ]
Tja, hij is kleiner dan zijn vrouwtje, dat zorgt bij veel mannen idd voor onzekerheidquote:Op zondag 12 juli 2009 09:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Sarkozy is soms wel wat onzeker hoor:
[ afbeelding ]
Dit is gespeeld door Maurizio Antonini, een Italiaanse acteur. Hij lijkt veel op Berlusconi, maar net niet helemaal.quote:
"Snubbed"quote:
het zijn soms net mensenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef Apogist het volgende:
wat een wereldleiders hebben we toch![]()
schitterend
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
"Snubbed"
Loop jij ook een blauwtje als je moeder niet met je wil tongen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |