Zij dan, mij ook goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zij heeft in 2 topics niks gezegd over zwaartekracht hoor. Bassos wel, maar die neem ik niet al te serieus meer na die persoonlijke aanvallen
Ik kan niet verantwoordelijk staan voor de acties van andere users , Mediaconsument. Ikzelf ben echter van mening dat ik nog steeds niet persoonlijk ga, en telkens een discussie wil voeren. Wat astrologie betreft, ben ik echter nog steeds niet overtuigd, mede omdat er nog steeds geen motivatie behalve "zwaartekracht" is gegeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zij dan, mij ook goed.Maar haar reacties worden een beetje erg ondergesneeuwd.
Gelly was dan ook zo subtiel om te zeggen dat ze bullshit aan het studeren is, omdat astrologie ONZIN is.
Sorry, maar dan zul je nooit iemand op een goede manier te spreken krijgen. Ik denk dat zij hier nog best wel wat over zou kunnen vertellen.
Ik heb aangegeven hoe het eventueel werkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan niet verantwoordelijk staan voor de acties van andere users , Mediaconsument. Ikzelf ben echter van mening dat ik nog steeds niet persoonlijk ga, en telkens een discussie wil voeren. Wat astrologie betreft, ben ik echter nog steeds niet overtuigd, mede omdat er nog steeds geen motivatie behalve "zwaartekracht" is gegeven.
as·tro·lo·gie de; v het streven om m.b.v. de stand vd sterren de toekomst te voorspellenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef bassos het volgende:
Omdat astrologie niets claimt, maar ik wel iets heb geclaimd in naam van.
En die claim die ik deed had het nergens over "invloed van planeten"
dit is dus volgens jou geen astrologie? Even voor alle duidelijkheid.quote:Astrologie gaat niet uit van een daadwerkelijke iinvloed van planeten, het gaat uit van verbanden tussen standen aan de hemel en gebeurtenissen op aarde.
Je dacht dat je door het posten van een woordenboek definitie een punt kon maken ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
as·tro·lo·gie de; v het streven om m.b.v. de stand vd sterren de toekomst te voorspellen
Stop even met lachen. We proberen hier wel even een normale discussie op te zetten. Of ga ergens anders heen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef bassos het volgende:
[..]
Je dacht dat je door het posten van een woordenboek definitie een punt kon maken ?
Bwuahahahahahahaha.
Welke wie heb je het over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef Michielos het volgende:
In de woorden van Senesta.. iemand die notabene een OPLEIDING tot ERKEND astrologe doet:
[..]
dit is dus volgens jou geen astrologie? Even voor alle duidelijkheid.
Nee, ik dacht dat jij beweerde dat astrologie niets met de stand van de planeten te maken zou hebben maar blijkbaar heb ik je post verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:06 schreef bassos het volgende:
[..]
Je dacht dat je door het posten van een woordenboek definitie een punt kon maken ?
Bwuahahahahahahaha.
ok, welke verbanden zijn er dan zoal? en hoe zijn deze aangetoond ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef bassos het volgende:
[..]
Welke wie heb je het over.
Voor zover ik het lees beweert senesta eigenlijk hetzelfde als ik met die correlate argumenten.
Je bent niet aan het proberen openlij te discussieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef Michielos het volgende:
[..]Stop even met lachen. We proberen hier wel even een normale discussie op te zetten. Of ga ergens anders heen ofzo?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Je bent niet aan het proberen openlijk te discussieren.
Je bent aan het proberen te debunken.
Dat heeft eigenlijk alleen maar minachting als passende emotie.
Dus wees blij met de lach.
Nja, niet echt. Ik wil graag overtuigd worden. Ik hoor alleen totaal geen motivatie of argumenten. Als je me wilt overtuigen, zul je met argumenten moeten komen i.p.v. "muahhahahaaha" en "pipo".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Je bent niet aan het proberen openlij te discussieren.
Je bent aan het proberen te debunken.
Dus wees blij met de lach.
Jawel hoor, anders zouden we toch niet vragen of iemand een argument heeft waarop die veronderstelde correlatie gebaseerd is ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Je bent niet aan het proberen openlij te discussieren.
Ah, ja, nee, natuurlijk, nu snap ik het.quote:Je bent aan het proberen te debunken.
Ik ben blij met m'n hersenenquote:Dus wees blij met de lach.
Wat je mist is de openheid om zelf onderzoek te doen om je mening op te baseren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, anders zouden we toch niet vragen of iemand een argument heeft waarop die veronderstelde correlatie gebaseerd is ?
[..]
Ah, ja, nee, natuurlijk, nu snap ik het.
Iedereen mag altijd de meest fantastische verhalen ophangen en die heb je maar voor zoete koek te slikken, want als je die verhalen probeert te valideren ben je een lul.
Oh, alle wetenschapper moeten dood natuurlijk, daar past alleen maar minachting voor.
[..]
Ik ben blij met m'n hersenen
Ja wel echt, want alle argumenten die ik heb gepost heb je genegeerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, niet echt. Ik wil graag overtuigd worden. Ik hoor alleen totaal geen motivatie of argumenten. Als je me wilt overtuigen, zul je met argumenten moeten komen i.p.v. "muahhahahaaha" en "pipo".
Gewoon een advies, dit zal je ook helpen in normale discussies.
Omdat er geen enkele evidentie voor is gegeven waardoor ik een reden heb om het aan te nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef bassos het volgende:
[..]
Ja wel echt, want alle argumenten die ik heb gepost heb je genegeerd.
Oh ? Dan ben ik benieuwd wat jij van mij weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat je mist is de openheid om zelf onderzoek te doen om je mening op te baseren.
Ah.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef Michielos het volgende:
[..]Omdat er geen enkele evidentie voor is gegeven waardoor ik een reden heb om het aan te nemen.
Dat zeg ik toch helemaal niet? En dan zeg je dat ik stroman redenaties gebruikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah.
Dus als jij argumenten niet overtuigend genoeg vindt; negeer je ze ipv er vragen over te stellen.
ok, genoteerd.
bij deze dan. Kan dit nader toegelicht worden. En/of wat is de rol van astrologie hierbij?quote:1 beweging van het hele universum waarbij je uit bewegingen van nabij gelegen bewegingen kan opmaken hoe jijzelf bewogen wordt.
alleen wat je post.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ? Dan ben ik benieuwd wat jij van mij weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |