Die was voor jou natuurlijk ook te makkelijkquote:
.... en ik twijfelde in tweede instantie nog aan Slayer (ipv Testament), maar die zijn van een buitencategorie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Die was voor jou natuurlijk ook te makkelijkHeb het altijd jammer gevonden dat Exodus nooit de waardering heeft gekregen, pioniers pur sang. Overigens stonden zowel Anthrax als Metallica op diezelfde dag in Zwolle.
quote:Wie bij een samenwerking tussen de toetsenist Rostam Batmanglij van Vampire Weekend en zanger Wes Miles van Ra Ra Riot een mix van het beste van beide bands verwacht, komt bedrogen uit.
heeft weinig te maken met de indiepop van deze bands. Goed en uniek is het echter wel.
Het album laat in een kleine 30 minuten horen dat op het eerste gezicht niet te combineren genres als lofi, R&B en electro een prachtig geheel kunnen vormen. Rauwe aanstekelijke beats pompen met de nodige kraak en ruis vanaf het eerste nummer de kamer in.
In combinatie met de zeer melodieuze zanglijnen, zwaar vervormd door een vocoder zoals tot vervelens toe in de top40 R&B gebruikt, wordt een vrolijk geluid waar de zomer vanaf druipt gecreëerd.
Had als hint al een mooie foto van die laaste tour van The Jacksons klaar staanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:18 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet hoe dat bandje heet: Discovery. Vond het maar matig, snel afgezet.
quote:We hebben het natuurlijk overdie met zijn eenmansbandje
al verschillende Spartaans klinkende black metal cd’s op de markt gooide, Mayhem Gitarist Euronymus met 23 messteken afslachte en in zijn vrije tijd de oudste kerk van Noorwegen tot de grond afbrande. Deze padvinder met dusdanig extreem rechtse ideeen dat hij Wilders als ‘ Links’ zou bestempelen is inmiddels druk doende om een nieuwe
cd te maken. Hoeveel kerken en mensen er ditmaal aan moeten geloven is nog niet duidelijk. Wel zou het weer om een onvervalste takke herrie cd gaan. Er is dus wenig veranderd. Ow ja: er wordt ook hard gewerkt aan een heuse film over dit heerschap.
Ik zou je bijna 2 punten geven voor de naam van de betreffende persoon ook nog: dat je die weetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:14 schreef bartrid het volgende:
Nee Burzum dus.
Nou, je kan je lol opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:26 schreef bartrid het volgende:
Tsja, ik was een jaartje of 18 rond die tijd dus ik heb het best wel gevolgd. Ben benieuwd naar de film maar eigenlijk ook weer niet. Een engerd is het die Varg.
het was een heftige toestand, ik heb dat toen middels mijn abonnement op de Aardschok destijds ook gevolgdquote:Ook moet er een boek verschijnen, dat Vikernes schreef tijdens zijn langdurige verblijf in de gevangenis. Daarin geeft hij zijn visie op de gebeurtenissen vanaf het ontstaan van de Noorse black metal beweging tot zijn veroordeling wegens moord en brandstichting.
ranja +1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:39 schreef ranja het volgende:
Venom?
Zal best, hoor: zoals wel maar namenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:37 schreef knars het volgende:
Count Grisnakh is toch wel vaker voorgekomen in de Trivia reeks
Primaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:01 schreef cafca het volgende:
Kraftwerk - Die roboter
Alan Parsons Project - I Robot
Flaming Lips - One more robot
Flaming Lips - Yoshimi battles the pink robots pt.1
(Flaming Lips - Yoshimi battles the pink robots pt.2)
Guided by Voices - Gold Star for robot boy
Gorki - Robots in een ruimtetuig
Die was vrij zwart dacht ik tochquote:
quote:was a composer and accomplished player of many stringed instruments, including guitar, pedal-steel, banjo and oud. His music and recordings are characterized by his blending of non-western instrumentation and improvisational traditions with the 1960s folk revival. His albums for Vanguard Records often combined extended modal improvisations on oud with an eclectic repertoire of instrumental cover material.
is well known for his arrangement of Carl Orff's composition Carmina Burana for 5-string banjo on his first album, which was included on an album of R.E.M.'s favourite songs. Other such musical fusions include his adaptation of Luiz Bonfá's "Manhã de Carnaval", and compositions derived from works of J.S. Bach.
Nooit van gehoord..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:23 schreef cafca het volgende:
Een kijken of deze man hier bekend is, uit mijn instrumentale top 50:
[ afbeelding ]
quote:
Sandy!quote:Op zondag 12 juli 2009 09:23 schreef cafca het volgende:
Alhoewel ik niet weet of je die laatste echt muzikaal kunt noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |