quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:03 schreef schaap001 het volgende:
Hoorde gisteren op de radio een over-overbekend nummer en vroeg me wat het gezicht achter dat nummer eigenlijk is. Nou, deze heren dus....WIE hier?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:10 schreef schaap001 het volgende:
zo'n beetje 95% van alle zinnen in de lyrics begint met dezelfde 5 woorden
Daarom zei ik ook maar niet Climie Fisher (alhoewel de foto me sowieso recenter lijkt dan ten tijde dat zij hun hitjes hadden)...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:33 schreef Grobbel het volgende:
Oh wacht, deze hint had ik nog niet gezien...
[..]
en zo gaat het dan nog wel ff doorquote:look at me with those beautiful eyes,
act all surprised,
sing along,
always get it wrong,
clap your hands,
love to dance,
put your hands up in the air,
shake your hair,
like to touch,
stare so much,
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bodyrockers?
... van I Like The Way You Move dusquote:
Wat van wie?quote:Op 13 augustus 1966 bereikt het liedje de eerste plaats in de Veronica Top 40 en was daarmee de eerste Nederlandstalige # 1 uit de geschiedenis van deze hitlijst.
je moet toch weten dat die nooit op 1 heeft gestaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef schaap001 het volgende:
Huilen is voor jou te laat - Corry And The Rekels?
Wat je er ook van vindt, het is wel juist...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef GooseFM het volgende:
Karin Kent - Dans je de hele nacht met mij![]()
![]()
![]()
wat was dan dat record dat die plaat zo lang had? langste notering oidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef ranja het volgende:
[..]
je moet toch weten dat die nooit op 1 heeft gestaan
en bovendien uit de jaren 70 is
ik kan er wel blij van worden op gezette tijden (lees:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je er ook van vindt, het is wel juist...
Klopt, 41 weken en dan ook nog zonder nummer 1 bereikt te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef schaap001 het volgende:
wat was dan dat record dat die plaat zo lang had? langste notering oid
Ik heb de singlequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik kan er wel blij van worden op gezette tijden (lees: [ afbeelding ]) : maar dan wel in de (live-) uitvoering van De Sjonnies![]()
Wie zijnquote:Het gerucht datachter de schermen werkt aan een reünie wordt door zanger
tegengesproken. ‘Ik heb altijd gezegd dat niets onmogelijk is’, vertelt hij. ‘Ik kan en wil de toekomst ook niet voorspellen. Ik wil niet weten wat ik over twee of over vijf jaar doe. Maar onze houding ten opzichte van een reünie is niet veranderd. Er moet echt iemand opstaan die zegt: ‘We moeten het doen en wel nu!’ Tot op heden is die iemand er nog niet geweest.’
‘Waar we wel over gepraat hebben, is een compilatie-cd met alle B-kantjes die we ooit gemaakt hebben', vervolgt. 'Misschien zelfs een box met niet eerder uitgebrachte nummers. Daar hebben we tien jaar geleden al over gesproken. Maar we hebben inmiddels wel het gevoel dat de tijd rijp is. We hebben nog steeds veel fans. Ook nieuwe fans, die de band net pas ontdekken.'
'De erfenis van de band is genegeerd door ons platenlabel en ons vroegere management. Dus hebben we besloten om alles te verzamelen en naar een compilatie toe te gaan werken.’ Wanneer die eventueel uit zou komen is niet bekend.
Laat maar komen die verzamelaar!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:48 schreef schaap001 het volgende:
gaat over Soundgarden en dus Chris Cornell
quote:Geplaatst op 08-07-2009 om 12:58
Eerder vandaag is John Patrick Jr. McDonald overleden, die onder de naamop de eerste drie albums van
te horen was. De doodsoorzaak is de volledige uitval van zijn nieren en lever. De laatste paar uren van zijn leven heeft hij doorgebracht in het St. Anthony's ziekenhuis in St. Petersburg (Florida), omringd door naaste familie en leden van de bands
, Jon Oliva's Pain en Savatage.
Met de eerste twee albums van ... (1986) en ... (1988) boekteveel succes en werd een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van het genre progressieve metal. De derde langspeler ... (1991) sloeg een andere weg in en was minder succesvol.
verliet vervolgens de band en liet lange tijd niets meer van zich horen, tot de release van zijn solo-album in 2005. Daarna keerde hij korte tijd terug naar
, om vervolgens zijn solo-carrière weer op te pakken.
is slechts 47 jaar oud geworden.
Valt absoluut over te discusieren, maar dit waren de dan de grote 4 albums (voor de duidelijk: vond/vind men in mijn vriendenkring), die uiteindelijk 'overbleven' toen de Grunge-stofwolk is gaan liggen. Gebaseerd op populariteit, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef Burnett het volgende:
ps: de grote 4? Waar zijn The Screaming Trees?
correct! natuurlijk dat jij die weetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Mark het volgende:
Had het al gelezen: Midnight van Crimson Glory. In 1987 nog in NL gezien op de Aardschokdag in Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |