ja ik heb inmiddels weer iemand anders aan de telefoon gehad en die gaf hetzelfde advies, was allemaal geen probleem en het bedrag zou dan teruggestort worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, idd even het ziekenhuisbellen, die kunnen het zo aanpassen!
Heb je diarree? Heb je misschien iets verkeerd gegeten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik weer binnen kom denderen, maar ik heb al de hele dag last van buikpijn. Vanochtend moest ik met spoed naar de wc omdat ik nodig moest maar daarna is het niet echt over geweest. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is iets kramperigs en pijnlijk dus. Het is regelmatig..
Wat kan dit nou weer zijn dan?
Ja, morgen gaan we lekker zo'n 3 weken varen door Nederland. Bestemming nog niet helemaal duidelijk maar ergens richting het Noorden in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lekker Happy, vakantie! Gaan jullie nog weg?
Dat had ik ook rond die tijd. Echt enorme kramp, heb echt dubbel gelegen op de bank. Nooit echt geweten wat het was. Viel me alleen wel op dat ik dat vooral had nadat ik bepaalde combinaties van fruit had gegetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik weer binnen kom denderen, maar ik heb al de hele dag last van buikpijn. Vanochtend moest ik met spoed naar de wc omdat ik nodig moest maar daarna is het niet echt over geweest. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is iets kramperigs en pijnlijk dus. Het is regelmatig..
Wat kan dit nou weer zijn dan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:36 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur: een lege frisdrankfles met warm water is ook een kruik!
Famke, ik heb het niet eerder gelezen, maar het is idd zo hoor.... Ik dacht ook met 15 weken 'ohnee.....' en heb in de weken erna veel last van obstipatie / sproeipoep / obstipatie / sproeipoep gehad. Je darmen moeten ineens aan de kant, want doordat je kindje nu als een razende groeit, doet je baarmoeder dit ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Thnx girls, jullie hadden weer gewoon gelijk
Wij hebben geen rekening of wat dan ook gekregen voor alle onderzoeken en echo's. Raar dat jij het dan wel krijgt want idd zou het volgens mij gewoon vergoed moeten worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt dat toch echt per verzekering hoor...
ik kreeg hier een rekening van ruim 600 euro voor de extra echo's en onderzoeken die ik gehad heb en daarvan moest ik gewoon mijn eigen risico van 150 euro ofzoiets betalen![]()
achja, heb ik dat alvast gehad hoef k dat niet meer te betalen bij de bevalling die ik in het ziekenhuis wil doen enzo
spuit 11quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben geen rekening of wat dan ook gekregen voor alle onderzoeken en echo's. Raar dat jij het dan wel krijgt want idd zou het volgens mij gewoon vergoed moeten worden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
spuit 11hihi
![]()
tijd niet gezien! hoe is het?
ah, jammerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Met mij redelijk. De reden dat ik niet zoveel aanwezig ben is dat al dat gebabbel mij teveel energie kost op dit moment (autistisch minpunt). Zo af en toe kom ik eventjes kijken zodat ik wel wat op de hoogte blijf
Met DuchessX gaat het goed
Het is heel normaal hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Bucko het volgende:
Hallo
even een update, we hebben gisteren met 18 weken al de 20 weken echo gehad! Alles was helemaal in orde en we weten nu ook wat het gaat worden. Toch maak ik me een beetje zorgen. De kleine bewoog helemaal niet veel, we hebben de kleine wakker moeten rammelen zeg maar om wat laatste dingetjes te kunnen bekijken. Daar reageerde de baby goed op zei ze, maar toch maak ik me zorgen of het normaal is dat de baby zo rustig was. Ik heb het daar niet goed meer na gevraagd...
iemand er ervaring mee?
ik hoor ook alleen maar dat de baby zo druk was tijdens de echo van anderen...ik vertrouw wel op de echoscopiste, ze heeft al heel veel ervaring. Het zal ook wel goed zijn allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is heel normaal hoor!
Babietjes, ook in de buik, slapen gewoon nog enorm veel. Die zijn echt niet de hele dag aan het dansen en dartelen.
Ik heb het hier al veel vaker gelezen dat mensen even moesten springen of huppelen om te kijken of ze het kleintje wakker konden krijgen omdat het even anders moest gaan liggen.
Is niks ernstigs hoor.
Als het wel zo was, had de echoscopist(e) dat ook echt wel gezegd... het is geen pret-echo maar een medische echo he.
ik wou net zeggen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogen we ook al weten wat het wordt of hou je het voor jezelf?
hetzelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:12 schreef DuchessX het volgende:
Huup hoest met je pootjes nu het weer niet meer zo warm is?
helaas ik ga het niet vertellenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogen we ook al weten wat het wordt of hou je het voor jezelf?
Bij gebrek aan kruik ofzo kun je ook een gewoon kussen nemen. Blijft je buikie lekker warm of je leest even verderquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gebeld en waarschijnlijk zijn het inderdaad de darmen, Moet nu veel drinken om een blaasontsteking te vermijden/verminderen en als het erger wordt moet ik weer bellen en als ik koorts krijg moet ik even in een potje plassen voor blaasontsteking.
Ze zei idd dat ik een kruik ofzo er op moest leggen, maar dat heb ik allemaal niet
Ik heb wel een hete laptopMaar ik blijf wel weer lekker op de bank hangen dan
Thnx girls, jullie hadden weer gewoon gelijk
Omdat ik er gewoonweg te moe en te ziek voor ben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef flowerbox het volgende:
He jammer Asyniur, Parijs is wel leuk om heen te gaan.
Wrom gaan jullie niet meer?
Ik ga volgende week mijn ouders en schoonouders het leuke nieuws vertelllen. Alleen hoe is nog even de vraag...
ja psies, maar het voelt toch een beetje als falen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Jammer Asyniur!
Maar misschien wel beter zo, anders is het daar ook alleen maar bankhangen!
Da's niet nodig hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja psies, maar het voelt toch een beetje als falen...![]()
Idd, zo omschreef ik hetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh oeh, even vraagje... laatst (zal wel weer een topic of 15 geleden zijn) werd er hier gesproken over een gevoel alsof je ooglid trilt of zo iets, maar was dat nou bij baby voelen? If so, dan heb ik net iets gevoeld!!! Overduidelijk niet darmen, maar durf nog niet gillend door het huis te gaan dat ik iets heb gevoeld... als het straks toch iets anders/sufs is... Experts?
Dank uquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga vast volslagen onbekenden aan mijn bed krijgen tijdens de bevalling
Te weinig ziekenhuisbezoekjes gehad tegen die tijd om ook maar iemand te kennen. Ach ja, ze zal er toch wel uitkomen, neem ik aan
Nijna ook goedgekeurd! Misschien ga ik eerst, maar je weet nooit, hoor! Het kan ook voor jou zomaar ineens beginnen
Juupleuk dat je er weer even bent
Ah zie je wel... dus toch goed onthouden... tja, zo voelde het dus wel, maar dan in de onderbuik... beetje aan de voorkant van mijn buik aan de onderkant... helaas niet meer gevoeld sindsdien maar ik geeft het gewoon een positief gevoel en vind het nu gewoon de eerste voelbare tekenen van Frummelquote:
Lijkt me heerlijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Poppejans het volgende:
Gaaf Lijnloos!!![]()
Zoals je het omschrijft voelt het bij mij ook. Let maar op, straks ga je het dagelijks voelen
najaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef innepin het volgende:
Vandaag studiegenootjes gezien voor 't eerst sinds november. Zegt er eentje (niet de meest intelligente): "Zo raar om te bedenken dat je nu gewoon een kind hebt!"
Ik: "Eh.... dat kind is er nog niet hoor."
Zij: "! OH ! Je ziet er niet zo zwanger uit, ik dacht dat je al bevallen was
"
Ik heb voor de zekerheid nog even in het buikentopic gekeken of ik wel het juiste plaatje in gedachten had bij jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef innepin het volgende:
Vreemde aan je voeteneind lijkt me ook niet zo heel prettig, maar als ik het zo lees klinkt het ook wel weer logisch dat je dat op het moment supreme niks kan schelen eigenlijk![]()
Hier hebben we twee verloskundigen. De ene is nu op vakantie, dus ik dacht, dan is de kans groot dat ik een invaller krijg. Maar vk2 zegt dat ze gewoon 3 weken alles in d'r uppie doet![]()
behalve als ik op de 18e beval, want dan is ze jarig en wil ze graag uit eten als 't even kan![]()
Vandaag studiegenootjes gezien voor 't eerst sinds november. Zegt er eentje (niet de meest intelligente): "Zo raar om te bedenken dat je nu gewoon een kind hebt!"
Ik: "Eh.... dat kind is er nog niet hoor."
Zij: "! OH ! Je ziet er niet zo zwanger uit, ik dacht dat je al bevallen was
"
Het was ook sarcastisch bedoeld, ik was het gewoon zat in bedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:03 schreef Kersjes het volgende:
Langslaper McLaura? Dat valt toch wel mee!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld, ik was het gewoon zat in bed
Als jij bij Leeuwarden langs een nieuwbouwwijk komt, en je ziet roze-achtige huizen met knalrode dakjes, denk dan maar even aan mijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:35 schreef happyme28 het volgende:McLaura, haha, wie weet zie je ons wel langvaren!
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:40 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er maar op houden dat ik veel te weinig slaap gehad heb de laatste tijd en dat de peuter hier ook op een abnormaal vroeg tijdstip besloten had wakker te worden....
Af en aan, het blijft wat rommelen. Ik ben benieuwd hoe lang Sjakie nog buikbaby blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |