abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:18:13 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70852423
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik weer binnen kom denderen, maar ik heb al de hele dag last van buikpijn. Vanochtend moest ik met spoed naar de wc omdat ik nodig moest maar daarna is het niet echt over geweest. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is iets kramperigs en pijnlijk dus. Het is regelmatig..

Wat kan dit nou weer zijn dan?
Heb je diarree? Heb je misschien iets verkeerd gegeten?
pi_70852482
Ik had een tijd terug ook enorm last van buikpijn, toen naar de vk geweest, lag mijn darm in de knel.
Kwam door het groeien van de baarmoeder. Was bij mij na een paar dagen wel weer over.
Kleine beetjes per keer eten was het advies
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70852656
Even een ego post

Vanmiddag met mijn moeder wezen shoppen.
Resultaat, leuke mutsjes en sokjes.
Wipstoeltje (zilver/grijs)
En kreeg ik te horen dat wij van mijn ouders een nieuwe kinderwagen krijgen.... Zo lief.....
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:24:29 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70852657
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lekker Happy, vakantie! Gaan jullie nog weg?
Ja, morgen gaan we lekker zo'n 3 weken varen door Nederland. Bestemming nog niet helemaal duidelijk maar ergens richting het Noorden in ieder geval.

Vlindur, klinkt inderdaad als darmproblemen. Die kunnen aardig in de knel komen door het groeien van de baarmoeder.

Huup, dat zou een mooie meevaller zijn als je die 100 euro terug zou krijgen. Da's de moeite van het bellen wel waard.
pi_70852661
Ik heb niks raars gegeten, gister op visite geweest bij schoonzus en heb gewoon standaard visite-snaaierijen gehad. En overdag 2 boterhammen met sandwitchspread en 's avonds boterhammen met kaas, ham en ei.

Karin, ik ga ook maar even bellen. Zo pijnlijk dit.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70852684
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik weer binnen kom denderen, maar ik heb al de hele dag last van buikpijn. Vanochtend moest ik met spoed naar de wc omdat ik nodig moest maar daarna is het niet echt over geweest. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is iets kramperigs en pijnlijk dus. Het is regelmatig..

Wat kan dit nou weer zijn dan?
Dat had ik ook rond die tijd. Echt enorme kramp, heb echt dubbel gelegen op de bank. Nooit echt geweten wat het was. Viel me alleen wel op dat ik dat vooral had nadat ik bepaalde combinaties van fruit had gegeten
Het leek een beetje alsof je heel erg ongesteld moest worden...
Ik heb dit een keer of 6 gehad en daarna de rest van de zwangerschap niet meer.
pi_70852728
Vlindur, bij mij hielp de kersenpittenzak erop ook wel wat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:27:56 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70852762
Wat naar Vlindur
idd kersenpitzak erop of een kruik ofzo?

En als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:31:05 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70852874
Kruikje erop, rooibosthee-tje zetten en als je het niet meer houdt de VK bellen Vlindur, succes
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70852991
Ik heb even gebeld en waarschijnlijk zijn het inderdaad de darmen, Moet nu veel drinken om een blaasontsteking te vermijden/verminderen en als het erger wordt moet ik weer bellen en als ik koorts krijg moet ik even in een potje plassen voor blaasontsteking.
Ze zei idd dat ik een kruik ofzo er op moest leggen, maar dat heb ik allemaal niet
Ik heb wel een hete laptop Maar ik blijf wel weer lekker op de bank hangen dan

Thnx girls, jullie hadden weer gewoon gelijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:34:49 #113
100412 mefke79
komt goed!
pi_70852998
Huup geen dank! Ik ben zo'n miep die het dus echt niet kan hebben als ze me onterecht iets afpakken of als ik iets niet krijg waar ik wel recht op meen te hebben. Is niet altijd handig, maar in dit geval wel. Ik hoop voor je dat je het geld terugkrijgt!

En Vlindur: mijn vk zegt altijd dat het weg moet gaan van warmte (dus kruik oid) en als het niet zo is: bellen. En ook bellen als je het niet vertrouwd. Als ik jou was zou ik dus bellen....gewoon ter geruststelling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:36:53 #114
100412 mefke79
komt goed!
pi_70853064
Vlindur: een lege frisdrankfles met warm water is ook een kruik!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70853117
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:36 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur: een lege frisdrankfles met warm water is ook een kruik!

Das een goeie!!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:41:03 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70853205
oeh, dan geen kokend water erin doen he! dan smelt ie namelijk *mijn gnorf moment enzo

Mefke haha ik ben eigenlijk veel te naief met dit soort dingen, ik ga er vanuit dat als ik een rekening binnenkrijg van een zorgverzekeraar dat het dan wel gewoon klopt enzo. Het is dat jij het zei anders had ik het ook niet nagekeken. Stom eigenlijk om er zo blind vanuit te gaan dat het wel goed zal zijn. Het is toch veel geld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70853488
Ik bedacht me dat we nog een hot/cold pack hadden!

Dus die in de magnetron gedaan en die ligt nu te bakken op mn buik. Nu hopen dat het beter gaat..
pi_70853746
Vlindur, hier gister ook veel last van buik en kramp (gas).. En alleen ontluchten hielp telkens iets... Ook nasty als je net een week lang tegen de dokter loopt te zeuren over diarree en je eindelijk wat krijgt en er niks meer komt.... Maar vandaag niks meer aan de hand in de buik en voilà, dunnigheid weer present! ach ja, het gaat vast ooit wel weer over...

Huup, fijn dat het toch gelukt is!!! Zeuren helpt heul wel;)
pi_70853972
Lijnloos, ik heb geen last van gas.. Het doet gewoon pijn. Maar het zal vast wel weer eens over gaan ja. En ach.. Het is voor een goed doel he
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:09:37 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70854135
Oh vlindur wat vervelend. Het 'heerst' wel heel erg, in mijn omgeving allemaal aan de diarree, maar ook buikkramp zonder diarree. Kolieken kunnen met regelmaat komen, heel vervelend. Als je het niet vertrouwt gewoon weer bellen hoor.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:17:44 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70854419
Huupske: Volgens mij zei Pandora laatst dat ze bij een verzekeraar werkt. Misschien kan zij je helpen?

***Niks gezegd heeft
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70854458
Vlinder, het is inderdaad heel vervelend.
Als ik buikpijn heb (lees das best vaak) dan doe ik het inderdaad ook met een kruik en thee oplossen.
Het verminderd bij mij dan meestal wel iets. Cola wilt ook nog wel eens helpen.
pi_70854929
Ik lus alleen babythee (half om half met melk en dan ook nog alleen die normale smaak english blend ofzo) en prik lust ik ook niet

Dus ik hou het bij een hotpack met sap
pi_70855737
Miss! Wat gaat het allemaal snel en het is allemaal helemaal echt! Superspannend allemaal!!!

Vlindur met zere buik:
#geen
pi_70856005
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Famke, ik heb het niet eerder gelezen, maar het is idd zo hoor.... Ik dacht ook met 15 weken 'ohnee.....' en heb in de weken erna veel last van obstipatie / sproeipoep / obstipatie / sproeipoep gehad. Je darmen moeten ineens aan de kant, want doordat je kindje nu als een razende groeit, doet je baarmoeder dit ook.

Doe lekker rustig aan, geef je neer als je lichaam erom vraagt, en maak je niet te ongerust. Het hoort erbij!

-------

Ik heb trouwens wederom krampen, en was blijkbaar toch nog niet de hele slijmprop kwijt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:12:00 #126
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_70856190
Hallo

even een update, we hebben gisteren met 18 weken al de 20 weken echo gehad! Alles was helemaal in orde en we weten nu ook wat het gaat worden. Toch maak ik me een beetje zorgen. De kleine bewoog helemaal niet veel, we hebben de kleine wakker moeten rammelen zeg maar om wat laatste dingetjes te kunnen bekijken. Daar reageerde de baby goed op zei ze, maar toch maak ik me zorgen of het normaal is dat de baby zo rustig was. Ik heb het daar niet goed meer na gevraagd...

iemand er ervaring mee?
pi_70856356
beetje laat: Finn

Over extra echo's: Onze vk heeft ook een eigen echo machine, en ik moet zeggen dat ik daar wel heel blij mee ben. Toen ik 5 wkn en 5dgn was heb ik bloed verloren, ikke helemaal in paniek. Heeft ze direct met een inwendige echo gekeken, daar was alleen een vruchtzak te zien, maar wel met de goede afmetingen voor het termijn. Week erna weer een inwendige echo gehad, en daar konden we het hartje zien kloppen in een pinda van 6 mm. Na 9 weken een echo gehad, 12 ook en 16 ook. Gewoon ff kijken Heel geruststellend aangezien ik echt een persoon ben die zich snel zorgen maakt. Volgende week dus 20 weken, maar die is niet bij de vk, maar bij klinische genetica.
pi_70856656
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Volgens mij scheelt dat toch echt per verzekering hoor...
ik kreeg hier een rekening van ruim 600 euro voor de extra echo's en onderzoeken die ik gehad heb en daarvan moest ik gewoon mijn eigen risico van 150 euro ofzoiets betalen
achja, heb ik dat alvast gehad hoef k dat niet meer te betalen bij de bevalling die ik in het ziekenhuis wil doen enzo
Wij hebben geen rekening of wat dan ook gekregen voor alle onderzoeken en echo's. Raar dat jij het dan wel krijgt want idd zou het volgens mij gewoon vergoed moeten worden.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:32:04 #129
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70856732
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wij hebben geen rekening of wat dan ook gekregen voor alle onderzoeken en echo's. Raar dat jij het dan wel krijgt want idd zou het volgens mij gewoon vergoed moeten worden.
spuit 11 hihi

tijd niet gezien! hoe is het?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70856801
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

spuit 11 hihi

tijd niet gezien! hoe is het?

Met mij redelijk. De reden dat ik niet zoveel aanwezig ben is dat al dat gebabbel mij teveel energie kost op dit moment (autistisch minpunt). Zo af en toe kom ik eventjes kijken zodat ik wel wat op de hoogte blijf
Met DuchessX gaat het goed
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:42:11 #131
190853 RockabeIIa
pi_70857012
Bucko, als het verontrustend zou zijn geweest zou de echoscopist(e) het wel gezegd/ophgemerkt hebben. Ons eerste kind was ook heel anders dan de baby die ik nu draag. Vooral de echo's voor de 26 weken echo die we toen gehad hebben waren heel verschillend.
De 1e was ook niet wakker te porren en het leek echt telkens alsof hij zich nors omdraaide en verder sliep. En ik hoorde iedereen over 'jumpstylende' bibjes en ik had dat dus nooit gezien

Als je het niet vertrouwd kun je beter met de VK/gyn contact opnemen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:15 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70857048
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Met mij redelijk. De reden dat ik niet zoveel aanwezig ben is dat al dat gebabbel mij teveel energie kost op dit moment (autistisch minpunt). Zo af en toe kom ik eventjes kijken zodat ik wel wat op de hoogte blijf
Met DuchessX gaat het goed
ah, jammer
dames, minder lullen dan komt Juup weer gezellig meeposten!
en tsja, het voordeel van al dat gezwam is dan wel weer dat je weinig structureels mist als je een paar dagen niet komt

Fijn dat met Duchess alles goed is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:44:15 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70857078
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Bucko het volgende:
Hallo

even een update, we hebben gisteren met 18 weken al de 20 weken echo gehad! Alles was helemaal in orde en we weten nu ook wat het gaat worden. Toch maak ik me een beetje zorgen. De kleine bewoog helemaal niet veel, we hebben de kleine wakker moeten rammelen zeg maar om wat laatste dingetjes te kunnen bekijken. Daar reageerde de baby goed op zei ze, maar toch maak ik me zorgen of het normaal is dat de baby zo rustig was. Ik heb het daar niet goed meer na gevraagd...

iemand er ervaring mee?
Het is heel normaal hoor!
Babietjes, ook in de buik, slapen gewoon nog enorm veel. Die zijn echt niet de hele dag aan het dansen en dartelen.
Ik heb het hier al veel vaker gelezen dat mensen even moesten springen of huppelen om te kijken of ze het kleintje wakker konden krijgen omdat het even anders moest gaan liggen.
Is niks ernstigs hoor.
Als het wel zo was, had de echoscopist(e) dat ook echt wel gezegd... het is geen pret-echo maar een medische echo he.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:57:49 #134
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_70857443
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is heel normaal hoor!
Babietjes, ook in de buik, slapen gewoon nog enorm veel. Die zijn echt niet de hele dag aan het dansen en dartelen.
Ik heb het hier al veel vaker gelezen dat mensen even moesten springen of huppelen om te kijken of ze het kleintje wakker konden krijgen omdat het even anders moest gaan liggen.
Is niks ernstigs hoor.
Als het wel zo was, had de echoscopist(e) dat ook echt wel gezegd... het is geen pret-echo maar een medische echo he.
ik hoor ook alleen maar dat de baby zo druk was tijdens de echo van anderen...ik vertrouw wel op de echoscopiste, ze heeft al heel veel ervaring. Het zal ook wel goed zijn allemaal.
Was ook bij het kijken naar het geslacht, dat duurde ook even en dan denk ik gelijk oh als ze het maar goed heeft, want je hoort wel eens dat ze er naast zitten. Maar ze zei dat ze het al gezien had, maar nog niet zeker was en het pas zou vertellen als ze het zeker zou weten.
Daarna zijn we gelijk kleertjes gaan inslaan Zou een domper zijn als het dan toch het andere geslachtt wordt
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:01:07 #135
190853 RockabeIIa
pi_70857519
Mogen we ook al weten wat het wordt of hou je het voor jezelf?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:01:11 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70857520
Dan zul je moeten gaan ruilen. Ik hoop het niet voor jullie!
Veel kindjes worden ook wel wat drukker door het gepook met dat ding, maar die van ons, zowel bij de eerste als nu waren gewoon heel rustig ook hoor.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:05:05 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70857641
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef RockabeIIa het volgende:
ik wou net zeggen! mn nieuwsgierigheid wat doe je!

Fijn dat alles goed was, en wat de rest ook al zegt over druk/rustig, niet teveel zorgen over maken hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70857836
Bucko, no worries hoor, jullie hebben gewoon een goede echo gehad, anders hadden ze echt wel iets anders tegen jullie gezegd
#geen
pi_70857843
Huup hoest met je pootjes nu het weer niet meer zo warm is?
#geen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:13:46 #140
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70857897
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:12 schreef DuchessX het volgende:
Huup hoest met je pootjes nu het weer niet meer zo warm is?
hetzelfde eigenlijk.

Ik merk dat ik eraan gewend raak, het valt me niet meer zo op hoe groot ze zijn, tot ik mn slippers weer aan moet die gaan steeds strakker zitten eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70857904
Miss_sly, nog max 2,5 week... ik zei het toch... jij gaat eerst hoor .

Karin, nee ik heb ze nog niet allemaal gezien. Pas 3 keer geweest, wel 3 verschillende. Als nou de komende vrijdagen die andere 2 nog werken en beeb lang genoeg blijft zitten heb ik ze misschien wel alle vijf gezien voor de bevalling . Hahaha.

Weer goedgekeurd, bloeddruk netjes, hartje klopte als een treintje en beeb ligt er goed voor en ingedaald. Dus we wachten het allemaal maar af.
De vk schatte dat deze kleine een beetje qua geboortegewicht in de buurt van dat van Mirte zal zitten (3140 gr)... ben benieuwd.
En we hebben al onze vragen kunnen stellen, dus helemaal weer tevreden.
Fake it till you make it...
pi_70857966
Wat leuk dat je het nu weet Bucko
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:22:13 #143
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_70858152
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef RockabeIIa het volgende:
helaas ik ga het niet vertellen
wel bedankt voor de reacties alvast, doet me goed
pi_70858277
Blegh balen Huup Wel goed dat je het zelf niet meer zo opvalt, anders zou je je alleen maar irriteren denk ik...

Nijna weer goedgekeurd

Bucko leuk dat jullie weten wat het is
#geen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:30:33 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70858446
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb even gebeld en waarschijnlijk zijn het inderdaad de darmen, Moet nu veel drinken om een blaasontsteking te vermijden/verminderen en als het erger wordt moet ik weer bellen en als ik koorts krijg moet ik even in een potje plassen voor blaasontsteking.
Ze zei idd dat ik een kruik ofzo er op moest leggen, maar dat heb ik allemaal niet
Ik heb wel een hete laptop Maar ik blijf wel weer lekker op de bank hangen dan

Bij gebrek aan kruik ofzo kun je ook een gewoon kussen nemen. Blijft je buikie lekker warm of je leest even verder
je hebt me trouwens aangestoken (ik ben ook al 3x met buikkrampen naar plee gerend)
pi_70858538
Oeh oeh, even vraagje... laatst (zal wel weer een topic of 15 geleden zijn) werd er hier gesproken over een gevoel alsof je ooglid trilt of zo iets, maar was dat nou bij baby voelen? If so, dan heb ik net iets gevoeld!!! Overduidelijk niet darmen, maar durf nog niet gillend door het huis te gaan dat ik iets heb gevoeld... als het straks toch iets anders/sufs is... Experts?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:37:01 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70858651
Lijnloos, dat klinkt veelbelovend!

Even mopperen: het weekendje Parijs gaan we annuleren
aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant vind ik het erg jammer
pi_70858875
He jammer Asyniur, Parijs is wel leuk om heen te gaan.
Wrom gaan jullie niet meer?

Ik ga volgende week mijn ouders en schoonouders het leuke nieuws vertelllen. Alleen hoe is nog even de vraag...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_70859149
Jammer Asyniur!
Maar misschien wel beter zo, anders is het daar ook alleen maar bankhangen!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:56:08 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70859272
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef flowerbox het volgende:
He jammer Asyniur, Parijs is wel leuk om heen te gaan.
Wrom gaan jullie niet meer?

Ik ga volgende week mijn ouders en schoonouders het leuke nieuws vertelllen. Alleen hoe is nog even de vraag...
Omdat ik er gewoonweg te moe en te ziek voor ben.
ik zit momenteel ook nog halftijds in de ziektewet, gewoon omdat ik het echt niet trek. Combinatie van zwangerschap en griepklachten die niet overgaan
Als ik tegen die tijd opgeknapt ben, dan gaan we misschien eind oktober

Ik moet het mijn ouders nog vertellen. Mijn schoonouders hebben we het verteld door ze een strandsetje te geven met een kaartje erbij: opa en oma, mag ik volgend jaar bij jullie in de tuin komen 'debberen' ?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:57:25 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70859318
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Jammer Asyniur!
Maar misschien wel beter zo, anders is het daar ook alleen maar bankhangen!
ja psies, maar het voelt toch een beetje als falen...
pi_70860040
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ja psies, maar het voelt toch een beetje als falen...
Da's niet nodig hoor! Denk dat veel mensen in die combinatie het ook niet trekken! Ennuh die kleine is wel effe het belangrijkste nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')