Natuurlijk.quote:
Flashquote:
Nijnselquote:
LekkereLadyquote:
Marcquote:
Wat is er met je internet dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
Nijnsel![]()
![]()
![]()
Valt wel mee toch? Af en toe loop ik hier nog wel hoor... al een week bijna geen internet gehad savonds en na vandaag twee weken vakantie en dan ook beperkt internet![]()
Wat zwaai je leukquote:
Nee, ik ben kaler.quote:
Kaalheid is een teken van potentiequote:
Goede vertaling van "Oh yeah".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ow ja
Dan weekendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
Nog 1 verkoopfactuur typen en dan is dat ook alweer af voor vandaag
HOAXquote:
Na de start wordt die vanzelf roodquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAXde director rijdt niet in een zwarte auto
Niet veel , maar ben savonds niet thuis, zit dan op een geweldige campingquote:
neequote:
quote:
Je raadt nooit wat hier net op mijn werk gebeurd..quote:
Het dak is lek?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat hier net op mijn werk gebeurd..
er komt een knappe man, die kruipt op je bureau en begint te strippen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat hier net op mijn werk gebeurd..
quote:
Nee..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er komt een knappe man, die kruipt op je bureau en begint te strippen?
En de sfeer was er al tofquote:
vet loon eisen dusquote:
NOg geen goede download gevonden. Is het wat?quote:
Of soep met room!quote:
En nu heb je ze verteld wat ze kunnen met hun baan?quote:
Downleechersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NOg geen goede download gevonden. Is het wat?
nah... dan is 10.000 bruto per maand leuker, koop ik mn eigen room wel (of maak umquote:
Ja, dat dus..quote:
Daar is denk ik geen ruimte voor, sowieso niet, dus daar hoef ik het niet om te doen..quote:
Euuh.. Que?quote:
Nee, ik heb gezegd dat ik me afvraag wanneer mijn ontslag dan weer opnieuw ingediend wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu heb je ze verteld wat ze kunnen met hun baan?
ja, want dat kun je eisen als ze vragen of je wilt blijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah... dan is 10.000 bruto per maand leuker, koop ik mn eigen room wel (of maak um)
Dat zou een reden kunnen zijn om het te doen ja. Je krijg weer een tijdelijk contract dan? En zo ja, het hoeveelste is dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik me afvraag wanneer mijn ontslag dan weer opnieuw ingediend wordtnaja, zekerheid konden ze me dan niet echt helemaal bieden, maar dat konden ze niemand. Heb gezegd dat ik er nog een nachtje over moet slapen. Punt is: ik heb namelijk nog geen nieuwe baan..
Schijnt onwijs top te zijn. Mijn zwager speelt zich suf. Ben zelf niet thuis geweest om hem te downen. Maar er schijnt dus in elk geval een goeie versie te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NOg geen goede download gevonden. Is het wat?
Ik ga zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt onwijs top te zijn. Mijn zwager speelt zich suf. Ben zelf niet thuis geweest om hem te downen. Maar er schijnt dus in elk geval een goeie versie te zijn
nou niet alles letterlijk nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, want dat kun je eisen als ze vragen of je wilt blijven
Al hebben ze miji wel een aardige verhoging gegeven toen ik een maand voor vertrek toch even nog bij de directeur mocht komen die mij vroeg hoe ik om te praten was.
en dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Zolang je geen werk hebt en je hebt wel het gevoel dat je het daar enigszins kan uithouden en je tijd kan uitzitten zou ik gewoon datgene doen wat je nu doet. Door solliciteren en op zoek gaan naar een leuke job. Je hebt daarnaast wel een baan en zekerheid van inkopen, ongeacht of ze je over twee maand of weet ik hoe lang doodleuk weer op straat tyfen. Inkomen kan ook belangrijk zijn. Als jij het daar nog ff kan uithouden: Why not... maar je hoeft niet te vergeten dat ze van je af wilden, gewoon dus ander werk blijven zoeken
Maar ja, als de sfeer zover verziekt is en je gewoon zelf ook weg wil...
Dat is, gevoelsmatig, de enige reden om het te doen. Eigenlijk schreeuwt mijn geweten dat ik hier gewoon weg wil/moet, dus ja... Als ik ja zeg, wordt de huidige ontslagaanvraag ingetrokken en houd ik gewoon mijn oorspronkelijke jaarcontract waar een maand opzegtermijn in op is genomen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou een reden kunnen zijn om het te doen ja. Je krijg weer een tijdelijk contract dan? En zo ja, het hoeveelste is dat?
Naja, in principe wil ik denk ik gewoon weg.. Maar wat je zegt: inkomen speelt een grote rol. Het punt is, op 12 oktober moet ik het huis waar ik nu woon sowieso uit. Ik zag me al helemaal terugverhuizen naar het zuiden van het land: ik moest alleen nog een baan vinden. Ik weet helemaal niet of ik wel zin heb om hier nog te werken en te wonen (ver van familie en mijn lief vandaan) en in dit bedrijf waar gewoon zoveel gebeurd is.. Ik denk het eigenlijk niet. Als ik een andere baan had, of bijna, dan was mijn keuze snel gemaakt.. Verhuizen moet ik over een tijdje toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Zolang je geen werk hebt en je hebt wel het gevoel dat je het daar enigszins kan uithouden en je tijd kan uitzitten zou ik gewoon datgene doen wat je nu doet. Door solliciteren en op zoek gaan naar een leuke job. Je hebt daarnaast wel een baan en zekerheid van inkopen, ongeacht of ze je over twee maand of weet ik hoe lang doodleuk weer op straat tyfen. Inkomen kan ook belangrijk zijn. Als jij het daar nog ff kan uithouden: Why not... maar je hoeft niet te vergeten dat ze van je af wilden, gewoon dus ander werk blijven zoeken
Maar ja, als de sfeer zover verziekt is en je gewoon zelf ook weg wil...
een baan vinden in het zuiden is sowieso moeilijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is, gevoelsmatig, de enige reden om het te doen. Eigenlijk schreeuwt mijn geweten dat ik hier gewoon weg wil/moet, dus ja... Als ik ja zeg, wordt de huidige ontslagaanvraag ingetrokken en houd ik gewoon mijn oorspronkelijke jaarcontract waar een maand opzegtermijn in op is genomen..
[..]
Naja, in principe wil ik denk ik gewoon weg.. Maar wat je zegt: inkomen speelt een grote rol. Het punt is, op 12 oktober moet ik het huis waar ik nu woon sowieso uit. Ik zag me al helemaal terugverhuizen naar het zuiden van het land: ik moest alleen nog een baan vinden. Ik weet helemaal niet of ik wel zin heb om hier nog te werken en te wonen (ver van familie en mijn lief vandaan) en in dit bedrijf waar gewoon zoveel gebeurd is.. Ik denk het eigenlijk niet. Als ik een andere baan had, of bijna, dan was mijn keuze snel gemaakt.. Verhuizen moet ik over een tijdje toch.
stuur me maar ff een pm als je weet welke de juiste versie isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zoekenAnno 1707 oid was iig wel heel goed
Kom dan maar bij mij wonenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
Naja, in principe wil ik denk ik gewoon weg.. Maar wat je zegt: inkomen speelt een grote rol. Het punt is, op 12 oktober moet ik het huis waar ik nu woon sowieso uit. Ik zag me al helemaal terugverhuizen naar het zuiden van het land: ik moest alleen nog een baan vinden. Ik weet helemaal niet of ik wel zin heb om hier nog te werken en te wonen (ver van familie en mijn lief vandaan) en in dit bedrijf waar gewoon zoveel gebeurd is.. Ik denk het eigenlijk niet. Als ik een andere baan had, of bijna, dan was mijn keuze snel gemaakt.. Verhuizen moet ik over een tijdje toch.
ja want in oktober loopt MIJN contract af en dan trek ik bij je inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mij wonen![]()
tot oktober ofzo ^^
Die situatie is anders, jij ging denk ik zelf weg toen.. Ik moest weg, nu willen ze gewoon mijn oude contract voortzetten..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, want dat kun je eisen als ze vragen of je wilt blijven
Al hebben ze miji wel een aardige verhoging gegeven toen ik een maand voor vertrek toch even nog bij de directeur mocht komen die mij vroeg hoe ik om te praten was.
Doen dan, een nieuwe ontslagvergunning kunnen ze haast niet meer indienen voor je. Dan dien je je contract uit en heb je zelf wat meer tijd om iets te zoeken in het zuiden. Dat gaat niet makkelijk zijn op dit moment namelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is, gevoelsmatig, de enige reden om het te doen. Eigenlijk schreeuwt mijn geweten dat ik hier gewoon weg wil/moet, dus ja... Als ik ja zeg, wordt de huidige ontslagaanvraag ingetrokken en houd ik gewoon mijn oorspronkelijke jaarcontract waar een maand opzegtermijn in op is genomen..
[..]
Mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, een nieuwe ontslagvergunning kunnen ze haast niet meer indienen voor je. Dan dien je je contract uit en heb je zelf wat meer tijd om iets te zoeken in het zuiden. Dat gaat niet makkelijk zijn op dit moment namelijk.
Aankomst bergop!quote:
psiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja want in oktober loopt MIJN contract af en dan trek ik bij je in
Ja precies, die 9 minuten die dat groepje nu heeft zegt dus niksquote:
Armstrongquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hup Sanchez, Moncoutie,Mentsjov, Schleck enco
Hm, goede kanttekening..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, een nieuwe ontslagvergunning kunnen ze haast niet meer indienen voor je. Dan dien je je contract uit en heb je zelf wat meer tijd om iets te zoeken in het zuiden. Dat gaat niet makkelijk zijn op dit moment namelijk.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
maar goed, wij hebben makkelijk lullen
pauze
2e broodje dus
En mocht je wat vinden in de tussentijd dan kan je altijd nog opzeggenquote:
10.30 inmiddels. Het gaat hardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, die 9 minuten die dat groepje nu heeft zegt dus niks
Ladylikes TDFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het klassement van Mentsjov al zo slecht dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Armstrong![]()
Mentsjov gaat onderweg lekker een ijsje eten, die mag toch een uur verliezen voor hij uit koers genomen wordt. Want ja, klassement naar de klote, wat boeit het verder nog?
eerste was met eiersalade, tweede is broodje gezondquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, goede kanttekening..
[..]
Smakelijk!
Wat heb je er op?
Mogguh GFquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns willen ze je nu toch je nieuw contarct aanbieden?
of mag je gewoon je huidig contract uitwerken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
10.30 inmiddels. Het gaat hard
[..]
Ladylikes TDF
De LL TDF rijd ik wel alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste was met eiersalade, tweede is broodje gezond
[..]
Mogguh GF
Lees ff terug, daar heeft ze gezegd dat het gaat om het oude contract uitwerken.
[..]
De LL TDF rijd ik wel alleenik had geen zin om alles terug te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ook goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
alles? het topic is pas 2 pagina´s grootquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had geen zin om alles terug te lezen
maar ook goedemiddag
De belangrijkste vraag is natuurlijk of jij denkt dat je het daar nog een tijdje kunt uithouden of niet. Als je denkt van wel, dan zou ik kijken wat er qua salaris uit te slepen valt en toch blijven. Het is vaak namelijk makkelijker om een nieuwe baan te vinden als je al werk hebt, dan wanneer je gaat zoeken als je zonder werk zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik me afvraag wanneer mijn ontslag dan weer opnieuw ingediend wordtnaja, zekerheid konden ze me dan niet echt helemaal bieden, maar dat konden ze niemand. Heb gezegd dat ik er nog een nachtje over moet slapen. Punt is: ik heb namelijk nog geen nieuwe baan..
Hier 1?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles? het topic is pas 2 pagina´s groot
Ook zonder dopig?quote:
Jah jij hebt alles op 1 paginaquote:
ik ben lui vandaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles? het topic is pas 2 pagina´s groot
Dat leest wel zo prettig ja.quote:
dat kan ik hier niet doen.. als de pagina dan is ingeladen kan ik weer F5-enquote:
Maar je wilt wel 1 pagina teruglezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |