Hm, goede kanttekening..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, een nieuwe ontslagvergunning kunnen ze haast niet meer indienen voor je. Dan dien je je contract uit en heb je zelf wat meer tijd om iets te zoeken in het zuiden. Dat gaat niet makkelijk zijn op dit moment namelijk.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
maar goed, wij hebben makkelijk lullen
pauze
2e broodje dus
En mocht je wat vinden in de tussentijd dan kan je altijd nog opzeggenquote:
10.30 inmiddels. Het gaat hardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, die 9 minuten die dat groepje nu heeft zegt dus niks
Ladylikes TDFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het klassement van Mentsjov al zo slecht dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Armstrong![]()
Mentsjov gaat onderweg lekker een ijsje eten, die mag toch een uur verliezen voor hij uit koers genomen wordt. Want ja, klassement naar de klote, wat boeit het verder nog?
eerste was met eiersalade, tweede is broodje gezondquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, goede kanttekening..
[..]
Smakelijk!
Wat heb je er op?
Mogguh GFquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns willen ze je nu toch je nieuw contarct aanbieden?
of mag je gewoon je huidig contract uitwerken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
10.30 inmiddels. Het gaat hard
[..]
Ladylikes TDF
De LL TDF rijd ik wel alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste was met eiersalade, tweede is broodje gezond
[..]
Mogguh GF
Lees ff terug, daar heeft ze gezegd dat het gaat om het oude contract uitwerken.
[..]
De LL TDF rijd ik wel alleenik had geen zin om alles terug te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ook goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
alles? het topic is pas 2 pagina´s grootquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had geen zin om alles terug te lezen
maar ook goedemiddag
De belangrijkste vraag is natuurlijk of jij denkt dat je het daar nog een tijdje kunt uithouden of niet. Als je denkt van wel, dan zou ik kijken wat er qua salaris uit te slepen valt en toch blijven. Het is vaak namelijk makkelijker om een nieuwe baan te vinden als je al werk hebt, dan wanneer je gaat zoeken als je zonder werk zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik me afvraag wanneer mijn ontslag dan weer opnieuw ingediend wordtnaja, zekerheid konden ze me dan niet echt helemaal bieden, maar dat konden ze niemand. Heb gezegd dat ik er nog een nachtje over moet slapen. Punt is: ik heb namelijk nog geen nieuwe baan..
Hier 1?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles? het topic is pas 2 pagina´s groot
Ook zonder dopig?quote:
Jah jij hebt alles op 1 paginaquote:
ik ben lui vandaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles? het topic is pas 2 pagina´s groot
Dat leest wel zo prettig ja.quote:
dat kan ik hier niet doen.. als de pagina dan is ingeladen kan ik weer F5-enquote:
Maar je wilt wel 1 pagina teruglezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |