Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:51 schreef Keiichi het volgende:
Je hebt het over een worst case scenario.
Dat is natuurlijk dat iedereen dood is gegaan door het virus
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:51 schreef Keiichi het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:00 schreef RockSolid het volgende:
[..]
![]()
En nu kun je het topic direct weer sluiten
dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:51 schreef Keiichi het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:07 schreef Keiichi het volgende:
Wat doe ik, ik help het topic van TS om zeep![]()
Foutquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:43 schreef Kaneel het volgende:
-er ontstaan regelmatig stroomuitvallen omdat er veel zieken zijn bij TenneT en de nutsbedrijven
ow, en pas op met atoombommen danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:43 schreef Idler het volgende:
Dan gaan de overlevenden op zoek naar een oude zwarte vrouw. Of naar een enge nare man, maar dat doen gelukkig alleen de slechteriken!
kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef Jumparound het volgende:
klinkt als de film "blindness" heb hem wel binnen maar moet hem nog zien...
Worst case? Of de redding voor deze planeet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:51 schreef Keiichi het volgende:
jah gezellie een goedkoop huis als je vrouw, kindertjes en je halve familie dood is, zit je dan ook écht op te wachten denk ik...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:01 schreef Daniel1976 het volgende:
In het begin leek het alsof 10% dood ging. Dus uiteindenlijk zijn er 500.000 nederlanders dood.
Dus iedereen kent wel iemand die dood is.
Wereldwijd misschien wel 600 miljoen doden. Ruimt lekker op.
Eindelijk weer lagere huizenprijs
Of een kistje voor jou? Die vervolgens mooi in zo'n verbrandingsoven geschoven kan worden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:01 schreef Daniel1976 het volgende:
In het begin leek het alsof 10% dood ging. Dus uiteindenlijk zijn er 500.000 nederlanders dood.
Dus iedereen kent wel iemand die dood is.
Wereldwijd misschien wel 600 miljoen doden. Ruimt lekker op.
Eindelijk weer lagere huizenprijs
Niet vergeten: zaden regelen voor de moestuin, gereedschap voor regelen/maken brandhout, apotheek leeghalen voor geneesmiddelen, paar zakken houtskool voor waterzuiveringquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef LaTiNo het volgende:
gers, bijna iedereen dood. Dan zou ik een afgelegen huis uitzoeken dat nu uiteraard leeg staat. Lijken disposen. Generator ergens vandaan halen en dan een shell-auto vol diesel er naartoe rijden. Eerst maar oefenen in een gewone vrachtwagen, want ik kan nog niet in een vrachtwagen rijden. Daarna supermarkten plunderen voor blikvoer etc. En wat boeken zoeken over hoe je je eten moet verbouwen etc.
Daar merk ik dan niets meer van toch. En we zijn met tenminste 2 miljard teveel op deze aardkloot.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Of een kistje voor jou? Die vervolgens mooi in zo'n verbrandingsoven geschoven kan worden?
Helemaal niets, de wereld draait gewoon door. Er wordt alleen een enorme hoop overbodig werk niet gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Kaneel het volgende:
Het gaat mij erom wat er gaat gebeuren als er veel mensen niet kunnen werken, niet om per sé veel doden.
Ben het helemaal met je eens, maar het blijven gevaarlijke uitspraken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar merk ik dan niets meer van toch. En we zijn met tenminste 2 miljard teveel op deze aardkloot.
Dus daar mag wel wat van dood.
En mensen gaan altijd dood. Dat is altijd zielig maar het leven gaat gewoon door daarna.
Klinkt als Resident Evil: Extinctionquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef LaTiNo het volgende:
gers, bijna iedereen dood. Dan zou ik een afgelegen huis uitzoeken dat nu uiteraard leeg staat. Lijken disposen. Generator ergens vandaan halen en dan een shell-auto vol diesel er naartoe rijden. Eerst maar oefenen in een gewone vrachtwagen, want ik kan nog niet in een vrachtwagen rijden. Daarna supermarkten plunderen voor blikvoer etc. En wat boeken zoeken over hoe je je eten moet verbouwen etc.
Zoek even nrc next van vorige week ofzo, daar stond het in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Kaneel het volgende:
Het gaat mij erom wat er gaat gebeuren als er veel mensen niet kunnen werken, niet om per sé veel doden.
Als er maar genoeg mensen ziek zijn of dood gaan, heb je ook veel minder van alles nodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef mr.happy het volgende:
als er maar genoeg mensen ziek worden stort de economie in: niet voldoende productie, niet genoeg vervoer, te weinig afnemers.
Kijk maar wat er in europa gebeurde direct na de pestepidemieen: ee grote economische ellende, boerenopstanden enzulks. (dus wat dat betreft is die "totale anarchie" opmerking niet eens zo gek.)
maar de clou is juist dat de sterfte ad random gaat, dus niet mooi verdeeld als in: er is minder behoefte aan product A, maar er wordt ook minder van product A geproduceerd en de chauffeurs voor product A zijn ook ziek, dus alles blijft gelijk, maar op een lager niveau. Er kan een enorme disbalans onstaan en dat leidt tot tekorten en chaos + sommige beroepen hebben per beoefenaar een hoop afhankelijken (artsen bijv.) zodat er daar maar een paar van uit hoeven te vallen om veel impact te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er maar genoeg mensen ziek zijn of dood gaan, heb je ook veel minder van alles nodig.
Geen denken aan. We hebben nog iets van 40.000 militairen die je in kunt zetten, waaronder ook veel verpleegkundigen en artsen. Een hoop werk, eigenlijk niet direct noodzakelijk werk, zal niet gedaan worden. Het zal hectisch zijn, maar het draait gewoon door, met links en rechts wat collateral damage. Je kunt bijvoorbeeld best overleven met maar twee soorten frisdrank en alleen melk. Een borstoperatie kan ook prima uitgesteld worden en ook carpoolen is een prima optie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef mr.happy het volgende:
[..]
maar de clou is juist dat de sterfte ad random gaat, dus niet mooi verdeeld als in: er is minder behoefte aan product A, maar er wordt ook minder van product A geproduceerd en de chauffeurs voor product A zijn ook ziek, dus alles blijft gelijk, maar op een lager niveau. Er kan een enorme disbalans onstaan en dat leidt tot tekorten en chaos + sommige beroepen hebben per beoefenaar een hoop afhankelijken (artsen bijv.) zodat er daar maar een paar van uit hoeven te vallen om veel impact te hebben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Worst case? Of de redding voor deze planeet?
kunnen we dat wel dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..].
Figuren die aannemen dat de mens niet in symbiose met de natuur kan leven mogen eerst.
Natuurlijk kunnen we dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kunnen we dat wel dan?
-regenwouden
-vissen
-haaien
-wild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Papier is geduldig en schrijvers zijn net mensenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:46 schreef FANN het volgende:
Vreemd dat ik hier alleen reacties van mannen zie en de meeste reacties zijn nogal op zijn zachts gezegd
''gevoellloos''.
Als jullie dat boek eens zouden lezen zouden jullie misschien beter zien wat een drama het zou worden.
máár hoe ga je dat bewerkstelligen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen we dat.
De mensheid kan alles waar zij hun brein op richt. Als we nou eens richten op evenwicht met de natuur in plaats van tactical nukes, dan schiet het wel op.
da's waar, maar het einde is niet zo belangrijk, écht het verhaal is de moeite waard om te lezenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:56 schreef prima het volgende:
Nu heb je het einde al verklapt! Wat doe je![]()
Die hoef ik dus ook niet meer te lezen...
ah, ik heb hier de film van gezien kort geleden ( "blindness") , was best ok, alleen vond ik het gedrag van de ziende vrouw nogal idioot. Ze had zulke enorme voordelen en nog liet ze zich verkrachten, wat een muts.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ah, ik heb hier de film van gezien kort geleden ( "blindness") , was best ok, alleen vond ik het gedrag van de ziende vrouw nogal idioot. Ze had zulke enorme voordelen en nog liet ze zich verkrachten, wat een muts.
Wat het boekt laat op zeker wel waarheidsgetrouw zien hoe het zou worden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:46 schreef FANN het volgende:
Vreemd dat ik hier alleen reacties van mannen zie en de meeste reacties zijn nogal op zijn zachts gezegd
''gevoellloos''.
Als jullie dat boek eens zouden lezen zouden jullie misschien beter zien wat een drama het zou worden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat het boekt laat op zeker wel waarheidsgetrouw zien hoe het zou worden?
Ook dat is gebaseerd op fictie en kan dus totaal miszitten.
Ik geloof wel dat het een geloofwaardig senario is - kan zijn.
Als je verhalen leest over bijvoorbeelde De Tweede Wereldoorlog waar de Joden ook werden
geissoleerd van de rest van de bevolking en in een getto gestopt met een grote muur met prikkeldraad
eronheen kwamen er ook héél wat menselijke drama´s voor zoals verraad etc. puur uit overlevingsdrang,
angst en helaas ook zelfzuchtigheid.
Opvallend trouwens, dat iedereen die denkt aan miljoenen doden met enkele overlevenden of voordelen zien als goedkope huizen er alitjd vanuitgaan dat ze het dus zelf overleven. Ook hier geld blijkbaar: "Dat overkomt mij niet"
Tja. dat viel mij ook op, en hun vrouw, man, kinderen, vader, moeder etc. natuurlijk ook niet,
die blijken dan natuurlijk allemaal immuum te zijn voor de ´´ziekte´´ zodat ze gezellig een goedkoop
huisje kunnen aanschaffen en zelf nog lang en gelukkig kunnen leven![]()
en dat is natuurlijk niet zo...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.
Voor de rest
[ afbeelding ]
Ah je was me voor ik wilde ook The Stand posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.
Voor de rest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmm, misschien moet ik het boek maar gaan lezen....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik me niet herinneren uit het boek, maak boeken die worden verfilmd zijn meestal
wel iets sensationeler gemaakt, het zou kunnen zijn dat er ook zoiets in het boek staat, is alweer
een tijdje geleden dat ik het gelezen heb, maar in kan me bijna niet voorstellen dat dat zo zou zijn
dan zou ik het me moeten herinneren, ik denk dat ik de film dan maar niet ga kijken, ik lees nog liever het boek
een keer is tenslotte ook alweer 10 jaar geleden, maar dat ik er nog heel veel van weet na 10 jaar zegt
denk ik wel genoeg. Dit boek maakte gewoon enorm veel indruk op mij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:12 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
mmm, misschien moet ik het boek maar gaan lezen....
Weet je het einde nog precies?
In de film eindigt het zo:Ahum, de mensen die de film willen gaan zien en/of het boek willen gaan lezen moeten maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even niet onder de spoilers kijken.
Om eerlijk te zijn denk ik dat het jammer is dat je de film al gezien hebt voordat je het boek hebt gelezen,
daarom zal ik deze film ook niet gaan zien, ik heb wel vaker gemerkt dat als ik een boek heb gelezen die
veel indruk op mij gemaakt heeft en die later dan verfilm is dat de film dan een héél ander beeld geeft dan
de indruk die het boek bij me heeft achtergelaten, is zou bijna zeggen, dat het de boel een beetje ''verpest''.
Daarom begreep ik deze opmerking van je ook niet;
ah, ik heb hier de film van gezien kort geleden ( "blindness") , was best ok, alleen vond ik het gedrag van de ziende vrouw nogal idioot. Ze had zulke enorme voordelen en nog liet ze zich verkrachten, wat een muts.[/bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je antwoord op je volgende vraag is gelukkig iets korter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt, de maatschappij zou wel iets kunnen ontwrichten, maar ik denk dat mensen geleidelijk ziek worden, met uiteraard een piek, maar die zal wel opgevangen kunnen worden.![]()
zo begon het in het boek ook....quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Shoombak het volgende:
Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt, de maatschappij zou wel iets kunnen ontwrichten, maar ik denk dat mensen geleidelijk ziek worden, met uiteraard een piek, maar die zal wel opgevangen kunnen worden.
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef FANN het volgende:
Even in een spoiler verder aangezien ik je niet kan PM'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Je antwoord op je volgende vraag is gelukkig iets korter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
José Saramago is een meester n het bedenken van magisch realistische situaties in een bijna hyperrealistische maatschappelijke omgeving. Het menselijk detail in combinatie met de 'anonimiteit' van de personages maakt dat deze verschrikkingen beleefbaar worden gemaakt, zonder per definitie af te schrikken. De boeken bevatten duidelijk waarschuwingen voor de mensheid, maar over het algemeen bevatten ze ook een zekere vorm van oplossing. Laten we iig hopen dat het zover nooit komt en mensen eindelijk eens gaan beseffen wat voor macht ze overheden eigenlijk geven over hun eigen lot.OokReggie![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef LaTiNo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ten eerste moet ik je bekennen dat ik na deze discussie hier, door het boek ben gaan bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gisteravond ben begonnen om het nog een keer opnieuw te lezen, want ná 10 jaar ben
je wel het één en ander vergeten natuurlijk. Tot nu toe is mijn bewondering voor de vrouw nog
steeds even groot als de eerste keer dat ik het boek las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De brandscene moest ik even opzoeken;
Dit is zoals het in het boek wordt beschreven, hoe het is de film wordt overgebracht weet
ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tweede vraag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En JA als ik dit boek nog een keer gelezen heb, ga ik de film misschien toch ook maar eens bekijken,
gewoon omdat in nieuwschierig ben geworden hoe men dit boek heeft verfilmd en wat de verschillen zijn.![]()
Goede film inderdaad. Maar wat gebeurt er hier als 1/3 deel van Nederland ziek is?
- minder hulpdiensten?
- lege schappen?
- vuilophoping?
- problemen met de post?![]()
op zijn minst jah.......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:20 schreef Kaneel het volgende:
Goede film inderdaad. Maar wat gebeurt er hier als 1/3 deel van Nederland ziek is?
- minder hulpdiensten?
- lege schappen?
- vuilophoping?
- problemen met de post?
![]()
![]()
ik denk dat we er na een maand achter komen dat 1/3 best wel misbaar is.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik heb zo het idee dat de film wel heel erg het verhaal van het boek heeft gevolgd, dus ik zou um wel kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef FANN het volgende:
En JA als ik dit boek nog een keer gelezen heb, ga ik de film misschien toch ook maar eens bekijken,
gewoon omdat in nieuwschierig ben geworden hoe men dit boek heeft verfilmd en wat de verschillen zijn.
![]()
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er permanent 1/3 van de bevolking zou verdwijnen, en dan echt een perfecte doorsnee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:20 schreef Kaneel het volgende:
- minder hulpdiensten?
- lege schappen?
- vuilophoping?
- problemen met de post?
Je hebt weliswaar 1/3 winkelpersoneel, doktoren, brandweer, leraren, computerprogrammeurs etc. minder,
maar je hebt ook 1/3 minder winkels nodig, 1/3 minder artsen nodig, minder scholen->klassen->leraren.
Sommige fabrieken moeten sluiten, en sommige bedrijven gaan samenwerken/fuseren om te kunnen blijven functioneren, maar je zou toch in een jaartje of 10 weer terug moeten kunnen naar hetzelfde welvaartsniveau, maar dan minder druk?![]()
![]()
Het zou wel nasty zijn als de griep bijvoorbeeld een andere doelgroep te pakken neemt dan de griep normaal doet, zoals nu.![]()
In het minst ongunstige geval waar nog steeds niet veel mensen vrolijk van worden pakt een griepgolf de oudere en helpt het in ieder geval tegen de vergrijzing, als het de generatie pakt die het meest actief is binnen de economie krijgt dat ook een klap.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
yup, met deze verhoudingen zou de economie voor vele decennia instorten ben ik bang, veel tieners zouden meteen al aan de slag moeten zonder kans te hebben op een opleiding en de 60+'ers zouden tot hun dood moeten doorwerken, want er is niemand meer om hun WAO-tjes te betalen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef jogy het volgende:
Het zou wel nasty zijn als de griep bijvoorbeeld een andere doelgroep te pakken neemt dan de griep normaal doet, zoals nu.
[ afbeelding ]
In het minst ongunstige geval waar nog steeds niet veel mensen vrolijk van worden pakt een griepgolf de oudere en helpt het in ieder geval tegen de vergrijzing, als het de generatie pakt die het meest actief is binnen de economie krijgt dat ook een klap.![]()
![]()
The Standquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit dus.
Huizen vol lijken. Straten zijn leeg (wie gaat met z'n griepkop nog op straat lopen) Een aantal overlevenden. Misschien is alleen een compleet werelddeel volledig uitgeroeid, en is de rest bespaard gebleven.
In ieder geval zijn er genoeg films en boeken over geschreven die een aardig beeld schetsen van hoe het er dan aan toe gaat.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ligt er dus aan welke leeftijdsgroep het wordt. Kan me voorstellen dat wanneer het die 1/3de bijvoorbeeld hoofdzakelijk de kinderen zijn wereldwijd dat je dan wel een probleem krijgt, economisch en sociaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij zou er economisch erg weinig aan de hand zijn als 1/3 verdwijnt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
vrouwen en kinderen eerst......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij zou er economisch erg weinig aan de hand zijn als 1/3 verdwijnt.
nee, dan draait de wereld gewoon door hoor...
niets aan het handje![]()
![]()
Het ging me om die doorsnede die iemand roept.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er dus aan welke leeftijdsgroep het wordt. Kan me voorstellen dat wanneer het die 1/3de bijvoorbeeld hoofdzakelijk de kinderen zijn wereldwijd dat je dan wel een probleem krijgt, economisch en sociaal.![]()
en áán te betalen, dat scheel dan ook weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
yup, met deze verhoudingen zou de economie voor vele decennia instorten ben ik bang, veel tieners zouden meteen al aan de slag moeten zonder kans te hebben op een opleiding en de 60+'ers zouden tot hun dood moeten doorwerken, want er is niemand meer om hun WAO-tjes te betalen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dat is inderdaad minder schadelijk voor de economische operatie ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het ging me om die doorsnede die iemand roept.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Dankjewel, jogy, ik zit in de 'doelgroep'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef jogy het volgende:
Het zou wel nasty zijn als de griep bijvoorbeeld een andere doelgroep te pakken neemt dan de griep normaal doet, zoals nu.
[ afbeelding ]
In het minst ongunstige geval waar nog steeds niet veel mensen vrolijk van worden pakt een griepgolf de oudere en helpt het in ieder geval tegen de vergrijzing, als het de generatie pakt die het meest actief is binnen de economie krijgt dat ook een klap.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Dankjewel, jogy, ik zit in de 'doelgroep'
![]()
RIP![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.
Voor de rest
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: