Ligt er dus aan welke leeftijdsgroep het wordt. Kan me voorstellen dat wanneer het die 1/3de bijvoorbeeld hoofdzakelijk de kinderen zijn wereldwijd dat je dan wel een probleem krijgt, economisch en sociaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij zou er economisch erg weinig aan de hand zijn als 1/3 verdwijnt.
vrouwen en kinderen eerst......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij zou er economisch erg weinig aan de hand zijn als 1/3 verdwijnt.
Het ging me om die doorsnede die iemand roept.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er dus aan welke leeftijdsgroep het wordt. Kan me voorstellen dat wanneer het die 1/3de bijvoorbeeld hoofdzakelijk de kinderen zijn wereldwijd dat je dan wel een probleem krijgt, economisch en sociaal.
en áán te betalen, dat scheel dan ook weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
yup, met deze verhoudingen zou de economie voor vele decennia instorten ben ik bang, veel tieners zouden meteen al aan de slag moeten zonder kans te hebben op een opleiding en de 60+'ers zouden tot hun dood moeten doorwerken, want er is niemand meer om hun WAO-tjes te betalen...
Dat is inderdaad minder schadelijk voor de economische operatie ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het ging me om die doorsnede die iemand roept.
Dankjewel, jogy, ik zit in de 'doelgroep'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef jogy het volgende:
Het zou wel nasty zijn als de griep bijvoorbeeld een andere doelgroep te pakken neemt dan de griep normaal doet, zoals nu.
[ afbeelding ]
In het minst ongunstige geval waar nog steeds niet veel mensen vrolijk van worden pakt een griepgolf de oudere en helpt het in ieder geval tegen de vergrijzing, als het de generatie pakt die het meest actief is binnen de economie krijgt dat ook een klap.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Dankjewel, jogy, ik zit in de 'doelgroep'
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.
Voor de rest
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |