Alleen maar veel films kijken en muziek luisteren en je haalt ook een boel punten, doet ook niet iedereen. Niet zo zeuren lijkt mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:10 schreef qonmann het volgende:
alleen de krant of FP lezen en je haalt een boel punten..helaas
't is meer dat ik het dom vind dat ik dat niet weet..want kranten lezen doe ik wel en dit is al weer een paar dagen geleden, dacht ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Alleen maar veel films kijken en muziek luisteren en je haalt ook een boel punten, doet ook niet iedereen. Niet zo zeuren lijkt me
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Mark het volgende:
Andere vraag dan maar? Een Echte Kennisvraag?
Ow, okquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is meer dat ik het dom vind dat ik dat niet weet..want kranten lezen doe ik wel en dit is al weer een paar dagen geleden, dacht ik.
Ik kom hier volgende pagina wel terug. Aub geen spoilervragen meer stellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:24 schreef Mark het volgende:
Het was Manuel Zelaya
Hoe komt de hoofdpersoon uit Das Parfum aan zijn eind?
Ik heb de film nooit gezien, alleen het boek gelezen. Ik weet dus ook niet of het einde hetzelfde isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Dagobert het volgende:
En dan gaat het weer over films en haak ik af
Dat is iets te weinigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:27 schreef starla het volgende:
Hij wordt door heel veel vrouwen doodgeknuffeld
Je bent in de war met Shaun of the Deadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
wordt hij niet aan stukken gescheurd ook?
Dat dus, er blijft letterlijk niets van hem over (sorry Starla)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij wordt uiteengereten en geconsumeerd tot er niks meer van hem over was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat? Wordt hij aan stukken gescheurd!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dus, er blijft letterlijk niets van hem over (sorry Starla)
In stukken gescheurd betekent niet dat er niks van hem overblijft....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dus, er blijft letterlijk niets van hem over (sorry Starla)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef starla het volgende:
[..]
Wat? Wordt hij aan stukken gescheurd!?Ik heb dan de gecensureerde versie gezien waarschijnlijk....
echt wel, dat lulletje rozewater met die bril wordt goed te grazen genomenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Mark het volgende:
[..]Ik bedoelde ook het boek, datr was misschien niet helemaal duidelijk. Overigens gebeurt dat dus weer niet in Shaun
De hoofdrolspelers hebben geen bril, ik dacht dat je die bedoeldequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef starla het volgende:
[..]
echt wel, dat lulletje rozewater met die bril wordt goed te grazen genomen
http://evilbeetgossip.fil(...)9/02/simon-pegg1.jpgquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:35 schreef Mark het volgende:
[..]
De hoofdrolspelers hebben geen bril, ik dacht dat je die bedoelde
het is een onderdeel van het kadaster, misschien helpt dat iets?quote:
Goede hintquote:
heel warm, nou de afkorting nogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Goede hintIs de kaart waarop ondergrondse leidingen, riolen ed staan aangegeven
Koninklijk Leidingen en Infrastructuur centrum?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heel warm, nou de afkorting nog
Leidingen en Centrum = goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koninklijk Leidingen en Infrastructuur centrum?
Kabels en Leidingen Informatie Centrumquote:
als je de afkorting kent weet je ook de functie van het geheel toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kabels en Leidingen Informatie Centrum
Ja in Den Haag hebben ze het niet zo goed bijgehouden geloof ik. Daar zaten ze met een aantal kabels die ze niet kenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
als je de afkorting kent weet je ook de functie van het geheel toch?
of niet geïnformeerd omdat ze niet goed geïnformeerd warenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in Den Haag hebben ze het niet zo goed bijgehouden geloof ik. Daar zaten ze met een aantal kabels die ze niet kenden.
Heel goed! Een Paramilitaire organisatie van Hutu's die verantwoordelijk was voor de slachtingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef mividaloca het volgende:
een groep extremisten in de rwanda oorlog.. Hutu's volgens mij!
Nee, de link Rwanda - Cheadle wel. Cheadle speelde de hoofdrol in Hotel Rwanda.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef starla het volgende:
De link hutu > negert is natuurlijk snel gemaakt.
Moest na jou vraag meteen aan die film Hotel Rwanda denken vandaar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Don Cheadle
Ik maak hem wel snelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, de link Rwanda - Cheadle wel. Cheadle speelde de hoofdrol in Hotel Rwanda.
Ik ben een nogal machotype maar mijn ex zei dat ze mij hevig geëmotioneerd zag bij die scene dat die Westerlingen weg werden gehaald en dat die Afrikanen moesten blijven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Moest na jou vraag meteen aan die film Hotel Rwanda denken vandaar!
Ik heb wel meerdere keren even een traantje laten lopen.. die scene dat ze over die lijken rijden..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een nogal machotype maar mijn ex zei dat ze mij hevig geëmotioneerd zag bij die scene dat die Westerlingen weg werden gehaald en dat die Afrikanen moesten blijven.
Ja sorry. Internet van steeds weg ivm reparaties van UPC.quote:
Dat is correct maar niet het antwoord wat ik zocht. De film ontleent zijn titel aan iets anders.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is correct maar niet het antwoord wat ik zocht. De film ontleent zijn titel aan iets anders.
Wel aan elkaar verwant maar niet hetzelfde.quote:
Nee, St Elmo's fire is eigenlijk het omgekeerde van een bolbliksem..... mompelt ook iets over een vulkaan.quote:
'Bliksem' vanuit een vulkaan de lucht in?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, St Elmo's fire is eigenlijk het omgekeerde van een blikseminslag..... mompelt ook iets over een vulkaan.
Nee geen bliksem, niet vanuit een vulkaan maar de restquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Bliksem' vanuit een vulkaan de lucht in?
Een ontlading van electriciteit vanaf de zee naar de lucht?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Je moet het meer zien als een fenomeen gelijk aan een vulkaanuitbarsting....
Komt wel in de buurt maar niet goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een ontlading van electriciteit vanaf de zee naar de lucht?
Van een schip naar lucht dan, statisch geworden zeildoek oid?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt wel in de buurt maar niet goed.
Sorry maar het internet blijft maar wegvallen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:29 schreef BasOne het volgende:
St Elmo's fire is wanneer masten beginnen op te lichten als de neutronen of elektronen haal ze altijd door mekaar aangetrokken worden door de tegenovergestelde lading in de lucht, wat uiteindelijk in een streamer kan eindigen, een omhoog schietende bliksem die de omlaag komende bliksem aantrekt en zo 'contact' maakt.
als ik het me goed kan herinneren van school
Toen was ik zo lazarus dat ik niet eens mijn computer aan kon krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal problemen met de internetverbinding zeg.Vannacht ook al.
Orginele introquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef Burnett het volgende:
the twilight zone
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen was ik zo lazarus dat ik niet eens mijn computer aan kon krijgen.
Foeiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen was ik zo lazarus dat ik niet eens mijn computer aan kon krijgen.
hihihihi nah nah nah naaah naaaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |