het is een onderdeel van het kadaster, misschien helpt dat iets?quote:
Goede hintquote:
heel warm, nou de afkorting nogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Goede hintIs de kaart waarop ondergrondse leidingen, riolen ed staan aangegeven
Koninklijk Leidingen en Infrastructuur centrum?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heel warm, nou de afkorting nog
Leidingen en Centrum = goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koninklijk Leidingen en Infrastructuur centrum?
Kabels en Leidingen Informatie Centrumquote:
als je de afkorting kent weet je ook de functie van het geheel toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kabels en Leidingen Informatie Centrum
Ja in Den Haag hebben ze het niet zo goed bijgehouden geloof ik. Daar zaten ze met een aantal kabels die ze niet kenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
als je de afkorting kent weet je ook de functie van het geheel toch?
of niet geïnformeerd omdat ze niet goed geïnformeerd warenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in Den Haag hebben ze het niet zo goed bijgehouden geloof ik. Daar zaten ze met een aantal kabels die ze niet kenden.
Heel goed! Een Paramilitaire organisatie van Hutu's die verantwoordelijk was voor de slachtingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef mividaloca het volgende:
een groep extremisten in de rwanda oorlog.. Hutu's volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |