Nee, er stond eerst na de komma 'he gets' ipv 'be'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef IQM het volgende:
Probeer je in je OP nou je fout uit de TT te verbloemen?
Ik wacht op een modje voor uitsluitsel hierover! Het laatste woord is hierover nog niet gesproken!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, er stond eerst na de komma 'he gets' ipv 'be'
Hahaha! Sarkozy ookquote:
Obama loopt echt zo van: "Yeah Nicky boy, I just told Berlusco...uh....what the.....daaaaaaamnnnn"quote:
quote:Gosamme! me nepnoagel breek af toen ik me kind een lel gaf! en dr zat net zo mooie tijgerprint op met diamantsies!!!
8 minutes ago from web
nou, gefeliciteerd ermeequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:15 schreef LeBeau het volgende:
Hoi!
Ik zit nu vier weken in Den Haag. Ik heb nog geen echt internet (yay direct internet van kpn), mis nog de helft van m'n lampen en slaap op m'n (slaap)bank omdat m'n bed nog in losse stukken in m'n slaapkamer ligt.
VERDER ALLES TOF!
Die's leuk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]Tof wijf!
(En ja, ik weet dat het nep is
)
Geweldig inderdaad!quote:
Gedurfd, dat sowieso!quote:
Nope, en die ga ik wellicht ook niet meer in de bios zien. Wordt een downloadje over een paar weken/maanden.quote:The Hangover inmiddels ook gezien?
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
Welke Top 500?!quote:
I've gone to the dark side.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:28 schreef Zhenar het volgende:
En waarom zit jij opeens in de Homo-topics?!![]()
Nooooooooooooooooooquote:
wat verwacht je dan, je zit in SHOW-chat....quote:
Seriously?!quote:
't Valt me wel op, ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat verwacht je dan, je zit in SHOW-chat....Als je niet op mannen valt, hoor je er niet bij!
(We missen alleen die voice-over van Prijzenslag nog:"kom uit de kast en sla je slaaaaaaag!!!"
)
Dat kan nooit meer lang durenquote:
neehee... voor mensen-die-op-mannen-vallen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:47 schreef IQM het volgende:
[..]
't Valt me wel op, ja.'t Is gewoon een broedplaats voor homoseksuelen.
't Is ergens maar goed dat er hier zo weinig gepost wordt de laatste tijd, anders was ik definitief al bekeerd.quote:
Ik ookquote:
Van welke serie, slut?!quote:
quote:
quote:
goed zo, ook van de oudelayoutclub dus!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie een cactus bij jou.
Yeahquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed zo, ook van de oudelayoutclub dus!
Niet omdat ik vorige week al een topic over je maaktequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een reden gevonden om je weer een beetje te mogen.
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet omdat ik vorige week al een topic over je maakte?
Je post erin, gekquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.Is dat gek?
Ik ga nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
SC-vriendjes, wanneer gaan jullie op vakantie en waar naartoe?
Nee, zit nog steeds diep in de scriptie-misèrequote:
Pff, gaat over Jan Smit. Ik klik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, zit nog steeds diep in de scriptie-misère.
Ik moet trouwens echt erg lachen om dit: http://www.dumpert.nl/med(...)it_alles_is_weg.html![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
hihi, ik ben vandaag naar Beeld en geluid geweest. Is iemand daar al eens geweest?
Ik moet even dit delen, mijn ingesproken reclame![]()
Bekijk deze YouTube-video
Als je d'r over begint, moet je het ook posten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ook nog genant materiaal waarop ik het nieuws voorlees, maar die laat ik lekker achterwege
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je d'r over begint, moet je het ook posten.
Dat zijn de regels.
Oeh tofheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vooruit dan maarMijn soap-debuut:
Dat is toch niet het nieuws voorlezen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vooruit dan maarMijn soap-debuut:
Nee, die komt echt niet door mn goedkeuring heenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is toch niet het nieuws voorlezen?'t Is wel leuk!
![]()
PM. PM. PM.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, die komt echt niet door mn goedkeuring heen
Jij hebt 'mquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Sneller kijken dan. En The Bro Code kopen.
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Mooi moment voor IQM om een high-five-smiley te maken
Viel spass!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:09 schreef IQM het volgende:
Zo. Op naar België. Tot over een week, kiddo's.
Saai.quote:
We hadden het er laatst nog over hoe tof U2 is!quote:
Ohquote:
vergeet je plu/poncho niet!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen naar de Efteling. Voor het eerst in de Vliegende Hollander
.
Neequote:
Poncho's komen niet voor in mijn woordenboekquote:
Poncho's zijn zóveel makkelijker dan plu'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Poncho's komen niet voor in mijn woordenboek![]()
Maar de plu neem ik mee.. om vervelende kinderen mee te slaan, uiteraard.
Die had G_h laatst ook gepost volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef MissBliss het volgende:
Poncho's zijn zóveel makkelijker dan plu's
Haha, dit kende ik nog niet: literal video versions:
Ohquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Die had G_h laatst ook gepost volgens mij.Maar die zijn tof ja.
Die van James Blunt ook.
Belgiëquote:Op zondag 26 juli 2009 @ 13:03 schreef IQM het volgende:
Leuk.
Weer was niet altijd even goed, maar we mochten ook niet echt klagen.
Oostende zelf was niet heel erg super, maar gelukkig maakten Gent, Brugge en Ieper een boel goed.
Bijna elke dag wel friet gegeten.
Tofquote:
quote:
Ga jij lekker 3 jaar te laat HIMYM kijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
Mei 2009 belde, ze willen hun internethype terug.
Point taken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga jij lekker 3 jaar te laat HIMYM kijken![]()
Ze heeft zo te zien al een eeuw zitten wachten, she's just moving on.quote:
Oh tofquote:Op woensdag 29 juli 2009 @ 18:35 schreef babette21 het volgende:
zaterdag komt Dood Eind op tv
kunnen we ons weer vergapen aan die heerlijke eenzijdige blik van Bing!!![]()
Lijkt met niet echt een bijzondere film trouwens.quote:
Hoe bedoel je apart?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Steve het volgende:
Het leven uit een dag, aparte trailer... Ben wel benieuwd naar de film.
Het acteerwerk lijkt bizar slecht..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Steve het volgende:
Het leven uit een dag, aparte trailer... Ben wel benieuwd naar de film.
Tsja, sommige zinnen lijken echt opgelezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het acteerwerk lijkt bizar slecht..
Oh hier had ik overheen gelezen. Niet heel veel bijzonders hoor, ik heb een keiharde bult net onder mijn knie zitten die behoorlijk pijnlijk is als ik beweeg. Dokter heeft geen flauw idee wat het is.quote:
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen en dat ga ik ook zo houden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
+1 !quote:
Vertelquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:02 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb vannacht nog over je gedroomd Z.
Nou ik ging rond een uur of één naar bed, tandenpoetsen, uitkleden, toen in bed gaan liggen. Nog wat TV gekeken (TD: Pick of Destiny), en toen dat afgelopen was ben ik gaan slapen. Om kwart over zeven werd ik wakker en toen had ik dus over jou gedroomd.quote:
Was die leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 23:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ik ging rond een uur of één naar bed, tandenpoetsen, uitkleden, toen in bed gaan liggen. Nog wat TV gekeken (TD: Pick of Destiny), en toen dat afgelopen was ben ik gaan slapen. Om kwart over zeven werd ik wakker en toen had ik dus over jou gedroomd.
Ik moet nog van alles op mijn computer zetten, maar heb iig één hele leuke met mijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, kun je je profiel updaten met bruine foto's![]()
Ik ga pas eind augustus comazuipen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de nieuwe filmpjes met zonnebrandcreme en keiveel innuendo
Ga je dan ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben doodop; ga slapen.
(I know: boooring)
I sure didquote:
Dat einde.quote:
Dat zou wel geniaal zijnquote:
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 19:36 schreef El_Che het volgende:
[..]
MBHoe is het? Gaan jullie nog weg?
Dat is wel romantischquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Mja, misschien een paar daagjes Parijs ofzo in het najaar
Je bedoelt zweetbandjes, polsbandjes, scheenbeschermers en dat soort erotiserende shit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef El_Che het volgende:
[..]
Heb je ook de bijbehorende sportkleding aangeschaft?
Heb jij dat?quote:
Nou, een paar jaar geleden waren we er begin november... KOUD!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 19:48 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat is wel romantischTenzij het de hele tijd regent
Maar zo'n guur Parijs heeft wel wat
Vandaag gekocht... met een extra Wii Motion Plusquote:
Nee, moet dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 22:59 schreef IQM het volgende:
MB, heb jij How I Met Your Mother wel 's gezien?
Tofquote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vandaag gekocht... met een extra Wii Motion Plus![]()
Echt ideaal spel voor als er mensen langskomen die wel willen Wii'en, maar er geen reet van kunnen![]()
Oftewel: laagdrempelig, maar super fun
Gelijk hebben inzake welke kwestie?!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja
Ik denk trouwens dat Z&I gelijk hebben!
Sowieso elke kwestie natuurlijk, maar nu bedoelde ik die van HIMYM en dat ie weer met Robin is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelijk hebben inzake welke kwestie?!
Ja, eigenlijk wel.quote:
Oh die kwestiequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sowieso elke kwestie natuurlijk, maar nu bedoelde ik die van HIMYM en dat ie weer met Robin is.
Hmmz. Ik ben wel between series op dit momentquote:Op maandag 3 augustus 2009 @ 09:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.Ik zou het in ieder geval een geruststelling vinden als jij de serie ooit een eerlijke kans zou geven en zou proberen het te volgen.
En ik geloof oprecht dat het je niet zal teleurstellen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmz. Ik ben wel between series op dit momentDus ik zal er eens over nadenken
21 september begint seizoen 5 in Amerika.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef MissBliss het volgende:
Waar moet ik het kijken dan? En loop ik dan gelijk al een seizoen achter?
Het voordeel is dat HIMYM maar 20 minuten per aflevering is, daar ben je iets sneller doorheen dan de 40-minutenseries.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Seizoen 5 al
Nou, ik ga het wel downloaden en dan zie ik wel wanneer ik het ga kijken
20 minuten is beter ja! Hoewel je dan wel vaak denkt: "Oooh, nog eentje, het duurt toch maar 20 minuten!" En dan blijf je dus kijken tot 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 3 augustus 2009 @ 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Het voordeel is dat HIMYM maar maar 20 minuten per aflevering is, daar ben je iets sneller doorheen dan de 40-minutenseries.
Ja, en?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
20 minuten is beter ja! Hoewel je dan wel vaak denkt: "Oooh, nog eentje, het duurt toch maar 20 minuten!" En dan blijf je dus kijken tot 4 uur 's nachts
Onhandig als je de volgende dag moet werkenquote:
Ik ga niet met je afspreken totdat je minimaal 6 afleveringen van Six Feet Under hebt gezien! En ik ga je overhoren!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Wat een eng meisje.
Maar ik moet ook al Dexter en Six Feet Under kijken, heb ik ook al aan mensen beloofd
wérk jij!?!?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onhandig als je de volgende dag moet werken
Ja baasquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga niet met je afspreken totdat je minimaal 6 afleveringen van Six Feet Under hebt gezien! En ik ga je overhoren!
nou ja, je wekte die indruk 'n beetjequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:49 schreef MissBliss het volgende:
@babette: gatver nee!hoe kom je erbij!
Het leek mij wel tof als Nintendo aparte Wii fitnesskleding ging verkopenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt zweetbandjes, polsbandjes, scheenbeschermers en dat soort erotiserende shit?
Dat koude is juist zo tofquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Nou, een paar jaar geleden waren we er begin november... KOUD!! [ afbeelding ]
Ik hoop toch dat het deze keer iets warmer is, dus we gaan iets eerder dan november denk ik
Ik weet toch ook waar ik het over heb schrijf ik in de post die je quotequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat koude is juist zo tofLekker tegen elkaar aankruipen terwijl je over de Champs Elysees wandelt
Dat koude maakt het juist romantisch
En ik weet waar ik het over heb: Ik heb er Oud & Nieuw gevierd
De kou in December/Januari is veel erger, bitchquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet toch ook waar ik het over heb schrijf ik in de post die je quote![]()
Iedereen is de laatste maanden heel lief geweest, geen enkel conflict, maar Re is toch weggebleven. Dus dan is het geen probleem als ik even zeg dat bovenstaande post, poster en usericon mij in hoge mate irriteren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Joepie ,een lief hamstertje gekocht en weer een nieuwe kooi![]()
Niks! Van de week de finales van Betty en greys gekeken en nu dus weer wachten op de nieuwe seizoenen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef El_Che het volgende:
Wat kijken jullie nu eigenlijk, Re en MB?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef El_Che het volgende:
[..]
Iedereen is de laatste maanden heel lief geweest, geen enkel conflict, maar Re is toch weggebleven. Dus dan is het geen probleem als ik even zeg dat bovenstaande post, poster en usericon mij in hoge mate irriteren.
Hoi Re
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:11 schreef Rauzer het volgende:
Iets voor IQM[meedoe] An orange a day...
Hoi hoiquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BVO het volgende:
Ben je zo mooi? Vanwaar al die i's? Heb je een foto?
Enne... Hooiiiiiiiii
Oke. In welk seizoen zit Grey's nu? Ben nog bezig met Seizoen 4 maar de kwaliteit is de laatste seizoenen echt stukken minderquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks! Van de week de finales van Betty en greys gekeken en nu dus weer wachten op de nieuwe seizoenen.
Seizoen 5quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:39 schreef El_Che het volgende:
[..]
Oke. In welk seizoen zit Grey's nu? Ben nog bezig met Seizoen 4 maar de kwaliteit is de laatste seizoenen echt stukken minder
jij weer?!?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Steve het volgende:
Ik zou maar niet in het USA-topic te kijken, daar zit iemand te spoileren.
Oh ja, wat een felle reactie was dat!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:39 schreef Steve het volgende:
Ik zou maar niet in het USA-topic te kijken, daar zit iemand te spoileren.
Ik vind het wel grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
Rauzer heeft 666 posts.Wat een sluwe val...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vind het prachtig. Natuurlijk is de reactie debiel, maar dat was die aanvankelijke lach ook. Spiegel voorhouden enzo. Met die reactie van patty daarna erbij... pricelessquote:
Dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Natuurlijk is de reactie debiel, maar dat was die aanvankelijke lach ook. Spiegel voorhouden enzo. Met die reactie van patty daarna erbij... priceless.
Spuit elfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Ik heb Andershandigdag gemist dit jaar!
Failure.
quote:
En toen je terug was waren we al 28 posts verder, ik kan me voorstellen dat dat teveel was om bij te lezenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En toen je terug was waren we al 28 posts verder, ik kan me voorstellen dat dat teveel was om bij te lezen!
En en en en?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef MissBliss het volgende:
Dizer!
Ik heb de eerste aflevering van Six Feet Under gekeken![]()
Ja klopt, maar je hebt alleen 12 afleveringen per seizoenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Ja het was wel leuk
Ben nog niet verslaafd ofzo, maar ik ga vanavond iig aflevering 2 kijken
Maar jezus, het duurt een úúr!Wat lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |