jij weer?!?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Steve het volgende:
Ik zou maar niet in het USA-topic te kijken, daar zit iemand te spoileren.
Oh ja, wat een felle reactie was dat!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:39 schreef Steve het volgende:
Ik zou maar niet in het USA-topic te kijken, daar zit iemand te spoileren.
Ik vind het wel grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
Rauzer heeft 666 posts.Wat een sluwe val...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vind het prachtig. Natuurlijk is de reactie debiel, maar dat was die aanvankelijke lach ook. Spiegel voorhouden enzo. Met die reactie van patty daarna erbij... pricelessquote:
Dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Natuurlijk is de reactie debiel, maar dat was die aanvankelijke lach ook. Spiegel voorhouden enzo. Met die reactie van patty daarna erbij... priceless.
Spuit elfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Ik heb Andershandigdag gemist dit jaar!
Failure.
quote:
En toen je terug was waren we al 28 posts verder, ik kan me voorstellen dat dat teveel was om bij te lezenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En toen je terug was waren we al 28 posts verder, ik kan me voorstellen dat dat teveel was om bij te lezen!
En en en en?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef MissBliss het volgende:
Dizer!
Ik heb de eerste aflevering van Six Feet Under gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |