Belgiëquote:Op zondag 26 juli 2009 @ 13:03 schreef IQM het volgende:
Leuk.
Weer was niet altijd even goed, maar we mochten ook niet echt klagen.
Oostende zelf was niet heel erg super, maar gelukkig maakten Gent, Brugge en Ieper een boel goed.
Bijna elke dag wel friet gegeten.
Tofquote:
quote:
Ga jij lekker 3 jaar te laat HIMYM kijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
Mei 2009 belde, ze willen hun internethype terug.
Point taken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga jij lekker 3 jaar te laat HIMYM kijken![]()
Ze heeft zo te zien al een eeuw zitten wachten, she's just moving on.quote:
Oh tofquote:Op woensdag 29 juli 2009 @ 18:35 schreef babette21 het volgende:
zaterdag komt Dood Eind op tv
kunnen we ons weer vergapen aan die heerlijke eenzijdige blik van Bing!!![]()
Lijkt met niet echt een bijzondere film trouwens.quote:
Hoe bedoel je apart?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Steve het volgende:
Het leven uit een dag, aparte trailer... Ben wel benieuwd naar de film.
Het acteerwerk lijkt bizar slecht..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Steve het volgende:
Het leven uit een dag, aparte trailer... Ben wel benieuwd naar de film.
Tsja, sommige zinnen lijken echt opgelezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het acteerwerk lijkt bizar slecht..
Oh hier had ik overheen gelezen. Niet heel veel bijzonders hoor, ik heb een keiharde bult net onder mijn knie zitten die behoorlijk pijnlijk is als ik beweeg. Dokter heeft geen flauw idee wat het is.quote:
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen en dat ga ik ook zo houden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
+1 !quote:
Vertelquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:02 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb vannacht nog over je gedroomd Z.
Nou ik ging rond een uur of één naar bed, tandenpoetsen, uitkleden, toen in bed gaan liggen. Nog wat TV gekeken (TD: Pick of Destiny), en toen dat afgelopen was ben ik gaan slapen. Om kwart over zeven werd ik wakker en toen had ik dus over jou gedroomd.quote:
Was die leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 23:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ik ging rond een uur of één naar bed, tandenpoetsen, uitkleden, toen in bed gaan liggen. Nog wat TV gekeken (TD: Pick of Destiny), en toen dat afgelopen was ben ik gaan slapen. Om kwart over zeven werd ik wakker en toen had ik dus over jou gedroomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |